No sóc nou però em presento

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
carxofa
Entrades: 4
Membre des de: dv. des. 24, 2010 0:25
Ubicació: Sant Celoni
Contacta:
Status: Desconnectat

No sóc nou però em presento

#1

Entrada Autor: carxofa » dl. abr. 29, 2013 8:58

Hola a tots.

Doncs ja fa temps que entro regularment a la web, em descarrego i comparteixo material però, dieu-me despistat, no havia pensat a presentar-me degudament al fòrum (tot i que de tant en tant hi passo)

Així que serveixi aquest escrit per donar-me a conèixer i saludar a tots els que pul·lulen per aquests indrets al mateix temps que agrair la tasca que alguns feu i que fa espectacular aquesta web.

De fet he de reconèixer que ja fa temps que no faig servir l'antena de casa. Des que vaig descobrir la màgia del P2P que no m'enredo a estar davant el televisió a una determinada hora i dia si puc descarregar-me i visualitzar còmodament i quan em ve de gust les sèries i documentals que compartiu a Totsrucs.

Sóc molt fan dels programes relacionats amb la història i arqueologia, (mons secrets, sota terra, ciutats perdudes, antigues apocalipsis, mites de l'humanitat, odissees, etc) del teatre, el circ i les pel·lícules de gènere fantàstic, i tinc descarregat, catalogat i compartit tot el que he trobat al respecte a la web.

Pel que fa a l'edició de vídeo, ja us dic que sóc un desastre i tots els intents que he fet (pocs ho reconec) m'han sortit rave. Però estic enredat en tantes coses que hi ha temes que he de deixar per "pendent" eternament.

De tota forma hi ha una mancança important a la web i volia aprofitar el fil del fòrum per preguntar-vos-ho. Trobo que a totsrucs hi ha poca música en català. Així com la web té apartats específics per sèries, pel·lícules, programes, etc. no hi ha cap lloc on trobar i poder compartir i descarregar-se els discs de música cantada amb català. Això és perquè ningú no hi ha pensat o per algun altre motiu?

Ho dic perquè potser estaria bé tenir una base de dades d'enllaços a discs i discografies de grups catalans, no ho creieu? Si el problema és que no hi ha ningú que vulgui encarregar-se d'aquest tema, aviseu-me, que jo m'apunto.

I res més, com ja he dit una gran abraçada des de la capital del Baix Montseny, espero poder compartir amb tots vosaltres durant molt de temps.



Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14662
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: No sóc nou però em presento

#2

Entrada Autor: r5004 » dl. abr. 29, 2013 9:21

Més bona gent del Montseny... :D :D
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: No sóc nou però em presento

#3

Entrada Autor: Petiso » dl. abr. 29, 2013 13:30

Primer de tot, la rebuda de rigor: benvingut a aquesta la nostra comunitat :-)

Sobre el tema música .... no en tenim per que ningú ho ha aportat. O sigui, els propis usuaris som els que ripegem i publiquem el material, i fins ara poca gent s'ha dedicat a fer-ho amb la música. Està clar, que tota aportació serà benvinguda, i si fa falta, es crearà una apartat per la música.

Adéu!
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19
Status: Desconnectat

Re: No sóc nou però em presento

#4

Entrada Autor: MetalHead » dl. abr. 29, 2013 15:08

Benvingut a la part escrita de TotsRucs :)

Jo ja passejo per aquí des de fa una mica més d'un any. :mrgreen:
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21204
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: No sóc nou però em presento

#5

Entrada Autor: naroatna » dl. abr. 29, 2013 21:51

La més cordial benvinguda! :D

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

Asseguratòrix
Entrades: 902
Membre des de: dv. maig 15, 2009 11:37
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

Re: No sóc nou però em presento

#6

Entrada Autor: Asseguratòrix » dt. abr. 30, 2013 18:37

Salut, company/-a
Benvingut siguis! (amb els "/-a" i "/-da" corresponents, que a partir d'ara penso obviar, per mandra, més que res, però no t'ofenguis si pertanys al sexe femení, que tant admiro i aplaudeixo, ans no és aquesta la meva intenció)
:mrgreen:
Si hi ha alguna raó per no penjar música en català deu ser per no perjudicar els intèrprets de casa nostra, que tenen un mercat petit per definició, però tota aportació és sempre ben rebuda.


spk2010
Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
Ubicació: Baix Montseny
Status: Desconnectat

Re: No sóc nou però em presento

#7

Entrada Autor: spk2010 » dv. maig 03, 2013 23:35

r5004 ha escrit:Més bona gent del Montseny... :D :D
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Benvingut veí!
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]

Respon