Fonts completes per a "Calfred" (Ramofo)
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 452
- Membre des de: dc. juny 15, 2011 15:45
- Ubicació: República catalana
- Status: Desconnectat
Fonts completes per a "Calfred" (Ramofo)
Qui em pot ajudar? Es tracta de la pel·lícula CALFRED (2001) feta per Ramofo. N'hi ha una altra que es va traduir com "Eskalofrio", més recent. M'interessa la de l'any 2001. Gràcies.
De dos mots, de dues expressions igualment bones, val més emprar de primer la més autèntica: l'altra sempre la tindrem de recurs.
Pompeu FABRA.
Pompeu FABRA.
-
- Entrades: 21321
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Re: Fonts completes per a "Calfred" (Ramofo)
Recompartint.veixinacalenta ha escrit:Qui em pot ajudar? Es tracta de la pel·lícula CALFRED (2001) feta per Ramofo. N'hi ha una altra que es va traduir com "Eskalofrio", més recent. M'interessa la de l'any 2001. Gràcies.

Fins aviat!

Moltes gràcies!
-
Autor del tema - Entrades: 452
- Membre des de: dc. juny 15, 2011 15:45
- Ubicació: República catalana
Mentrestant n'he baixat una altra versió d'en Teucre, que ocupa menys Mb. Gràcies, de tota manera. Salutacions!
De dos mots, de dues expressions igualment bones, val més emprar de primer la més autèntica: l'altra sempre la tindrem de recurs.
Pompeu FABRA.
Pompeu FABRA.
-
- Entrades: 21321
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Doncs de re ... compartint-se s'ha quedat per un si de cas algú més hi ha pres interès. Salutacions!veixinacalenta ha escrit:Mentrestant n'he baixat una altra versió d'en Teucre, que ocupa menys Mb. Gràcies, de tota manera. Salutacions!

Fins aviat!

Moltes gràcies!