Últims elinks?

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
sanfaina
Entrades: 50
Membre des de: dc. juny 05, 2019 11:24
Status: Desconnectat

Últims elinks?

#1

Entrada Autor: sanfaina » dc. juny 05, 2019 11:33

Hola!

Fa temps que faig ús de la pàgina, però avui em registro per fer una pregunta:

He notat que en l'apartat "últims elinks" en realitat no hi apareixen tots els últims elinks. De fet estava seguint els episodis de Joc de trons que s'anaven pujant, i en veure que la cosa semblava estroncada, només consta fins el cinquè, he investigat fins a trobar la plana general de la sèrie on consten ja tots publicats.

En cap cas això és una queixa, només ho comento per si no sou coneixedors del problema. Amb el merder que ha de ser gestionar una comunitat com aquesta, tant necessària, us hauríem de fer un monument.



Avatar de l’usuari

Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: Últims elinks?

#2

Entrada Autor: Adrià05 » dc. juny 05, 2019 16:35

sanfaina ha escrit:
dc. juny 05, 2019 11:33
He notat que en l'apartat "últims elinks" en realitat no hi apareixen tots els últims elinks. De fet estava seguint els episodis de Joc de trons que s'anaven pujant, i en veure que la cosa semblava estroncada, només consta fins el cinquè, he investigat fins a trobar la plana general de la sèrie on consten ja tots publicats.
Només hem posat fins al 5, el 6è encara no l'han emès en VOSC.


Autor del tema
sanfaina
Entrades: 50
Membre des de: dc. juny 05, 2019 11:24
Status: Desconnectat

Re: Últims elinks?

#3

Entrada Autor: sanfaina » dc. juny 05, 2019 18:07

Ostres, ara que ho dius i ho remiro, tens raó.

No se pas que dec haver vist. Em sembla que he anat a la plana on hi ha els enllaços a les temporades, he vist 8 entrades a la llista i m'he muntat la pel·licula. Suposo que quan hagués anat a baixar els episodis al vespre ja ho hauria notat :P

Això em passa per anar tant de bòlit per la vida. No he dit res. No es pot esborrar el fil o algo :mrgreen: ?

Respon