Comparteix.cat

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso


Autor del tema
Josep M.
Entrades: 705
Membre des de: dt. oct. 31, 2006 13:46
Status: Desconnectat

Comparteix.cat

#1

Entrada Autor: Josep M. » ds. ago. 15, 2009 7:23

Hola a tothom/totdon! :wink:
Ja fa dies que si s'intenta accedir a http://www.comparteix.cat/ surt redireccionat cap a TotsRucs, amb el següent missatge:
AVIS: Degut als intolerables missatges spam que existeixen darrerament al web http://www.tintaxina.net/comparteix/, la redireccio de comparteix PUNT CAT cap al lloc web http://www.tintaxina.net/comparteix/ queda inactiva fins que no s'elimini el contingut il.licit.

Mentre no existeixi una neteja d'aquest contingut spam, comparteix.cat redirigira al lloc web de totsrucs.cat".

Es tot el que a les nostres mans podem fer.
Atès que la neteja de tot el contingut spam ja es va fer, fa més d'una setmana... ¿no seria el moment de tornar la redirecció cap a l'autèntic Comparteix? :roll:



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Comparteix.cat

#2

Entrada Autor: Petiso » ds. ago. 15, 2009 11:15

Tal com es va dir al fòrum de comparteix, la redirecció es va fer per les amenaces de denuncies (fora de lloc), no per l'spam.

I efectivament, s'ha de tornar a redireccionar, però no he tingut temps.

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Comparteix.cat

#3

Entrada Autor: Petiso » dt. ago. 25, 2009 17:06

Weno, avui he tingut una estona lliure, i he el domini comparteix.cat torna a apuntar al seu lloc.

Ni que com que a comparteix.cat no hi ha res de material nou, he ficat un link a TotsRucs.

Adéu !
Imatge Imatge


Autor del tema
Josep M.
Entrades: 705
Membre des de: dt. oct. 31, 2006 13:46
Status: Desconnectat

Re: Comparteix.cat

#4

Entrada Autor: Josep M. » dg. ago. 30, 2009 14:54

Hola Petiso!

Comparteix ja torna a tenir material nou (penjat per en Teucre).
¿No creus que ja podries deixar l'enllaç tal i com estava, apuntant a Comparteix i prou, a veure si podem fer que torni a ser el punt de convergència on s'anunciï TOT el que es fa en català en el món del P2P? :wink:
Estaria molt bé que les aigües vagin tornant a mare, tot i que això representi un petit esforç per part de tothom/totdon! :mrgreen:

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Comparteix.cat

#5

Entrada Autor: Petiso » dg. ago. 30, 2009 19:13

Home, 4 links no vol dir material nou ..... 4 links ja s'havien ficat abans també. La web, per desgracia, està morta ..... i no te res a veure amb el frame de TotsRucs.

Adéu !
Imatge Imatge


Autor del tema
Josep M.
Entrades: 705
Membre des de: dt. oct. 31, 2006 13:46
Status: Desconnectat

Re: Comparteix.cat

#6

Entrada Autor: Josep M. » dt. set. 01, 2009 14:42

Això no és pas cert! :shock: La web http://www.comparteix.cat no està morta, si no és que nosaltres volem que ho estigui.
Els darrers dies s'hi han anat afegint noves incorporacions, ja en són 16 i van augmentant de dia en dia. No hi ha motiu per no retornar l'enllaç al seu estat original (les dues condicions que havies posat ja s'han complert: ha desaparegut l'spam i ja hi ha material nou)
Estic segur que tan aviat com tornis l'enllaç per apuntar a Comparteix, més gent s'animarà a penjar-hi les novetats del P2P català.
Si us plau, no contribueixis a destruir un mínim espai conjunt de trobada! :wink:
I també animo des d'aquí a tothom que publica, o que veu coses noves publicades en català, a publicitar-les a Comparteix, tan vinguin de El Ruc, com de Mecanoscrit, com de TotsRucs, com d'Anime Lliure, etc.


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Comparteix.cat

#7

Entrada Autor: axis » dt. set. 01, 2009 16:54

de debo que no se quina falera amb el domini,jo no se de qui es i m'importa un raba

qui vulgui mantenir viva comparteix doncs endavant,pero clar apunta a una web catalana i aixo no es pot permetre perque som "l'enemic" quan aqui l'unic que fa la gent es treballar,potser millor que apunti a la web de la COPE,aixi tothom segur que es queda content

parlo per mi i per ningu mes,pero ja dona fastic l'hiprocresia d'alguns,si mes no a mi


Autor del tema
Josep M.
Entrades: 705
Membre des de: dt. oct. 31, 2006 13:46
Status: Desconnectat

Re: Comparteix.cat

#8

Entrada Autor: Josep M. » dt. set. 01, 2009 18:15

La web de la COPE? Déu me'n guard!!! :mrgreen:
Bé, jo crec que el domini hauria d'apuntar a la web original de Comparteix, ja que aquesta pot fer un bon servei com a punt de nexe de TOT el que es fa en català.
I també parlo a nivell particular, per mi i prou... (com algú que quan ha tingut temps ha col·laborat amb moltes webs catalanes, començant per TotsRucs, i continuant per Mecanoscrit, A Cop de Teclat, ...)

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Comparteix.cat

#9

Entrada Autor: Petiso » dt. set. 01, 2009 18:43

Es que el domini ja hi apunta a la web de comparteix.

Igual o millor que el altre domini: comparteix.tk .... ni aquest si que te un banner i que no es pot tancar.

I si, estem d'0acord, hi hauria de penjar coses mes gent ..... ni que jo ara mateix no tinc temps.

Adéu !
Imatge Imatge


spk2010
Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
Ubicació: Baix Montseny
Status: Desconnectat

Re: Comparteix.cat

#10

Entrada Autor: spk2010 » dt. set. 01, 2009 18:56

Hola Josep M.
Josep M. ha escrit:Estic segur que tan aviat com tornis l'enllaç per apuntar a Comparteix, més gent s'animarà a penjar-hi les novetats del P2P català.
Si us plau, no contribueixis a destruir un mínim espai conjunt de trobada!
Aqui et deixo dues opinions meves:

1. Comparteix, com tu dius, no esta mort, i perque això no acabi passant si han de continuar publicant-hi coses. Jo actualment no ho faig per manca de temps, però esta dintre de les meves prioritats. Qui no ho fa amb altres pretextos es qui deu voler que mori.

2. No publicar per a un banner..... doncs no ho entenc. Es tracta de buscar un motiu per a deixar de publicar, i ha estat aquest. Sincerament es increible pensar que algu deixa de publicar per això. De fet, quan va caducar el domini .cat, jo em vaig acostumar a entra-hi mitjançant http://www.comparteix.tk, i també hi ha una banner, i que a mi no m'ha molestat mai, i afegeixo que no es pot tancar (el de TotsRucs, si).

Adéu!!

EDITO: mentre he acabat d'escriure i ara ha passat una estona, veig que s'em han adelantat a contestar, però ja que el tenia escrit.... :mrgreen:
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Comparteix.cat

#11

Entrada Autor: Petiso » dt. set. 01, 2009 18:57

spk2010 ha escrit:EDITO: mentre he acabat d'escriure i ara ha passat una estona, veig que s'em han adelantat a contestar, però ja que el tenia escrit.... :mrgreen:
Pos t'ha quedat millor que a mi :-p

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Lambolico
Entrades: 723
Membre des de: dt. set. 18, 2007 18:25
Ubicació: Mataró
Status: Desconnectat

Re: Comparteix.cat

#12

Entrada Autor: Lambolico » dc. set. 02, 2009 20:24

I perquè no deixes el domini tal i com estava, sense banner? Deixal-s'hi guanyar aquesta batalla a veure que s'inventen ara, i la pròxima lluitem-la tots junts, a nivell de totsrucs. Per que aquesta cadascú ha anat pel seu compte i així es creen incongruències que aprofiten. Si fem una comissió política jo m'hi apunto!
Little man comes when everything goes

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Comparteix.cat

#13

Entrada Autor: Petiso » dc. set. 02, 2009 20:45

Doncs per que "ells" el que demanen es que el domini torni al simkin, i això no es possible, basicament per que ell no el vol.

El fet del frame (que es pot tancar !!) es anecdòtic. Igual que el banner que hi ha a comparteix.tk (i que mai ningú s'ha queixat).

Adéu !
Imatge Imatge


Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: Comparteix.cat

#14

Entrada Autor: Oliana » dc. set. 02, 2009 20:57

A veure si entenem una cosa...

el domini comparteix.cat ja no és del simkin. El seu comprador el podia haver apuntat a google, a totsrucs, a tintaxina/comparteix o a el que hagués volgut. Com si l'hagués deixat inactiu.
El cas és que qui té ara comparteix.cat, segurament aquestes batalletes ni li van ni li venen (o potser m'equivoco, ja no ho sé), però com que suposo que li agrada totsrucs a l'igual que li agradava l'antic comparteix.cat, ha decidit continuar apuntant a tintaxina/comparteix, però posant un banner de TotsRucs, que sabem tots que és la web de referència del p2p català.
Ell ha volgut que fós així i s'ha posat en contacte amb l'administrador de TR per a que així s'executés.

El banner no fa cap mal. Com han dit més amunt si el vols treure es pot desactivar, i l'usuari final continua tenint accés a tot el material que hi ha a tintaxina.

No sé què hagués passat si en comptes de fer-ho així (recordem que fa setmanes fins i tot alguns van fer la hipòtesi de posar-li denúncia a la policia per tenir allotjades unes imatges que no eren del seu web), de bones a primeres hagués deixat el domini inactiu o a subhasta.
Però clar, com que a algú els fa ràbia i rebenten de que el domini estigui del cantó de TR, les flames que han creat han fet un foc inmens i pel que veig, volen continuar incendiant-ho tot.

Esteu fent una bola grossa d'on no hi ha cap problema.
Les meves paraules d'aquest tema comencen i s'acaben aquí, que hi ha coses més importants a fer que donar voltes sempre sobre el mateix.
Vinga, que vagi bé.

Avatar de l’usuari

Lambolico
Entrades: 723
Membre des de: dt. set. 18, 2007 18:25
Ubicació: Mataró
Status: Desconnectat

Re: Comparteix.cat

#15

Entrada Autor: Lambolico » dv. set. 04, 2009 12:41

No no, la bola grossa la fan ells, per tocara la pera. El que jo proposo és treure el banner, així l'únic que podrán fer es dir que s'ha trigat, que al final tenien raó...blabla...d'acord, perfecte. Un cop ja cansi que parlin d'una cosa passada, a veure que s'inventen...pot ser divertit. El que vull dir és que si se'ls vols "guanyar", amb aquest assumpte és difícil, perquè el que s'ha fet (que a mi no em sembla massa malament tampoc) dona lloc a que ells puguin dir que a tots rucs fem competència deslleial, que no és ètic, que som uns piranyes que només busquem visites a costa del que faci falta...etc.

Ia se que a molta gent li és igual el que diguin i que creu que no val la pena barallar-s'hi....però és que ho trobo realment divertit (si ja ho sé, a la universitat potser m'apuntu al fòrum de debat aquest, com a les pelis i als Simpson). Així que mentres no sigui perillós... :mrgreen:
Little man comes when everything goes

Respon