ajuda!
Moderador: Petiso
ajuda!
bones a tots!
sé que fa temps que vau penjar els capítols. El fet és que jo m'he començat a baixar la sèria no fa gaire, i n'hi ha molts dels links d'aquest forum que ja no tenen fonts.
Seria possible que algu tornes a penjar els capítols??
Moltes gracies, espero poder veure tota la sèries sencera ja que els primers semblen molt interessants.
Fins aviat!!
sé que fa temps que vau penjar els capítols. El fet és que jo m'he començat a baixar la sèria no fa gaire, i n'hi ha molts dels links d'aquest forum que ja no tenen fonts.
Moltes gracies, espero poder veure tota la sèries sencera ja que els primers semblen molt interessants.
Fins aviat!!
-
- Entrades: 2315
- Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
- Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
- Contacta:
- Status: Desconnectat
Re: ajuda!
Eing? De quina sèrie parles? Segurament volies respondre a un tema i n'has creat un de nou.nnis ha escrit:bones a tots!
Fins aviat!!

Salut!
Gerard

-
- Entrades: 844
- Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
- Ubicació: forbidden snowflake
-
- Entrades: 844
- Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
- Ubicació: forbidden snowflake
Del 17 hi ha dues versions i una d'elles (la que he estat mirant aquest cap de setmana té molts tallsnnis ha escrit:Bé, a mi em falten el 17 i a partir del 27. El problema és que el 17 i el 29 fa dies que els tinc a descarregar i els tinc a 0, els altres van moooolt poc a poc però bé, si baixen ni que sigui poc a poc és que algu els té.
Gracies altre cop!