Sobre la mida dels arxius

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14650
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Sobre la mida dels arxius

#16

Entrada Autor: r5004 » dt. maig 19, 2020 11:15

lizgon ha escrit:
dt. maig 19, 2020 9:38
...
The show must go on... :wink:

Va si us plau, respecte, que això no és Telecirco.

Contestant a en/na yukinasan, jo quan feia versió HD també feia versió SD però ja fa temps que no, que quan publico en HD només ho faig en HD. Que per què ho vaig deixar de fer? Doncs a criteri meu ja no feia falta perquè "tothom" ja podria veure aquests ripejos. Potser em vaig equivocar o potser no, però va ser la meva decisió. Tu també vas prendre la decisió de no baixar-te les pel·lis de TotsRucs. Doncs molt bé. De la mateixa manera que jo sóc lliure de ripejar, o no, una pel·li o una sèrie i fer-ho d'una manera o d'una altra, tu ets lliure d'anar a buscar ripejos a altres llocs, i fins i tot, a modificar els meus ripejos (i parlo només per mi) adaptant-los a les teves necessitats.

El dia que ens paguin per ripejar (espero que mai), haurem de ripejar el que ens manin i com ens manin. A dia d'avui som lliures, almenys en això.


"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge


ksawery
Entrades: 38
Membre des de: dc. ago. 30, 2017 16:32
Status: Desconnectat

Re: Sobre la mida dels arxius

#17

Entrada Autor: ksawery » dt. maig 19, 2020 22:06

Jo tinc un disc dur de 4 TB (em va costar 100 euros) que el vaig comprar fa un parell d'anys per descarregar coses d'aquest web i només tinc 25 GB lliures hahaha. Tinc molt clar que he de compartir-ho que tinc el mateix arxiu en diferents formats. Potser ara eliminaré els que són de menor resolució però el fet de poder disposar de contingut en qualitat i en català em compensa moltíssim el fet de pagar el disc dur.

Ja que escric aquí, aprofito per agrair-vos la feina que feu als que feu els ripejos, ja que la gent ha de fer la feina que haurien de fer les institucions que teòricament haurien de vetllar per la llengua.

Respon