[Suggeriment] Fer les descargues en Descarga Directa

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
peacegirl
Entrades: 68
Membre des de: dl. juny 01, 2009 12:49
Ubicació: Catalunya
Contacta:
Status: Desconnectat

[Suggeriment] Fer les descargues en Descarga Directa

#1

Entrada Autor: peacegirl » dg. gen. 31, 2010 17:15

he llegit per aquí algun interessat en aquest tipus de descarga, jo també m'hi apunto.
Són més rapid i tot i que poden capar els enllaços sempre es poden encriptar i baixar am JDownloader que una web de pelis ho fa i li va funcionant.

A vegades pot ser etern però baixar-se algo amb català mola (o VOSC)




axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: [Suggeriment] Fer les descargues en Descarga Directa

#2

Entrada Autor: axis » dg. gen. 31, 2010 22:04

peacegirl ha escrit:i baixar am JDownloader que una web de pelis ho fa i li va funcionant.
fins que un dia es trobin amb alguna "sorpresa",evidentment que cadasqun faci el que li roti,pero amb la nova llei antipirata jo no els recomano,d'altra banda per facilitar les descarregues per emule ja tinc preparat el sistema per reduir pelis a la meitat de pes amb la mateixa qualitat,segurament la setmana vinent la presentarem en societat (aqui no,en una altra web) 8)

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: [Suggeriment] Fer les descargues en Descarga Directa

#3

Entrada Autor: Ayu » dl. feb. 01, 2010 0:45

Hola peacegirl!

Tal i com vaig dir en aquest fil i vaig tornar-ho a indicar en aquest altre, és l'autor d'un llançament el que decideix com compartir i si aquest vol fer-ho en descàrrega directa, benvingut sigui.
Vaja, que qualsevol mètode està permès, i si no es publica en DD és perquè els autors prefereixen fer servir un altre mètode.

I bé, també aprofito per suggerir explícitament (abans ja ho he fet implícitament) que abans d'obrir un fil nou feu servir la cerca. : P

Vinga, que vagi bé!
Imatge


jalturgell
Entrades: 1
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 13:14
Status: Desconnectat

Re: [Suggeriment] Fer les descargues en Descarga Directa

#4

Entrada Autor: jalturgell » dt. feb. 09, 2010 13:18

Subscric totalment el suggeriment de les DD. Fa anys que em funcionen fantàsticament.
Miraré de posar els meus enllaços al fòrum.


javinglish
Entrades: 3075
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
Ubicació: a l'extranger
Status: Desconnectat

Re: [Suggeriment] Fer les descargues en Descarga Directa

#5

Entrada Autor: javinglish » ds. feb. 13, 2010 13:30

Les descarregas per eMule duran i duran i duran i duran... una de les grans raons per que tenim aquest meravellós forum principalment enfocat a les descarregas eMule.

No tinc res en contra de les DD pero amb aquest metode no ho crec gens que passi res d'aixó. Tant les descarregas com les webs DD expiran o les tanquen. Segur que tot aixó no ho volem.

Bye.

Avatar de l’usuari

kivar
Entrades: 692
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Re: [Suggeriment] Fer les descargues en Descarga Directa

#6

Entrada Autor: kivar » dg. feb. 28, 2010 12:31

Respecto la teva opinió, però hi ha mètodes per a que no expirin els enllaços. Jo tinc compte megaupload, que pots fer enllaços de llarga durada.

Respecte a que aquesta web esta dedicada més a l'emule... recordo que també es feia servir el PANDO amb sèries com TOTS CINC per a aconseguir rapidesa de descàrrega. Amb Pando sí que caducaven els enllaços de seguida, i no us va importar al seu dia.
Dieu que no teniu res en contra de la descàrrega directa, però ha quedat ben clar que sí.

Gràcies de tota manera. Com tot en esta vida... emule s'ha quedat antiquat... i gràcies a la vostra postura gent com jo... que som molts ens quedarem sense veure cinema en català.
És com si us aferréssiu a fer vhsrip, en lloc de dvdrip. No té cap seny! Quin interés teniu en menysprear la DD?
La DD és compatible amb emule... Cadascú que s'ho descarregui com vulgui. Segur que tard o d'hora, tothom descarregarem per descàrrega directa, per la seua comoditat. I carcas com vosaltres seguireu vivint retardats en el temps.


spk2010
Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
Ubicació: Baix Montseny
Status: Desconnectat

Re: [Suggeriment] Fer les descargues en Descarga Directa

#7

Entrada Autor: spk2010 » dg. feb. 28, 2010 13:55

kivar, he contestat en aquest post: http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?p=82856#p82856
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]

Avatar de l’usuari

aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo
Status: Desconnectat

Re: [Suggeriment] Fer les descargues en Descarga Directa

#8

Entrada Autor: aliga » dg. feb. 28, 2010 20:23

kivar ha escrit:I carcas com vosaltres seguireu vivint retardats en el temps.
Si tan et desagrada el nostre sistema, ja saps el que has de fer:
Obre un web amb un grup de companys, fas la mateixa feina que fem els carques pero amb DD i poses a la comunitat de p2p catalana al dia.

Salut a tothom
Imatge Imatge Imatge


javinglish
Entrades: 3075
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
Ubicació: a l'extranger
Status: Desconnectat

Re: [Suggeriment] Fer les descargues en Descarga Directa

#9

Entrada Autor: javinglish » dl. març 01, 2010 9:09

kivar ha escrit:Respecto la teva opinió...
...carcas com vosaltres seguireu vivint retardats en el temps.
No ho crec que sigui així. Be, n'hi ha d'haver de tot en aquest mon, opinions incloses.

Gaudeix del forum nen! :wink:

Respon