No entenc res, o quasi

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Ermesenda
Entrades: 1657
Membre des de: ds. gen. 31, 2009 12:46
Status: Desconnectat

No entenc res, o quasi

#1

Entrada Autor: Ermesenda » dj. feb. 05, 2009 18:45

Bon dia a tothom,
Fa un parell de dies (sóc nova, hola) que estic remenant per aquí dins i em temo que sou massa experts per mi.
1/ Vaig veure que hi ha penjat el "Magnum" però en anglès. Això és normal?, vull dir: aquí tothom té un domini de l'anglès tan brutal com per entendre'l així, sense anestesia ni res?. Això em condueix a:
2/ Si hi ha gent capaç de posar subtítols a una pel·lícula sencera (chapeau!), no es poden posar a les series?
3/ M'agradaria ajudar però després de passejar-me pels fòrums específics del tema, m'he adonat que sóc tonta, informàticament parlant.
4/ Tinc un disc dur endollat a la tele (amb TDT) i puc gravar el que faci falta. Ara bé, pujar-ho??, no en tinc ni fava.
5/ He llegit no sé què del Pando. No l'he fet servir mai i l'Emule fa temps que el tinc oblidat perquè l'Ares em va molt més ràpid. Tinc l'ordinador obert totes les hores del dia i de la nit.
6/ Això que hi ha aquí sota de "les signatures es poden canviar a través del TCU" m'ha deixat igual. No sé què és el TCU. Això és només perquè us adoneu del meu grau d'incompetència informàtica.
A disposar.




spk2010
Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
Ubicació: Baix Montseny
Status: Desconnectat

Re: No entenc res, o quasi

#2

Entrada Autor: spk2010 » dj. feb. 05, 2009 19:02

Hola Ermesenda, primer de tot benvinguda,

1. Tota la serie esta en dual, es a dir: Català i anglès exepte el primer i segon capitol de la primera temporada, si no vaig errat no s'ha emes, però si que hi tenim els subs en català. Aqui.

2. Falta que hi hagin voluntaris amb ganes de fer-ho.

3 i 4. Ningú neix ensenyat.

5. El pando actualment no el fem servir, però et caldra l'eMule, que bén configurat t'en faras creus de lo bé que va (amb una mica de paciencia, clar)

6. TCU= Taulell de control de l'usuari

que gaudeixis del fòrum

apa, adéu!!!
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]

Avatar de l’usuari

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: No entenc res, o quasi

#3

Entrada Autor: Linus » dj. feb. 05, 2009 19:07

Benvinguda Ermesenda! :D
Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: No entenc res, o quasi

#4

Entrada Autor: Petiso » dj. feb. 05, 2009 20:22

Ermesenda ha escrit:1/ Vaig veure que hi ha penjat el "Magnum" però en anglès. Això és normal?, vull dir: aquí tothom té un domini de l'anglès tan brutal com per entendre'l així, sense anestesia ni res?. Això em condueix a:
En principi TOTS els capítols que pengem, son com a mínim en català, sempre poden haver excepcions, i aquestes excepcions solen portar subtítols per veure'ls i entendre'ls :-p
Ermesenda ha escrit:2/ Si hi ha gent capaç de posar subtítols a una pel·lícula sencera (chapeau!), no es poden posar a les series?
Oi tant, i ja ho fem !! Son varies les series que tenim subtitolades.
Ermesenda ha escrit:3/ M'agradaria ajudar però després de passejar-me pels fòrums específics del tema, m'he adonat que sóc tonta, informàticament parlant.
Doncs ..... ja trobarem com !! Hi han moltes formes d'ajudar, i si cal, ja t'ensenyarem !!
Ermesenda ha escrit:4/ Tinc un disc dur endollat a la tele (amb TDT) i puc gravar el que faci falta. Ara bé, pujar-ho??, no en tinc ni fava.
Comencem pel principi, el disc dur, el pots connectar la PC ?
Ermesenda ha escrit:5/ He llegit no sé què del Pando. No l'he fet servir mai i l'Emule fa temps que el tinc oblidat perquè l'Ares em va molt més ràpid. Tinc l'ordinador obert totes les hores del dia i de la nit.
Doncs pràcticament només fem servir l'emule ..... el pando el vam provar, i donava molts problemes.

Sincerament, la millor forma de baixar es l'emule, això si, s'ha de tindre paciència!!

Adéu i benvinguda !!!
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Laithenea
Entrades: 2605
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
Ubicació: bcn
Status: Desconnectat

Re: No entenc res, o quasi

#5

Entrada Autor: Laithenea » dj. feb. 05, 2009 21:32

Hola Ermesenda !! Benvinguda a TotsRucs !! :D

I tanquil·la que jo informàticament també sóc inútil. Pràcticament només sé fer servir l'emule i navegar pel fòrum XDDD però aquí els experts segur que et sabran resoldre qualsevol dubte o problema

dw !!

Avatar de l’usuari

aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo
Status: Desconnectat

Re: No entenc res, o quasi

#6

Entrada Autor: aliga » dv. feb. 06, 2009 7:48

Hola Ermesenda

Tranquila pels teus coneixements. A aquesta casa trobaras companys que t'ajudaran en tot el que necessitis i mes!
Ja veuras que en el fons, tot aixo no es gens dificil :wink:

Salut a tothom
Imatge Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Ermesenda
Entrades: 1657
Membre des de: ds. gen. 31, 2009 12:46
Status: Desconnectat

Re: No entenc res, o quasi

#7

Entrada Autor: Ermesenda » dv. feb. 06, 2009 11:36

Hola de nou i gràcies a tots per animar-me. És que després d'aconseguir baixar-me el capítol Lost corresponent amb els subtítols per una altra banda i gravar-los junts em pensava que ja era un crack de la informàtica.
Responent a Petiso:
-Em vaig confondre amb la bandera que hi ha al costat de Magnum :oops:
-Podeu comptar amb mi pel que faci falta i m'agrada aprendre, o sigui que ja saps
-El disc dur està integrat dins d'un DVD gravador. El que faig és gravar d'HDD a DVD allò que m'interessa i, per tant, cap problema per posar el DVD al PC. A partir d'aquí ja no sé fer res més.
-Sí, l'Emule requereix una paciència per a la que molts no estem dotats

Respon