Ultima usuària apuntada!
Moderador: Petiso
Ultima usuària apuntada!
Bones!
Pel que sembla soc l'ultima usuària que s'ha apuntat a akesta web. Em dic Mònica, tinc 29 anys i molt poca feina a fer xDDD ... seriosament, soc estudiant d'història i treballo com a comptable. No tinc gaire, per no dir cap, experiència capturant pero si ripejant, i vaig força be de disc dur, aixi que no m'importaria col.laborar.
En fi, ens veiem!
Pel que sembla soc l'ultima usuària que s'ha apuntat a akesta web. Em dic Mònica, tinc 29 anys i molt poca feina a fer xDDD ... seriosament, soc estudiant d'història i treballo com a comptable. No tinc gaire, per no dir cap, experiència capturant pero si ripejant, i vaig força be de disc dur, aixi que no m'importaria col.laborar.
En fi, ens veiem!
Re: Ultima usuària apuntada!
benvinguda mokis,de ben segur que la teva oferta d'ajuda sera profitosa per l'usuari final,que tot i a la fi,es per a qui treballem tots 

Benvinguda a aquesta la nostra comunitat !!
Weno, en aquest fil pots veure la estructura de TotsRucs. Tu mateixa mira a veure si tens ganes de colaborar en algun d'ells.
Per començar, lo millor seria que entris al grup de "Col·laboradors", i després si vols penjar material, al de "Ripejadors".
Adéu !
I que ripeges ??mokis ha escrit:No tinc gaire, per no dir cap, experiència capturant pero si ripejant, i vaig força be de disc dur, aixi que no m'importaria col.laborar.
Weno, en aquest fil pots veure la estructura de TotsRucs. Tu mateixa mira a veure si tens ganes de colaborar en algun d'ells.
Per començar, lo millor seria que entris al grup de "Col·laboradors", i després si vols penjar material, al de "Ripejadors".
Adéu !

Gràcies a tots per la benvinguda!!!!
A vere si em puc posar a col.laborar aviat

A vere si em puc posar a col.laborar aviat