FONTS de Windtalkers

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

FONTS de Windtalkers

Entrada Autor: lopere » dc. ago. 31, 2011 11:06

M'agradaria baixar-me aquesta peli i els seus subtítols en català, però l'eMule em diu que tururut, que de fonts 0/0/0 (0). :cry:

Windtalkers (2002) [DVD+DVB XviD-Mp3-AC3 5.1][català-english][x Oliana][TotsRucs.cat].avi
Windtalkers (2002) [DVD+DVB XviD-Mp3-AC3 5.1][català-english][x Oliana][TotsRucs.cat].català.srt

Hi ha algú que me'n pugui donar un bon raig de la seva font? :lol:

Gràcies
lopere

naroatna
Entrades: 21321
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Re: FONTS de Windtalkers

Entrada Autor: naroatna » dc. ago. 31, 2011 12:05

lopere ha escrit:M'agradaria baixar-me aquesta peli i els seus subtítols en català, però l'eMule em diu que tururut, que de fonts 0/0/0 (0). :cry:

Windtalkers (2002) [DVD+DVB XviD-Mp3-AC3 5.1][català-english][x Oliana][TotsRucs.cat].avi
Windtalkers (2002) [DVD+DVB XviD-Mp3-AC3 5.1][català-english][x Oliana][TotsRucs.cat].català.srt

Hi ha algú que me'n pugui donar un bon raig de la seva font? :lol:

Gràcies
lopere
Hola lopere!

Doncs sí que n'hi han de fonts per aquests arxius, si més no a mi me'n surten unes quantes. No ho sé però amb la poca estona que fa que has fet la petició se'm fa estrany que ja no hi fossin i sobretot que no en "veiessis/vegis" cap ni una. Això juntament amb lo de l'arxiu de l'altra dia que tampoc et sortia, fan sospitar una mica que pugui haver-hi alguna cosa se t'hagi espatllat de la configuració del teu eMule i sobretot si continues sense veure cap font jo de tu hi faria una repassada. :roll: :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental

Re: FONTS de Windtalkers

Entrada Autor: lopere » dc. ago. 31, 2011 15:57

Gràcies naro, pel teu consell :wink:

Sembla que la configuració de l'eMule i els ports del router els tenia bé. No obstant això, ho he arreglat :D canviant de servidor, com vaig fer el mes passat, aconsellat per tu: http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php ... 06#p110308 i per l'arakelov. Ara ja ha començat a baixar, i tinc 11 fonts amb la careta groga, algunes em són molt conegudes :wink: :wink:

Gràcies i fins aviat :D

Respon