Rescat a la Grega

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
terjos
Entrades: 92
Membre des de: dj. nov. 08, 2007 22:53
Status: Desconnectat

Rescat a la Grega

Entrada Autor: terjos » dl. oct. 10, 2011 21:02

Tinc una línia de ADSL molt dolenta de 1M.
Cada vegada que entro als fòrums ho explico i demano que es comparteixi.
Be os explico la meva "banca Rota".
A la mula tinc carpetes a la Català 292 descarregues i a la Riera 25 capítols
Total de totsrucs tinc 327 descarregues per baixar-me i la majoria amb fons 0
a la carpeta català hi ha:
Farscape
Baix començar com tothom Les germanes McLeod i encara hem queden per descarregar del 4x11 al 7x18 la resta esta compartint-se
Majoria absoluta
nana
Temps de silenci
Terra baixa (MKV)
Torchwood -1x10- Fora d'epoca (DVD+TDT catala-english) per Xordi (TotsRucs.cat).avi
Torchwood -1x11- Combat (DVD+TDT catala-english) per Xordi (TotsRucs.cat).avi
pelis i forces MKV
MKV:
Fringe -1x12- Sense cervell (v2) (HDrip 720p+DVB)(català-english) per spk2010 i Xordi (TotsRucs.cat).mkv al
Fringe -2x23- A l'altre costat (1a part) (iTunesHD 720p+DVB)(català-english) per spk2010 i Xordi (TotsRucs.cat).mkv
mes altres

Ja ham direu com ho solucionem aquesta bola

Jo voldria fer un altra petició acabem les germanes McLeod o ja direu que

O com els grecs a que tinc que renunciar

Gracies

TerJos
terjos l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 05, 2011 20:07, en total s’ha editat 1 vegada.

nloveva
Entrades: 1001
Membre des de: dl. març 26, 2007 17:33
Ubicació: BCN

Re: Rescat a la Grega

Entrada Autor: nloveva » dl. oct. 10, 2011 22:23

Pues si que tens feina acumulada, si. :shock: Per la meva part et proposo, miran la llista, començar per lo primer que veig de lo que jo disposo......
T´acabo de posar tota la T1 de la sagrada familia, si et veig per la llista et donaré slot preferent, i ja anirás comentant per aqui quins vas finalitzant. :lol:
Seguint la llista tinc per aqui al HD totes las temps. de Majoria absoluta, digues que necesites primer i també ho poso.
Poc a poc i amb la colaboració de tots t´ajudarem a completar el que es pugui. :wink:
Petonets by Nerea Imatge
Imatge
⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂

naroatna
Entrades: 21319
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » dl. oct. 10, 2011 22:58

Hola Terjos! :D

A veure per dolenta que tinguis la teva connexió ADSL diria que els arxius més recentment publicats i que per tant majoritàriament estan compartint-se en mode "llançament" se t'haurien de baixar amb suficient fluïdesa.

Ja tens els ports oberts o sigui ID alta, els servidors "bons", el Kad connectat també en ID alta? Que la configuració sigui correcta és molt important perquè la mula rutlli adequadament sigui quina sigui la velocitat de descàrrega.

Personalment una vegada vaig haver de solucionar un problema que tenia amb un router que feia que se'm tallés repetidament la connexió i va ser ficar oli en un llum. Per altra banda ara les companyies es tiren els plats pel cap a veure qui ofereix més per menys diners. Naturalment però cadascú se sap les seves circumstàncies.

Pel que fa als arxius més antics doncs em sembla que hauries de procurar anar-los descarregant com si diguéssim per parts. No cal que en treguis cap ja que es poden parar ficant-los "en pausa". Llavors aquells que haguessis triat continuar baixant penso que ni que necessitessis ajuda aquesta podria ser mes concreta i per tant tindria més possibilitats.

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Autor del tema
terjos

Entrada Autor: terjos » dt. oct. 11, 2011 20:00

nloveva, la sagrada família he començat amb la segona, però t'agafo la paraula per baixar-me la primera en MKV quant aixo es normalitzi.

naroatna, hem dius (A veure per dolenta que tinguis la teva connexió ADSL diria que els arxius més recentment publicats i que per tant majoritàriament estan compartint-se en mode "llançament" se t'haurien de baixar amb suficient fluïdesa), per exemple a les germanes McLeod veuras que la tem 8 ja la tinc que hem falta la de la tem 4 a la 7, per que això que dius es veritat. Però a la que s'acomulen hem quedo penjat.
exemple tinc 26 rieres de la tercera temporada en descarga però nomes ni ha 3 que tenen fonts.

Hem dius: (Ja tens els ports oberts o sigui ID alta, els servidors "bons", el Kad connectat també en ID alta? Que la configuració sigui correcta és molt important perquè la mula rutlli adequadament sigui quina sigui la velocitat de descàrrega.)
la meva mula hem diu això:

eD2K Xarxa
)
Estat: Connectat
IP:Port: 88.14.234.223:4662
ID: 3756658264
ID alta

eD2K Servidor
Nom: Boobies
Descripció: ***************
IP:Port: 38.107.160.243:4661
Versió: 17.15
Usuaris: 1,262,844
Arxius: 131,335,873
Connexió: Normal

Kad Xarxa
Estat: Obert
UDP Estat: Obert
IP:Port: 88.14.234.223:4672
ID: 1477372639

Servidor Web.
Estat: Desactivat

Jo sobre mules no en ser mes

Sobre router es nou i hem fa el mateix que el vell i fins fa un any el vent, la boira, el gebre, la pluja influïen amb molts talls de connexió. Canviat el cable solucionat.
Un comentari dimecres, dijous i divendres passat la mula funcionava molt be però els navegadors no m'obrien cap pagina, es va arreglar sol

ara a les 9 del vespre descarrego 91,1 i comparteixo 21,2

Sobre els arxius, jo accepto lo que hem dieu, per que la veritat es que tinc molts arxius en descarga

gracies

terjos

naroatna
Entrades: 21319
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » dt. oct. 11, 2011 20:42

Doncs una cosa que em sembla que podries provar es la de canviar de servidors. Si vols fer una ullada aquí [url]http://www.adslzone.net/postt55732.html[/url] veuràs quins diuen que consideren actualment fiables i com actualitzar-t'hi. Sembla mentida però els servidors als quals estàs connectat et podem fer força la guitza si no són dels "bons". :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Autor del tema
terjos

Entrada Autor: terjos » dt. oct. 11, 2011 21:08

naroatna ha escrit:Doncs una cosa que em sembla que podries provar es la de canviar de servidors. Si vols fer una ullada aquí [url]http://www.adslzone.net/postt55732.html[/url] veuràs quins diuen que consideren actualment fiables i com actualitzar-t'hi. Sembla mentida però els servidors als quals estàs connectat et podem fer força la guitza si no són dels "bons". :wink:

Fins aviat!
Fet

ja estic actualitzat

Gracies

spk2010
Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
Ubicació: Baix Montseny

Entrada Autor: spk2010 » dt. oct. 11, 2011 22:01

no se... però podria ser que el problema fos que baixes masses arxius del mateix lloc (totsrucs) alhora?

Prova de parar (no pausar, parar) tots els arxius menys un parell o tres, a veure al cap d'unes hores com va avançant.
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]

Autor del tema
terjos

Entrada Autor: terjos » dt. oct. 11, 2011 22:07

spk2010 ha escrit:no se... però podria ser que el problema fos que baixes masses arxius del mateix lloc (totsrucs) alhora?

Prova de parar (no pausar, parar) tots els arxius menys un parell o tres, a veure al cap d'unes hores com va avançant.

Però que deixo, de les actuals, de les velles?

Quants en deixo en total?

provo un de cada?

....

spk2010
Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
Ubicació: Baix Montseny

Entrada Autor: spk2010 » dt. oct. 11, 2011 23:17

el que pot passar, podria ser el següent, imagina que et baixes els fringe de la primera temporada en mkv, jo els tinc tots compartint, i ara potser tenen poques fonts. Si els vas baixant un per un, el meu emule anirà donant-te trossets a les teves peticions i aixi s'anirà completant. Si els poses a baixar tots de cop, resulta que m'estaràs demanat tots els arxius, cada vegada que es completi un tros de la teva baixada aquell arxiu es tornara a posar a la meva cua i quan et toques començaria a baixar-te un tros d'un altre arxiu.... així s'allargaria multiplicant-se per tants arxius amb poques fonts com tinguis. No se si m'he explicat massa, però mes o menys es així...

En quant als arxius nous, com que tenen moltes fonts en podries tenir uns quants (3 o 4) baixant alhora en poques hores.

De totes maneres jo aconsellaria que configuressis l'eMule aixi:

>>Opcions generals >>arxius:
-Afegeix descàrregues de forma pausada
-Descarregar seg. arxiu pausat quan un altre es completi

Sort!!
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]

Autor del tema
terjos

Entrada Autor: terjos » dc. oct. 12, 2011 8:25

spk2010 ha escrit:el que pot passar, podria ser el següent, imagina que et baixes els fringe de la primera temporada en mkv, jo els tinc tots compartint, i ara potser tenen poques fonts. Si els vas baixant un per un, el meu emule anirà donant-te trossets a les teves peticions i aixi s'anirà completant. Si els poses a baixar tots de cop, resulta que m'estaràs demanat tots els arxius, cada vegada que es completi un tros de la teva baixada aquell arxiu es tornara a posar a la meva cua i quan et toques començaria a baixar-te un tros d'un altre arxiu.... així s'allargaria multiplicant-se per tants arxius amb poques fonts com tinguis. No se si m'he explicat massa, però mes o menys es així...

En quant als arxius nous, com que tenen moltes fonts en podries tenir uns quants (3 o 4) baixant alhora en poques hores.

-Descarregar seg. arxiu pausat quan un altre es completi

Sort!!

Ara tinc a la carpeta de català 85 arxius descarregant i 480 pausats, aveure si funciona

terjos

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dc. oct. 12, 2011 12:44

Millor en stop, que no pas en pausa.
Imatge Imatge

Autor del tema
terjos

Entrada Autor: terjos » dc. oct. 12, 2011 14:33

Petiso ha escrit:Millor en stop, que no pas en pausa.

No ho faré de posar-ho amb stop perquè tot lo que havia pausat ara esta en stop, la mula ja ho fa automàticament
avere si arrancara el següent automàticament
Espero que l'explicació del spk2010 funcioni
(el que pot passar, podria ser el següent, imagina que et baixes els fringe de la primera temporada en mkv, jo els tinc tots compartint, i ara potser tenen poques fonts. Si els vas baixant un per un, el meu emule anirà donant-te trossets a les teves peticions i aixi s'anirà completant. Si els poses a baixar tots de cop, resulta que m'estaràs demanat tots els arxius, cada vegada que es completi un tros de la teva baixada aquell arxiu es tornara a posar a la meva cua i quan et toques començaria a baixar-te un tros d'un altre arxiu.... així s'allargaria multiplicant-se per tants arxius amb poques fonts com tinguis. No se si m'he explicat massa, però mes o menys es així...

-Descarregar seg. arxiu pausat quan un altre es completi)

TerJos

lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: lopere » dj. oct. 27, 2011 12:20

Hola terjos :D
T'he escrit un MP, obre'l siusplau. :wink:
lopere

Respon