Inicieu-me, siusplau!

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
cordobic
Entrades: 2
Membre des de: dj. ago. 06, 2009 20:48
Status: Desconnectat

Inicieu-me, siusplau!

#1

Entrada Autor: cordobic » dv. oct. 02, 2009 20:09

Hola a tothom.

Buscant pel·licules en català per a descarregar per a la canalla, he arribat a aquest forum. Ara bé, suposo que necessito un cop de mà per poder aprofirar-lo més bé. Intento descarregar pel·licules seguint els links corresponents, però no aconsegueixo res. Em podeu donar un cop de mà? Acabo de descarregar i instalar l'emule, però res. Moltes gràcies per a les indicacions que em pugueu donar.

Salut!



Avatar de l’usuari

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona
Status: Desconnectat

Re: Inicieu-me, siusplau!

#2

Entrada Autor: conradtgn » dv. oct. 02, 2009 20:20

Hola cordobic!
En primer lloc benvingut/da a aquest fòrum!
Per a un òptim funcionament de l'emule pots seguir aquest manual per a la seva configuració: http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=34&t=6429
Dir-te que depenent de l'arxiu que et baixis anirà lent, degut a les poques fonts que pugui tenir, per tant paciència (si l'arxiu no té fonts o en té molt poques pots demanar-ne al subfòrum de peticions). Et recomano que si et baixes més d'un capítol d'una mateixà sèrie/programa te'ls baixis d'un en un posant la resta en stop (NO pausa!).
Si al clicar als elinks aquests no se't posen a l'emule has d'anar a l'emule-->Preferències-->General-->i clicar Enllaços ed2k, d'aquesta manera els elinks se t'associen a l'emule.

Res més doncs, que si tens dubtes no dubtis en preguntar.

Adéu!
Imatge


Autor del tema
cordobic
Entrades: 2
Membre des de: dj. ago. 06, 2009 20:48
Status: Desconnectat

Re: Inicieu-me, siusplau!

#3

Entrada Autor: cordobic » dv. oct. 02, 2009 20:28

Em sembla que es tracta d'algun problema amb l'emule. Quan clico el link no s'obre l'emula. Ara bé, vaig a la configuració, i no puc clicar "enllaços ED2K" perqué està de color gris, que no el puc pitjar, vaja. :(

Avatar de l’usuari

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona
Status: Desconnectat

Re: Inicieu-me, siusplau!

#4

Entrada Autor: conradtgn » dv. oct. 02, 2009 20:50

Si està de color gris vol dir que els elinks ja estan predeterminats a l'emule.
Prova a obrir primer l'emule i clicar després els enllaços, llavors t'apareixeran a la barra de transferències de l'emule.

a10!
Imatge

Respon