rock & cat
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 8
- Membre des de: dg. set. 05, 2010 19:55
- Status: Desconnectat
Re: rock & cat
Jo tampoc sé si hi és al forum, però en tinc el DVD original. Si realment no hi és, envieu-me un missatge per fer la petició, però abans assegureu-m'ho, que no vull duplicar material... ¿algú ho sap?
-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Hola Flacman!
Benvingut!
Crec que no hi és, així que si la vols publicar molta gent ho agrairà. Jo la tinc en DVD-R (4,7Gb), així que si tu tens el DVD original, molt millor!
Salut!
Benvingut!
Crec que no hi és, així que si la vols publicar molta gent ho agrairà. Jo la tinc en DVD-R (4,7Gb), així que si tu tens el DVD original, molt millor!

Salut!
a mi tmb minteresaria el documental!
si el podeu pujar seria un puntazo, moltes gracies!
si el podeu pujar seria un puntazo, moltes gracies!
-
penja'l jo no l'he trobat i faries un favor a molta gentFlacman ha escrit:Jo tampoc sé si hi és al forum, però en tinc el DVD original. Si realment no hi és, envieu-me un missatge per fer la petició, però abans assegureu-m'ho, que no vull duplicar material... ¿algú ho sap?
Hola!! jo tampoc l´he trobat i he buscat bastant intensament... Algú podria pujar-lo??
Moltes gràcies!!!!!!!!

Moltes gràcies!!!!!!!!

Com ho tens Flacman, tens pensat penjar-lo ??
L'estem esperant :-p
Flacman ha escrit:Jo tampoc sé si hi és al forum, però en tinc el DVD original. Si realment no hi és, envieu-me un missatge per fer la petició, però abans assegureu-m'ho, que no vull duplicar material... ¿algú ho sap?

-
al forum no hi es, penja'l siusplauPetiso ha escrit:Com ho tens Flacman, tens pensat penjar-lo ??
Flacman ha escrit:Jo tampoc sé si hi és al forum, però en tinc el DVD original. Si realment no hi és, envieu-me un missatge per fer la petició, però abans assegureu-m'ho, que no vull duplicar material... ¿algú ho sap?