Nova pàgina web

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
jordim
Entrades: 5
Membre des de: dl. set. 07, 2009 22:28
Status: Desconnectat

Nova pàgina web

#1

Entrada Autor: jordim » dl. set. 07, 2009 22:31

Bones a tots, només volia proposar, a qualsevol que estigués interessat, fer una web del estil TotsRucs però dedicada als torrents. El que hi ha de torrents en català a la xarxa és molt poca cosa. Jo voldria fer-ne una al estil TotsRucs. Què opinen els creadors de TotsRucs?
Jo col·laboraria, estic acabat enginyeria informàtica.

Gràcies a tots.

Jordi.



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Nova pàgina web

#2

Entrada Autor: Petiso » dl. set. 07, 2009 23:01

Hola Jordi ! Primer de tot benvingut !

Doncs, aquí no creiem gaire amb el BT .... ja que la gent acaba per no compartint, i com que som 4 gats, tot acaba sense fonts.

Malgrat tot, es pot provar .... ni que anem saturadets de feina :-p Que proposes ???

Adéu !
Imatge Imatge


Autor del tema
jordim
Entrades: 5
Membre des de: dl. set. 07, 2009 22:28
Status: Desconnectat

Re: Nova pàgina web

#3

Entrada Autor: jordim » dl. set. 07, 2009 23:23

Moltes bones altre vegada, el que proposo és ben simple. Tenia pensat crear una pàgina web que fos com una extensió a TotsRucs o una web germana a TotsRucs la qual es dedicaria al món dels torrents en català. Si no acaba d'agradar els torrents, podriem pensar a fer una simple web on simplement es comparteixen enllaços a MegaUpload o Rapidshare per poder-se descarregar pel·licules, episodis de sèries o programes de televisió en català.
Per poder fer front als problemes que comporta el món de la compartició en torrents, es podria explicar en un blog o web(aquesta mateixa de la qual estem parlant) on s'explicaria què s'ha de fer per millorar la rapidesa de descàrrega, per exemple, deixar compartir.

Que en penses?

Jordi.


mezod
Entrades: 24
Membre des de: dc. feb. 13, 2008 11:47
Status: Desconnectat

Re: Nova pàgina web

#4

Entrada Autor: mezod » dg. set. 13, 2009 19:26

compteu amb un seedbox!

podem fer una especie de tracker català, hi ha metodes bastant eficients per a fer q la gent comparteixi, como lo del ratio i aixo... a mi em sembla una bona idea, es una plataforma q pot donar suport a emule


Autor del tema
jordim
Entrades: 5
Membre des de: dl. set. 07, 2009 22:28
Status: Desconnectat

Re: Nova pàgina web

#5

Entrada Autor: jordim » dg. set. 13, 2009 21:41

Estic totalment d'acord amb tu mezod. El que passa és que això no sé com es posa en marxa. Si teniu alguna idea?


Autor del tema
jordim
Entrades: 5
Membre des de: dl. set. 07, 2009 22:28
Status: Desconnectat

Re: Nova pàgina web

#6

Entrada Autor: jordim » dc. set. 16, 2009 21:56

Podriem crear un blog on cada vegada que ens descarreguéssim algo de TotsRucs a través de l'Emule, féssim un torrent i el pengéssim en el blog.
Què en penseu?

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Nova pàgina web

#7

Entrada Autor: Petiso » dc. set. 16, 2009 22:10

A veure, comencem pel principi: quin traker voleu fer servir ??

Després, s'hauria de demanar permís al seu autor, per si deixa penjar-ho o no al BT.

I per acabar, es pot crear un subforum de Torrents, això si, algú se n'hauria d'encarregar, controlar les fonts, resedejar si fa falta, etc etc.

Adéu !
Imatge Imatge


Autor del tema
jordim
Entrades: 5
Membre des de: dl. set. 07, 2009 22:28
Status: Desconnectat

Re: Nova pàgina web

#8

Entrada Autor: jordim » dj. set. 17, 2009 15:00

Quin tracker proposeu? Algun comú, no? S'hauria d'organitzar de manera que alguns membres es fessin càrrec d'una part i uns altres membres d'una altre part.

Respon