Idea

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
alain6643
Entrades: 5
Membre des de: dt. març 26, 2013 20:40
Status: Desconnectat

Idea

#1

Entrada Autor: alain6643 » dv. maig 03, 2013 22:39

Vinc de tenir una idea. No sé lo que en penseu. Teniu molts videos. 2 coses : 1/ Perquè no posar enllaços audios (CD de cantants i grups Catalans i quan dic Catalans, vull dir de Salses a Guardamar i de Fraga a L'Alguer) ? 2/ Perquè no posar llibres i revistes en Català (Format pdf) ? Què en penseu ?



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Estructura de TotsRucs

#2

Entrada Autor: Petiso » dv. maig 03, 2013 22:42

Primer de tot, benvingut a aquesta la nostra comunitat :-)

Sobre el que proposes, em sembla molt bona idea, el que falta és gent que faci les aportacions :-)
Imatge Imatge


Autor del tema
alain6643
Entrades: 5
Membre des de: dt. març 26, 2013 20:40
Status: Desconnectat

Re: Idea

#3

Entrada Autor: alain6643 » ds. maig 04, 2013 12:37

Doncs, feu una bona publicitat al Facebook i obriu les rubriques CD Musicals, Informatica i Llibres i revistes en PDF i la gent que sap afegir fitxers ho farà facilment. Si coneixeu l'Ares, ho fan. Trobeu musiques i llibres i plànols en pdf. Si feu la publicitat i que obriu les 3 rubriques, us faré la publicitat al meu Facebook. Per contra, no sé com s'ha de fer per afegir fitxers (Tinc moltes musiques, que hé classificat no per album de musiques, sino alfabeticament, per cada grup musical. Si voleu, us envio els fitxers (Cap fitxer video, perquè son massa importants) en el vostre mail i vosaltres, feu el necessari per repartir les coses. El meu mail personal és : alain.vidalsabatte6613@laposte.net

Respon