serie danys i perjudicis

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
Lukitas
Entrades: 2
Membre des de: dj. gen. 20, 2011 12:50
Status: Desconnectat

serie danys i perjudicis

Entrada Autor: Lukitas » dj. gen. 20, 2011 12:55

Hola! Algú sap com descarregar els episodis de la primera temporada de danys i perjudicis? Els tinc en l'emule però no se'm baixen.
A la pagina web de danys i perjudicis tampoc estan penjats. Gràcies

naroatna
Entrades: 21321
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Re: serie danys i perjudicis

Entrada Autor: naroatna » dj. gen. 20, 2011 17:31

Lukitas ha escrit:Hola! Algú sap com descarregar els episodis de la primera temporada de danys i perjudicis? Els tinc en l'emule però no se'm baixen.
A la pagina web de danys i perjudicis tampoc estan penjats. Gràcies
Hola Lukitas benvingut a TotsRucs! :D

Doncs ara mateix no acabo d'entendre que vols dir amb això de que "Danys i perjudicis" a la pàgina web "no estan penjats" mira aquí :arrow: Danys i perjudicis i llavors es pot escollir descarregar 1a temporada versió SD i/o 1a temporada versió HD

Possiblement hagis de ficar-hi però una mica de paciència per descarregar perquè ara mateix diria que ja no estarà en llançament i doncs les fonts, poques o moltes que hi puguin haver, se't repartiran entre tots. Vet aquí que a més arxius en descarrega alhora d'una mateixa sèrie/procedència... menys fonts. Jo en principi ho provaria com ara de dos en dos. :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Autor del tema
Lukitas
Entrades: 2
Membre des de: dj. gen. 20, 2011 12:50

Re: serie danys i perjudicis

Entrada Autor: Lukitas » dg. gen. 23, 2011 22:21

s'hem baixen però molt molt lentament. Algú sap si els puc baixar per algun lloc en descàrrega directa? Hi ha alguna manera més ràpida per poder-les baixar

Respon