Pàgina 1 de 1
Noves pel·lícules
Publicat: dj. oct. 08, 2009 14:00
Autor: Trobador
Hola companys. Acabo d'arribar a la vostra web i volia preguntar com ho he de fer per compartir algunes pel·lícules que tinc i que no apareixen al vostre llistat.
També agrairia als qui disposeu dels capítols de la sèrie "Invasió" (First Wave) que us connecteu més sovint o que els poseu a compartir, doncs m'agradaria descarregar-me-la.
Gràcies i fins aviat
Re: Noves pel·lícules
Publicat: ds. oct. 10, 2009 10:44
Autor: arakelov
Hola Trobador, benvingut!
Per posar a compartir les pel·lícules que tens necessites el programa eMule, que és el que fem servir aquí. Un cop les tens compartint has d'agafar l'enllaç ed2k de cadascuna (que te'l diu el propi emule) i publicar-lo aquí en el fòrum, obrint un fil per cadascuna.
Si no saps com fer alguna d'aquestes coses pregunta-ho i t'ajudarem encantats! Sempre s'agraeix qualsevol mena de material nou
Merci i salut!
Re: Noves pel·lícules
Publicat: ds. oct. 10, 2009 14:14
Autor: Trobador
Re: Noves pel·lícules
Publicat: ds. oct. 10, 2009 18:47
Autor: arakelov
Has de fer servir el tag [ url ], si no els enllaços no es veuen bé. Ha de quedar així:
Codi: Selecciona’ls tots
ASSASSINAT EN 8 MM.
[url=ed2k://|file|Assassinat%20en%208%20mm%20(catal%C3%A0).avi|710578176|94AD34815746A40D1407EC83067B39E3|h=GQUMHXWT3UTOMVTIABQKF3LONNLW3ZL5|/]Assassinat en 8 mm (català).avi[/url]
i es veurà així:
ASSASSINAT EN 8 MM.
Assassinat en 8 mm (català).avi
I, si no és molt demanar, obre un fil diferent per cada peli, al subfòrum de Pel·lícules. I si tens temps, hi poses una foto, una sinopsi... Pots fer servir com a guia qualsevol dels fils de Pel·lícules.
Merci, salut!