Turc per principiants Dual

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
swimmer
Entrades: 2
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 22:06
Status: Desconnectat

Turc per principiants Dual

Entrada Autor: swimmer » dl. abr. 15, 2013 22:19

Hola sóc nou al fòrum, i no sé si aquest tema ja està d'abans ja que la serie és una mica antiga.
En primer lloc m'agradaria dir que els enllaços de Turc per principiants tenen una qualitat immillorable i són molt accessibles fins i tot sense conèixer Totsrucs ( de fet és més fàcil trobar-los en dual cat-alemany que en alemany directament).
Per altra banda voldria fer una petició si és possible de realitzar, per a en xordi o per Petiso ja que els dos apareixen com a col·laboradors a l'hora de penjar els enllaços. M'agradaria demanar-vos si podeu penjar els subtítols de la sèrie ( a ser possible en alemany) perquè precisament em van recomanar la sèrie per millorar la comprensió oral d'aquesta llengua i preferiria mirar-ho subtitolat. Després de cerques sense resultats vaig abandonar, perquè fins i tot tinc dubtes que alguna vegada s'hagués arribat a subtitolar. Per això ja que vosaltres sou la font he pensat que potser també tindríeu accés als subtítols que tan de bé farien a un pobre estudiant d'alemany com jo. I després de tot aquest rotllo moltes gràcies per avançat.

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Re: Turc per principiants Dual

Entrada Autor: Petiso » dl. abr. 15, 2013 22:33

Primer de tot: benvingut a aquesta la nostra comunitat!!

Doncs no et podem ajudar, ja que no els tenim.
La única solució es buscar-los per internet, i sincronitzar-los, però tampoc se alemany, així que tampoc podria fer-ho bé :-(
Si vols, ho pots provar de fer tu mateix, si no saps com ja t'explicarem com.

Adéu i sort :-)
Imatge Imatge

Autor del tema
swimmer
Entrades: 2
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 22:06

Entrada Autor: swimmer » dt. abr. 16, 2013 13:53

Us ho demanava perquè vaig buscar per la majoria de les webs i només hi havia 4 capitols de tota la serie subtitolats en qualsevol idioma. Bé, ja seguiré buscant a veure si trobo alguna cosa.

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dt. abr. 16, 2013 14:19

Has buscat a: http://www.podnapisi.net/ ????

Adéu !
Imatge Imatge

Respon