Dues coses

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
namat4
Entrades: 8
Membre des de: dg. jul. 01, 2012 13:01
Status: Desconnectat

Dues coses

#1

Entrada Autor: namat4 » dg. ago. 12, 2012 9:50

1. Tot i que m'he descarregat l'emule, sembla que tinc algun problema amb el tallafoc a amb el router i no em puc baixar absolutament res. He mirat el manual i jo no me'n surto. Crec que el problema no és el tallafoc perquè he comprovat que l'emule té permís per travessar-lo. Necessitaria l'ajut d'algun tècnic?
2. Trobo a faltar pel·lícules (evidentment n'hi ha moltíssimes) prou conegudes i importants com ara L'intercanvi o Mort a Venècia. Hi ha alguna raó per la qual no hi són?
Gràcies.



Avatar de l’usuari

Jordana
Entrades: 681
Membre des de: dg. nov. 15, 2009 11:58
Status: Desconnectat

Re: Dues coses

#2

Entrada Autor: Jordana » dg. ago. 12, 2012 11:15

T'has fixat si al requadre d'abaix a la dreta de la plana principal, allà on diu eD2K Xarxa et posa ID baixa (o Low Id)?

Si és així possiblement el programa no pot accedir als ports corresponents del router.

També hi ha molts de "falsos servidors" que no donen informació

Tant per una cosa com per l'altra pots trobar a la xaxa diversos tutorials per posar-ho bé. (Et recomano els de ADSLZONE)
Imatge


Autor del tema
namat4
Entrades: 8
Membre des de: dg. jul. 01, 2012 13:01
Status: Desconnectat

Re: Dues coses

#3

Entrada Autor: namat4 » dg. ago. 12, 2012 17:00

Sí que posa això i també que el port és desconegut. El servidor al qual em connecto és d'undergound i crec que és un dels més fiables. Estic convençuda que és un problema amb el meu router. Miraré la pàgina que m'has dit. Gràcies.

Respon