TV3HD Definitiu Problemes de so

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
Nasijuan
Entrades: 1
Membre des de: dl. maig 28, 2018 14:18
Status: Desconnectat

TV3HD Definitiu Problemes de so

#1

Entrada Autor: Nasijuan » dl. maig 28, 2018 14:38

Hola gent. No se si aquí puc posar aquesta consulta, però ja no se on puc mirar.
A casa tinc l’antic IPlus, un descodificador de canal+ que ara funciona mitjançant MoviStar. La senyal em ve per satèlit, es a dir per antena.
Amb la adjuducació del nou canal TV3 HD definitiu he comprovat que a aquest canal em falla el so. S’en va uns segons i torna. I ho fa molt sovint. De vegades sembla que ha no falla, però al canviar de canal i tornar torna a passar. Al canal anterior TV3 HD (que desapareix l’1 de juny) no em passa.
MoviStar em diu que haig de canviar el descodificador, però tinc la impressió de que no es el problema. A més, canviar el descodificador suposa perdre tot el que tinc gravat i no tinc la seguretat de que això arregli el problema. Algú té constancia de que aquesta perdre de so esta passant?, es un problema de emisió de TV3?
Creieu que es convenient canviar el descodificador?
També ho he intentant configurar per la TV (Samsung UE49NU8075) i sembla tot correcte.
Gràcies pels vostres comentaris.




tarragonarucnou
Entrades: 14
Membre des de: dl. oct. 01, 2018 11:23
Status: Desconnectat

Re: TV3HD Definitiu Problemes de so

#2

Entrada Autor: tarragonarucnou » dj. des. 13, 2018 14:49

Jo penso que no et fa falta.

Jo diria que és més de la configuració de la TV

Jo ho tinc igual i em va tot ok.

és més aquest any penso veure les campanades de TV3 amb la Melero i el Marc Ribas

Respon