BEVERLY HILLS
Moderador: Petiso
-
- Entrades: 47
- Membre des de: dv. des. 03, 2010 0:21
- Status: Desconnectat
Re: BEVERLY HILLS
si soc jo, els capitols 8x21 i 8x22 ja estan completats, ara estic amb el 8x23, per cert,qui es uku? de tant en tant s´enganxa a 60kb/s aproximadament, moltissimes gracies a tots, salut i fins aviat
El k pasa es k tink varis usuaris amb akest nom k hem descarregan i no kin ets exactamentpistolpete1 ha escrit:si soc jo, els capitols 8x21 i 8x22 ja estan completats, ara estic amb el 8x23, per cert,qui es uku? de tant en tant s´enganxa a 60kb/s aproximadament, moltissimes gracies a tots, salut i fins aviat
Podrias canviarte el nick per poderte identificar?
L'Uku es un antic usuari k tb descarregava la serie,sino recordo malament era l'Anluna,pot ser?
salut
Pd:afegits 8x25 i 8x26 al share
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase
-
ok, el meu nou nom d´usuari es project1, en 1 dia hem adelantat 3 capitols, quina velocitat!! moltes gracies anluna per afegirte a loft i als altres per ajudarme, ara mateix estic amb el 8x26, un fort abraç a tots i fins aviat
-
- Entrades: 21316
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Només volia fer una apreciació i és la de que pel que jo sé "uku" és el nom usuari eMule de na Enfotimada, la creadora d'aquest fil. Una abraçada!
Fins aviat!

Fins aviat!

Moltes gràcies!
Aixooooooonaroatna ha escrit:Només volia fer una apreciació i és la de que pel que jo sé "uku" és el nom usuari eMule de na Enfotimada, la creadora d'aquest fil. Una abraçada!![]()
![]()
Fins aviat!
era de l'Enfotimada,tota la rao,la Anluna era anluna simplement

Pistolpete ja t'he caçat
Salut
Mestre no et veig actualitza a vera kines peticions tens
Salut
Salut
-
-Ok loft, ara estic a punt de completar el 8x29, sonara una mica estrany, doncs enfotimada contribueix amb una velocitat important, moltissimes gracies a tots, fins aviat
pistolpete1 ha escrit:-Ok loft, ara estic a punt de completar el 8x29, sonara una mica estrany, doncs enfotimada contribueix amb una velocitat important, moltissimes gracies a tots, fins aviat
Farem una cosa donks començarem la t10 amb mi et sembla be
et coloco al share del 10x01 al 10x04
-
- Bona idea, tampoc seria una mala elecció començar desde el principi la t9, doncs de la t8 nomes em falten els 3 ultims capitols i d´aquesta manera podem avançar tots junts, com millor et vingui, un abraç molt fort, arreveure
pistolpete1 ha escrit:- Bona idea, tampoc seria una mala elecció començar desde el principi la t9, doncs de la t8 nomes em falten els 3 ultims capitols i d´aquesta manera podem avançar tots junts, com millor et vingui, un abraç molt fort, arreveure
Molt be mestre:9x01,9x02,9x03 i 9x05 al share (Recorda que el 9x04 va ser el no emès per tv3)
Salut
-
- ok loft, la t8 l´acabe de completar ara, amb l´ajuda de tots les 2 ultimes temporades poden anar sobre rodes, una vegada mes gracies, salut i fins aviat
pistolpete1 ha escrit:- ok loft, la t8 l´acabe de completar ara, amb l´ajuda de tots les 2 ultimes temporades poden anar sobre rodes, una vegada mes gracies, salut i fins aviat
Mestre t'has canviat el nick a Project1,no?
ets tu?
-
Efectivament, he tingut q descarregar una altra vegada la ruca, feia coses estranyes, per cert els capitols 9x01 i 9x02 estan molt avançats, a punt de completarse, una vegada mes gracies, arreveure
pistolpete1 ha escrit:Efectivament, he tingut q descarregar una altra vegada la ruca, feia coses estranyes, per cert els capitols 9x01 i 9x02 estan molt avançats, a punt de completarse, una vegada mes gracies, arreveure
Mestre si tibas de varias fonts hauras de actualitzarme mes sovint si vols trobarte la meva,per falta d'espai no puk kompartir temporades senceres,a vera si junto cuatre duros i canvio el portatil k esta fet caldo ja
Donks aixo a mesura k kompletis actualitza,ara afegeixo el dos seguents,veig k m'estas tibant el 9x02 ara mateix
Salut
-
- loft ara mateix vaig pel capitol 9x06, a punt de completarse nomes li resten 18 mb, no he tingut gairebe temps per a escriure abans, gracies tambe a enfotimada i a la resta, a vore si tinc una mica mes de temps per a fer actualitzacions mes sovint, moltes gracies i fins aviat