COMPARTIU !!!!!!!!

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Avatar de l’usuari

huGas.cat
Entrades: 2315
Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: COMPARTIU !!!!!!!!

#16

Entrada Autor: huGas.cat » ds. març 01, 2008 9:38

Petiso ha escrit:
  Es pot dir mes clar, però no mes alt ..... o era al revés???  
Era al revés 8)

Salut!
Gerard


Imatge


bERTUZ
Entrades: 145
Membre des de: dl. maig 28, 2007 0:30
Status: Desconnectat

Re: COMPARTIU !!!!!!!!

#17

Entrada Autor: bERTUZ » dj. març 13, 2008 2:13

Jo també tinc un disc dur extern de 500GB ja que vaig amb un portàtil de només 80GB i molt de tant en tant tink k fer neteja de l'incoming...es una llàstima

Tot i així, comparteixo tant com puc...24h al dia, 5 dies a la setmana (ja que el finde men vaig cap al poble i alla no tinc adsl :().

espero que la web continui creixent, i la gent aprengui que compartint hi sortim guanyant tots!

=) salut!


happyman74
Entrades: 16
Membre des de: dg. juny 22, 2008 6:46
Status: Desconnectat

Re: COMPARTIU !!!!!!!!

#18

Entrada Autor: happyman74 » dg. juny 22, 2008 7:18

Hola companys,
Vaig descobrir aquest web cercant al cercador de la mula episodis de'n Magnum. Però l'alegria va durar poc. Vaig accedir a la vostra pàgina però amb tristor vaig poder comprovar que molta de la mala fama que ens han etiquetat des de fora, la hem feta nostra com si realment fossim garrepes de veritat.
Em vaig trobar que de la primera temporada de la citada sèrie, nomès una font complerta de la majoria d'episodis i encara, encara...
De la segona temporada encara pitjor: molts episodis sense cap font complerta.
Estic amb els moderadors i ho trobo molt trist. No crec que de les aproximadament 100 persones que han punxat i s'han baixat la sèrie tinguin totes elles, problemes per compartir, més aviat crec que, ganes de compartir, doncs no en tenen masses (sense contar els qui realment ténen problemes d'espai i els qui ho pujen a la xarxa, es clar!!).
Sembla un 'campi qui pugui', ara em baixo això que té fonts, i els que vénen darrera meu, doncs que es fotin, ja s'espavilaràn...
Quina fama, nano!!
Crec que al ritme de baixades, m'imagino que si almenys, tinguessim els arxius un parell de setmanes o una setmana i mitja o el màxim que poguem, no hi haurien problemes per compartir, però com he dit abans, sembla el marcadillo, baixo, no comparteixo, baixo, no comparteixo...
Us animo a que si veieu que hi han series o films o el que sigui que no té fonts, ho posseu a compartir almenys un parell de setmanes; Si ho fem tots pelgades/ts segur que no tindrem problemes els qui també volem compartir.

Jo he pogut baixa'm un capítol de la primera temporada de Magnum i dos de la segona; els tinc a Incoming i miraré de tenirlos almenys un parell de setmanes. Si algú te problemes de fonts que m'ho digui, compartiré encantat, doncs aquesta es o hauria de ser segons el meu paré, l'essència que ens moguès. Ja he dit abans, que entenc els problemes d'espai, a mí també m'ha passat, però crec que hauriem de fer un esforç entre tots els que ens baixem arxius d'aquesta web en concret.
Bé, perdoneu el 'rotllo' i fins aviat!


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: COMPARTIU !!!!!!!!

#19

Entrada Autor: axis » dg. juny 22, 2008 8:10

hola happyman74

no,no es cap rotllo,es la veritat,moltissima gent se l'hen refot si s'ho baixa i despres qui vingui al darrera que es fothi,molts de nosaltres estem lluitant per a que aixo es minimitzi al maxim,pero cal temps,paciencia i dedicacio,el el meu cas per exemple et dire que ja tinc 962 arxius d'aquesta web compartint,mes 212 que encara han de baixar,mes els magnums que d'aqui una estona clicare,si,ja ho se,nomes soc un,pero amb el temps segurament no nomes donarem servei llampec en llançaments,tambe donarem rapidessa en arxius mes vells,pero com et dic cal paciencia i temps,no dubtis (dubteu) que es treballa per millorar

Avatar de l’usuari

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: COMPARTIU !!!!!!!!

#20

Entrada Autor: Linus » dl. juny 23, 2008 21:58

Benvingut happyman74! :D
Imatge

Avatar de l’usuari

Daerun
Entrades: 37
Membre des de: dl. juny 23, 2008 13:01
Status: Desconnectat

Re: COMPARTIU !!!!!!!!

#21

Entrada Autor: Daerun » dc. juny 25, 2008 20:10

Home, és que no serveix de res fer servir emule i després no compartir els arxius. Ja tenim el bittorent per baixar-se una cosa i després oblidar-se'n. Ara, que jo m'he trobat alguna vegada que he hagut de deixar de compartir coses, com a mínim temporalment. Perquè? Doncs perquè tenia el disc dur ple al 80% de tantes sèries y pel·licules que tenia, cosa que no s'ha de fer mai si no vols que comenci a fallar, de manera que m'ho he hagut de grabar en disc per fer lloc per coses noves :?
lapirateriaesdelitoelemuleno

Avatar de l’usuari

juma1959
Entrades: 18
Membre des de: dj. abr. 10, 2008 21:08
Status: Desconnectat

Re: COMPARTIU !!!!!!!!

#22

Entrada Autor: juma1959 » dl. juny 30, 2008 21:44

pensando en lo que decis, de que hay pocas fuentes.
tal vez ase podrian reforzar con otros sistemas de compartir
por ejemplo rapid, Mega, torrens, etc...
tal vez cuando alguien en este foro te lo pide, ponerlo como amigo en emule y dale paso, si te lo pide poner a compartir una serie que ya no compartias.
no se, hacerlo un poco mas personal.
si alguien me pide una serie y la tengo, si lo veo en emule lo pongo como amigo y se lo descargara mas rapido.
en este momento estoy compartiendo:
-Catalunya des de l'aire
-Catalunya des de l'mar
-Els Pirineus des de l'aire
y menos tres capitulos todas las demas fuentes son completas
gracias por vuestro esfuerzo.

Avatar de l’usuari

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: COMPARTIU !!!!!!!!

#23

Entrada Autor: Linus » dl. juny 30, 2008 21:58

Benvingut juma1959! :D
Imatge


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: COMPARTIU !!!!!!!!

#24

Entrada Autor: axis » dl. juny 30, 2008 22:35

juma1959 ha escrit:pensando en lo que decis, de que hay pocas fuentes.
tal vez ase podrian reforzar con otros sistemas de compartir
por ejemplo rapid, Mega, torrens, etc...
tal vez cuando alguien en este foro te lo pide, ponerlo como amigo en emule y dale paso, si te lo pide poner a compartir una serie que ya no compartias.
no se, hacerlo un poco mas personal.
si alguien me pide una serie y la tengo, si lo veo en emule lo pongo como amigo y se lo descargara mas rapido.
en este momento estoy compartiendo:
-Catalunya des de l'aire
-Catalunya des de l'mar
-Els Pirineus des de l'aire
y menos tres capitulos todas las demas fuentes son completas
gracias por vuestro esfuerzo.
hola juma1959 :D

los sistemas mega,torrents etc se han demostrado una y otra vez completamente ineficaces en cuestion de fuentes,bajan rapido pero luego todo el mundo se olvida de compartir,ni tan siquiera se molestan en mover el archivo a un triste incoming y dejar que perdure en el tiempo

en totsrucs desde hace poco tenemos un potentisimo sistema que no solo nos sirve para el "trasiego interno" de la web,sino que es tan potente que sirve para lanzar los archivos de totsrucs a velocidades increibles,se podria decir que es una descarga directa PERO con la ventaja que lo hace a traves del emule y con la esperanza que ya que el archivo va al incoming,la gente lo deje por mas tiempo alli,con esto no quiero decir que se dejen de lado otros archivos,sabemos que los hay con muy pocas fuentes,y creeme si te digo que estamos trabajando en ello,no cabe duda que se necesita tiempo,esfuerzo y mucha dedicacion,pero estoy seguro que se conseguira paliar esto en la medida que podamos

gracias por compartir

Avatar de l’usuari

juma1959
Entrades: 18
Membre des de: dj. abr. 10, 2008 21:08
Status: Desconnectat

Re: COMPARTIU !!!!!!!!

#25

Entrada Autor: juma1959 » dl. juny 30, 2008 23:11

gracias por contestar
veo que te has pasado al castellano, por mi no lo hagas me siento muy comodo lelledo en catalan, solo que me expreso mejor en castellano.
yo me referia a que si tienes muchos GB para compartir al final no funcionan ninguno, en cambio como solo comparto "Catalunya des de l'aire" y logicamente los ficheros que tengo en descarga el ritmo de compartir es muy bueno.


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: COMPARTIU !!!!!!!!

#26

Entrada Autor: axis » dl. juny 30, 2008 23:27

juma1959 ha escrit:yo me referia a que si tienes muchos GB para compartir al final no funcionan ninguno, en cambio como solo comparto "Catalunya des de l'aire" y logicamente los ficheros que tengo en descarga el ritmo de compartir es muy bueno.
fijate en esta grafica juma1959

Imatge
como puedes ver el sistema reparte muy bien todos los archivos que ponemos en lanzamiento,con maximas de mas de 6.000 kb/s y puede llegar a 10.000 kb/s sostenidos,a medida que ponemos archivos estas maximas subiran,problemas para compartir no creo que tengamos,pero estamos trabajando en otros campos para ampliar este ancho de banda a los archivos mas deprimidos,pero como te digo se necesita tiempo,eso no quiere decir que dejemos de compartir los usuarios de a pie,cuanto mas tiempo tengamos los archivos en el incoming mejor para todo el mundo

por muchas GB que se tengan,si tienes un buen ancho de banda todo se repartira bien :wink:


Uchiha Madara
Entrades: 13
Membre des de: ds. set. 06, 2008 1:31
Status: Desconnectat

Re: COMPARTIU !!!!!!!!

#27

Entrada Autor: Uchiha Madara » ds. set. 06, 2008 23:25

Petiso ha escrit:Hola !

Estic indignat (per variar :twisted: ). Porto uns dies revisant l'estat de les coses que he penjat, i me trobat que la gran majoria de fitxers o tenen molt poques fonts o jo soc l'única font completa. Però de cada fitxer he enviat de 2 a 3 vegades.
Per exemple, pel·lícules de 700 megues, en porto pujades 1500, vol dir que com a mínim hi tindrien que haver 3 fonts completes (contant-me a mi), i ara mateix estic mes sol que un mussol.

El problema principal és, que els ripejadors tenim mes material del que podem mantenir al disc dur i del que podem pujar.
Per tant, o ajudeu i compartiu una mica més, o les coses deixaran de funcionar. Els fitxers es moriran, i ningú podrà baixar-se res.

Es lo únic que us demanem, que quan us baixeu alguna cosa, la deixeu tot el temps que pugueu a la carpeta incoming. I si ho trèieu del incoming, compartiu al emule les carpetes on ho teniu classificat (si no saps fer-ho, pregunta que ja t'explicarem com es fa). Tampoc costa res, abans de treure-ho del emule, revisar quanta gent ho té, gravar les coses que te mes gent i deixar les coses que te menys gent.

I sent una mica egoista, si teniu moltes coses al emule, trèieu primer les d'altres idiomes, i deixeu les coses en català. Els fitxers en angles i castellà no solen tenir aquests problemes ja que son molta gent.

Adéu !

tens tota la rao yo soc un del que comparteixen i deixen tot el que es baixa a "Lanzamiento" perque es una putada que despres de saber que ta costat molt baixarlo els demes el costi el mateix i inclos mes temps que tu.


Len
Entrades: 36
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 21:17
Status: Desconnectat

Re: COMPARTIU !!!!!!!!

#28

Entrada Autor: Len » dc. set. 17, 2008 22:21

Hola a tothom.

Veig que no sóc l'únic que té problemes d'espai al disc.

Possibles solucions per compartir:

- Fer coneixer la web, conec algú que buscava la sèrie Allo, allo i només la trobava en Anglès o Castellà, li vaig facilitar la web i diu que se la mirara, tothom podria fer el mateix.

- Anar reciclant la informació, és a dir, compartir unes sèries un temps i després unes altres, així no deixariem sols els que pujen les sèries.

- Comprar i ampliar el disc dur. En mesura del possible.

Per cert, he vist que necessiteu diferent ajuda, jo us podre ajudar de manera esporàdica tot i que no se programar (ja m'agradaria), però si que puc intentar acomplir almenys en els tres punts que he comentat.

A veure si aconseguim que com a mínim les sèries i documentals puguin sobreviure.

Salut.


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: COMPARTIU !!!!!!!!

#29

Entrada Autor: axis » dc. set. 17, 2008 22:43

Len ha escrit:Hola a tothom.

Veig que no sóc l'únic que té problemes d'espai al disc.

Possibles solucions per compartir:

- Fer coneixer la web, conec algú que buscava la sèrie Allo, allo i només la trobava en Anglès o Castellà, li vaig facilitar la web i diu que se la mirara, tothom podria fer el mateix.

- Anar reciclant la informació, és a dir, compartir unes sèries un temps i després unes altres, així no deixariem sols els que pujen les sèries.

- Comprar i ampliar el disc dur. En mesura del possible.

Per cert, he vist que necessiteu diferent ajuda, jo us podre ajudar de manera esporàdica tot i que no se programar (ja m'agradaria), però si que puc intentar acomplir almenys en els tres punts que he comentat.

A veure si aconseguim que com a mínim les sèries i documentals puguin sobreviure.

Salut.
primer de tot,moltes gracies pel teu oferiment d'ajuda len,sens dubte en messi20 i aliga pendran bona nota,cada vegada hi ha mes gent com tu que es conscient que cal compartir per el be de tothom :wink:

sobre comprar i ampliar disc dur,ja et dic jo que el de la botiga d'informatica i jo ja som com germans :lol:

Avatar de l’usuari

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: COMPARTIU !!!!!!!!

#30

Entrada Autor: Txus » dv. set. 19, 2008 12:55

Ara mateix, tinc 300 GB de material en català compartit, i no sé on posar les coses noves que van sortint. De fet, tinc l'emule bastant limitat pq sempre va pitant dient que no tinc prou espai per baixar res més. Estic jugant al Tetris amb els meus discs durs per poder aprofitar-los al màxim.

Però veig que finalment m'hauré de comprar el disc dur d'1TB (acompanyant el meu extern de 250 GB), això sí, crec que hauré de comprar una font d'alimentació més potent si no vull que tot peti.
Imatge

Respon