[Pet] Blue Zulu - Roger Mas i la Cobla Sant Jordi
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 42
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 13:52
- Ubicació: Matadepera
- Contacta:
- Status: Desconnectat
[Pet] Blue Zulu - Roger Mas i la Cobla Sant Jordi
Bona tarda.
El dia de Sant Esteve es va emetre per TV2 el programa Blue Zulu amb un concert de Roger Mas i la Cobla Sant Jordi. Teniu possibilitat de posar-lo?
Gràcies!
El dia de Sant Esteve es va emetre per TV2 el programa Blue Zulu amb un concert de Roger Mas i la Cobla Sant Jordi. Teniu possibilitat de posar-lo?
Gràcies!
-
- Entrades: 3207
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: [Pet] Blue Zulu - Roger Mas i la Cobla Sant Jordi
L'estic ripejant i si tot va bé demà estara penjat a la web.garcicat ha escrit:El dia de Sant Esteve es va emetre per TV2 el programa Blue Zulu amb un concert de Roger Mas i la Cobla Sant Jordi. Teniu possibilitat de posar-lo?
Salut!
lopere
-
- Contacta:
Perfecte, moltes gràcies!
Feu una gran feina!
Feu una gran feina!
-
- Contacta:
Hola de nou.
Teniu alguna previsió de quan estarà disponible? No és que posi pressa, però és per saber si ho teniu previst.
Gràcies!
Teniu alguna previsió de quan estarà disponible? No és que posi pressa, però és per saber si ho teniu previst.
Gràcies!
-
- Entrades: 3207
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
- Ubicació: Vallès Occidental
Està penjat des del dia 28 de desembre, el trobaràs agarcicat ha escrit:Teniu alguna previsió de quan estarà disponible? No és que posi pressa, però és per saber si ho teniu previst.
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=22&t=12372
Potser no l'has localitzat perquè el títol final que va posar TV3 a aquest documental-concert no va ser "Blue Zulu - Roger Mas i la Cobla Sant Jordi" sinó "El dolor de la bellesa. Roger Mas i Cobla Sant Jordi"
Salut!

lopere
-
- Contacta:
El dolor de la bellesa és el documental que va emetre TV3 la Nit de Nadal i ja el tinc baixat i compartint.
Jo em referia a un concert que van emetre per TV2 la tarda de Sant Esteve dins del programa Blue Zulu. Això no ho devia capturar ningú oi?
Bé, gràcies igualment!
Jo em referia a un concert que van emetre per TV2 la tarda de Sant Esteve dins del programa Blue Zulu. Això no ho devia capturar ningú oi?
Bé, gràcies igualment!