Hola, m'adreço a la comunitat per mirar trobar el documental "Que Déu beneeixi Islàndia", un interessant treball que parla de la revolució Islandesa del 2008. Fa dies que busco per la xarxa sense èxit. Bé, sense èxit tampoc perquè el cas es que si l'he trobat en versió original (islandès), però els subtítols que he trobat son d'una mala traducció automàtica al castellà, es a dir, un desastre.
La qüestió es que buscant i remenant per la xarxa he vist que el mateix docu el van emetre al programa El documental de TV3 a finals de març i des d'aquí vull fer una crida per si algú va estar atent i el va gravar.
També estaria bé si algú sap d'algun lloc on poder aconseguir-lo en català o castellà.
Moltes gràcies per endavant...
Salut a tots i totes.
Que Déu beneeixi Islàndia
Moderador: Petiso
-
- Entrades: 21321
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Re: Que Déu beneeixi Islàndia
Benvingut a TotsRucs ::::H::::
Acabo de comprovar que tinc aquest documental correctament gravat. En resposta a la teva petició doncs intentaré publicar-lo el més aviat possible.
Fins aviat!

Acabo de comprovar que tinc aquest documental correctament gravat. En resposta a la teva petició doncs intentaré publicar-lo el més aviat possible.

Fins aviat!

Moltes gràcies!
Moltíssimes gràcies naroatna per respondre tant ràpid i per compartir aquest documental del qual m'han parlat molt bé.
Si pots fer una referencia en aquest fil al enllaç on publiquis el docu, estaria molt bé.
Estaré atent a la publicació.
De nou moltes gràcies.
Salut!
Si pots fer una referencia en aquest fil al enllaç on publiquis el docu, estaria molt bé.
Estaré atent a la publicació.
De nou moltes gràcies.
Salut!
-
- Entrades: 21321
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Hola de nou!
Doncs ja estarà fet i publicat en
[url]http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=4&t=9440[/url]
Llest per a la seva descàrrega i com no també per a la seva compartició !!
Fins aviat!

Doncs ja estarà fet i publicat en

Llest per a la seva descàrrega i com no també per a la seva compartició !!

Fins aviat!

Moltes gràcies!