Ah per cert també aprofito de felicitar la pàgina que cumpleix 3 anys, ho vaig veure l'altre dia ^^
Val doncs passem al suggeriment:
No sé si s'havia comentat o què però aprofito el post per fer esmena, doncs quan buscava una película, em va ser una mica difícil donar al clau perquè està tot com molt apilotonat no troveu? amb això no vol dir que no m'agradi el diseny que hi ha, que el trovo bó, el que passa, que seria bastant interessant, a la meva manera de pensar, que tots els e-links que hi haguéssin a la pàgina web central de TotsRucs estiguéssin ordenats per gèneres, si més no les pel·licules, per facilitar la cerca d'aquestes, perquè amb tants títols que desconeixia no veia res de res xD. Per exemple es podria posar diferents apartats com romanticisme, acció, fantasia.. etc ja m'enteneu o sinó posar la caràtula en el cas que en tingui per facilitar una mica més d'informació. Clar.. això comporta bastanta feina però trovo que seria de gran ajuda ja que altres pàgines fan servir aquest sstema i trovo que està bastant millor que posar-ho tot allà i que a demés pels noms no saps ben bé que és cada cosa no troveu? un bon exemple del que estic parlant seria AnimeLliure que més o menys té un bon diseny però quan cliques en una sèrie et diu la informació referent a aquesta i la caràtula que em penso que és el més important per saber com pot ser la sèrie, no sé vosaltres però jo quan miro una caràtula de una pel·licula ja me la baixo o simpelent la descarto segons què em pugui transmetre. No ho sé, trovo que és una bona pensada tot plegat ja que per cercar seria la clau realment. Sé que també hi ha un apartat en el fórum per buscar les caràtules de la pàgina però clar.. si no sats quina pel·lícula és la que t'agrada.. m'enteneu no?
PD: El que faig és que vaig agafant títol per títol i el poso a google imatges, i allà puc veure la caràtula, la qual puc jutjar si és del meu grat o no, simplement és més costós de fer-ho però seria més ràpid si ho poguéssim veure directament de la pàgina en la que ens ho baixem.
Bé jo ho deixo al aire a veure què en penseu de tot plegat xro no us ho agafeu a males xD és una simple crítica personal que pretén ser una millora comunitària