A la recerca d'un documental...

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
online
Entrades: 9
Membre des de: dj. maig 03, 2012 15:38
Status: Desconnectat

A la recerca d'un documental...

#1

Entrada Autor: online » dj. maig 03, 2012 15:57

Bon dia, perdoneu si escric mal pero crec que es la primera vegada que escric en catala, sin tenir en compte els anys de l'escola :P

En fi, estava buscant un documental que vaig veure fa un any mes o menys en 33, crec, em va agradar i l'estic buscant desde fa mesos i res... crec que te un format paregut al 60 minuts, encara que le buscat i res..

No em recordu del nom nomes us puc dir de que anava...

Retratava la vida d'una familia xinesa, crec, els pares estaven treballant en una ciutat y mandaven els diners als seus fills, una filla gran y un fill petit, que anaven a la escola, vivien en el poble nomes amb la seva iaia, em penso. Mostraven com es pasaven anys aixi, despres com tornaven al poble amd el tren, ton el embullici que es formava amd la gent ja que no hi havia places suficients... Havia una escena on estaven reunits tota la familia a la casa del poble cenant y el pare va pegar a la seva filla per no recordu que... Mes endavan la filla es va posar a treballar en la ciutat tambe, encara que els seus pares no volien ja que volien que seguis amb els seus estudis...

Es molt paregut al documental "Fet a la Xina" de 60 minuts... Per cert si em pogeu recomanar el nom d'altres documentals, que siguin del mateix tipus (mostrant la vida de persones a Asia o Africa) o mostran el territori... us ho agrairia.

No recordu molt mes :( gracies d'avançat i moltes gracies per pujar tots els videos en general que me'ls baix desde anys pero encara no us he donat les gracies.

Un salut.




spk2010
Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
Ubicació: Baix Montseny
Status: Desconnectat

Re: A la recerca d'un documental...

#2

Entrada Autor: spk2010 » dv. maig 04, 2012 20:01

[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]

Respon