Participar i colaborar a TotsRucs

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16297
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Participar i colaborar a TotsRucs

#1

Entrada Autor: Petiso » ds. oct. 14, 2006 15:22

TotsRucs vol ser una comunitat oberta, sense jerariquies, i on tots poguem participar i colaborar d'alguna manera, tinguem o no coneixements d'informatica, tinguem capturadores, DVD, o no.

Ara mateix, estem buscant gent que vulgi colaborar amb nosaltres en les seguents formes. Igualment, si tens cap idea, i creus que pots ser util, no dubtis en dir-nos-ho.

- Colaboradors en pujar el material: alguns dels ripejadors, gravem mes coses que el nostre ampel de banda ens dona per pujar, i a vegades alguns materials costa motl ser enviats per emule, i inclus no arriben a sortir. Si tens capacitat de disc dur, i una lina d'internet amb pujada lliure, ficat e contacte amb nosaltres. Et pasarem el material per mitjans alternatius (FTP, descarga directe), i aixi ens ajudaras a pujaro al emule.

- Actualitzar/millorar web forum: si vols pots colaborar amb nosaltres actualitzant els forums i /o la web quan els ripejador no tingui temps. Per exemple, anar entrant les pelicules a al web, categoritzant-les, etc etc.


Imatge Imatge


totiyeah
Entrades: 30
Membre des de: ds. oct. 28, 2006 15:54
Ubicació: Ciutat Ganxet
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: totiyeah » dj. nov. 09, 2006 20:52

bones, no se ripejar, ni tampoc tinc capturadora, pero si un ordinador sempre encés (bé, m'obliguen a tancarlo 4 hores a la semana mentre es fa una mica de neteja del lloc on està l'ordinador) i una línea que pot estar pujant sempre a 20 i compartin arxius en català; si creieu, que us puc ajudar, sols cal que hem digueu quelcom.

dw

Avatar de l’usuari

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: xordi » ds. des. 23, 2006 0:49

Bones! Fai una crida nova:

Algú vol ser encarregat de posar les noticies al portal de la web?? Es q em fa vergonya ser jo l'únic q poso noticies :oops:

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: Ayu » ds. des. 23, 2006 2:03

no et faci vergonya, que ets molt eficient :p xD
Imatge


barroca
Entrades: 1
Membre des de: dv. gen. 05, 2007 2:03
Status: Desconnectat

Re: Participar i colaborar a TotsRucs

#5

Entrada Autor: barroca » dv. gen. 19, 2007 15:14

Petiso ha escrit:TotsRucs vol ser una comunitat oberta, sense jerariquies, i on tots poguem participar i colaborar d'alguna manera, tinguem o no coneixements d'informatica, tinguem capturadores, DVD, o no.

Ara mateix, estem buscant gent que vulgi colaborar amb nosaltres en les seguents formes. Igualment, si tens cap idea, i creus que pots ser util, no dubtis en dir-nos-ho.

- Colaboradors en pujar el material: alguns dels ripejadors, gravem mes coses que el nostre ampel de banda ens dona per pujar, i a vegades alguns materials costa motl ser enviats per emule, i inclus no arriben a sortir. Si tens capacitat de disc dur, i una lina d'internet amb pujada lliure, ficat e contacte amb nosaltres. Et pasarem el material per mitjans alternatius (FTP, descarga directe), i aixi ens ajudaras a pujaro al emule.

- Actualitzar/millorar web forum: si vols pots colaborar amb nosaltres actualitzant els forums i /o la web quan els ripejador no tingui temps. Per exemple, anar entrant les pelicules a al web, categoritzant-les, etc etc.
Hola podem col·laborar si ens hi ajudeu doncs som bastant profans en la matèria. Tenim un disc dur intern i un altre d'extern amb unes quantes pel·licules en català que ens agradaria la gent en pogués treure profit, però la veritat no tenim massa idea de com fer-ho. També en tenim unes quantes ja gravades en DVD que no estan al disc dur (originals o de la mula) moltes d'elles infantils. Igualment disposem de gravador de DVD per si convé alguna gravació puntual tot i que per això no podem agafar cap compromís que suposi una regularitat sistemàtica. Si creieu que el nostre ajut potser efectiu envia-ho-nos un missatge per posar-nos en contacte.

Avatar de l’usuari

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

Re: Participar i colaborar a TotsRucs

#6

Entrada Autor: xordi » dv. gen. 19, 2007 16:26

barroca ha escrit:Hola podem col·laborar si ens hi ajudeu doncs som bastant profans en la matèria. Tenim un disc dur intern i un altre d'extern amb unes quantes pel·licules en català que ens agradaria la gent en pogués treure profit, però la veritat no tenim massa idea de com fer-ho. També en tenim unes quantes ja gravades en DVD que no estan al disc dur (originals o de la mula) moltes d'elles infantils. Igualment disposem de gravador de DVD per si convé alguna gravació puntual tot i que per això no podem agafar cap compromís que suposi una regularitat sistemàtica. Si creieu que el nostre ajut potser efectiu envia-ho-nos un missatge per posar-nos en contacte.
Hola Barroca!

Si voleu començar a penjar alguna pel·lícula, podeu passar pel subforum de de Pel·lícules i fiqueu un post amb el nom de la pel·lícula i el seu enllaç.
Per saber l'enllaç d'una pel·lícula que penjeu, heu de posar la pel·lícula al vostre directori Incomig de l'emule, anar a la part Compartits de l'emule, fer un recargar, llavors farà el hash de l'arxiu i al llistat de compartits us sortirà. Després segons la versió del emule, apretant sobre l'arxiu que voleu compartir heu d'apretar "Show ed2k link" i copiar la informació que surt allí i ja tindreu el vostre enllaç ed2k de la pel·lícula.

Sinó tb ens podeu passar un llistat del que teniu i intentem fer un post amb totes les vostres pel·lícules que penjareu!

Avatar de l’usuari

beamn67
Entrades: 26
Membre des de: dt. maig 01, 2007 6:31
Status: Desconnectat

dues Preguntes.

#7

Entrada Autor: beamn67 » dt. maig 01, 2007 6:49

Bon dia / tarda / nit.

Tinc una pregunta.
Es pot publicar alguna cosa ke no estigui en català ?

p.e.: Angles ?

La musica (aixo es un altra pregunta), ha de ser de grups catalans ?.

Salutacions a tots i a vore si podem colaborar força gent.

:lol: :roll: :roll: :lol:

Avatar de l’usuari

mario1911
Entrades: 997
Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany
Status: Desconnectat

#8

Entrada Autor: mario1911 » dt. maig 01, 2007 6:55

Si que es pot publicar amb qualsevol altre llengua, però s'hauria de fer dins el sub-fòrum Altres Rucs..
i pel que fa a la música, no crec que hi hagi inconvenient pel fet que no es tracti de grups catalans.. però hauries d'especificar l'idioma.. vaja.. a veure que hi diu també en Xordi que també es moderador del fòrum de Música.. :wink:
Imatge

Avatar de l’usuari

beamn67
Entrades: 26
Membre des de: dt. maig 01, 2007 6:31
Status: Desconnectat

#9

Entrada Autor: beamn67 » dc. maig 02, 2007 10:13

Molt bé mario1911.
Deixaré un missatge al Xordi al fòrum de Música

Gràcies.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16297
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#10

Entrada Autor: Petiso » dc. maig 02, 2007 10:16

La idea és:
- Si ho has ripejat/grabat/"muntat" tu, sigui en el idioma que sigui, ho pots ficar a "Música".
- Sino, si es algo que has trobat al emule, doncs va a "altres rucs".

Adéu !
Imatge Imatge


manelet
Entrades: 6
Membre des de: dg. maig 27, 2007 15:14
Status: Desconnectat

Colaborar

#11

Entrada Autor: manelet » dg. maig 27, 2007 18:43

Hola,

Jo tinc coses en català que he vist que no hi són a la web.

Si voleu em dieu alguna cosa i ho podem compartir.

Jo tinc l'ordinador encès casi tota la setmana, així que tinc ficades a compartir moltes coses. M'ho dieu, per que llavors treuria algunes i possaria unes altres, ja que el tamany del disc encara que jo no vulgui es limitat.

Si em dieu com va lo del FTP podeu comptar amb mi, per cert em sembla que tinc el codigo da vinci en dvd-9 doblat al català.

Salutacions

Manelet

Avatar de l’usuari

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

Re: Colaborar

#12

Entrada Autor: xordi » dg. maig 27, 2007 18:45

manelet ha escrit:Hola,

Jo tinc coses en català que he vist que no hi són a la web.

Si voleu em dieu alguna cosa i ho podem compartir.

Jo tinc l'ordinador encès casi tota la setmana, així que tinc ficades a compartir moltes coses. M'ho dieu, per que llavors treuria algunes i possaria unes altres, ja que el tamany del disc encara que jo no vulgui es limitat.

Si em dieu com va lo del FTP podeu comptar amb mi, per cert em sembla que tinc el codigo da vinci en dvd-9 doblat al català.

Salutacions

Manelet
Bones Manelet! Si vols pots posar un post a Projectes dient el que tens i que la gent digui que li interessa!

Avatar de l’usuari

Angel
Entrades: 5
Membre des de: dj. maig 31, 2007 13:48
Status: Desconnectat

#13

Entrada Autor: Angel » dj. maig 31, 2007 13:57

Hola! soc nou per aqui, i us he descobert a traves de descarregarme els capitols de ventdelpla per l'emule... Pues nomes us volia dir que si necesiteu res soc aqui, tinc l'ordinador ences sempre, l'unic problema es que no se com es captura, pero si voleu que pugi coses no tinc cap problema en fer-ho, nomes m'heu de dir com fer-ho. Gràcies.


bERTUZ
Entrades: 145
Membre des de: dl. maig 28, 2007 0:30
Status: Desconnectat

#14

Entrada Autor: bERTUZ » dt. jul. 17, 2007 23:42

Enhorabona x la feina k feu si senyor...

ara a lestiu kom k stik al poble no puk tnir lordinador ences 24 h al dia 7 dies a la setmana pk nu tink adsl aki juu... :(

pero en kuan torni a kumensar el kurs, emule obert dia i nit siiiii.....i podre posar a descarregar totes les novetats k tink aturades a lemule d totsrucs :) jejejej

SALUT!


Uzu
Entrades: 1064
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:18
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

#15

Entrada Autor: Uzu » dc. jul. 18, 2007 0:00

s'agraeix! ;)

Respon