Sincronització audio/video

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
Indi
Entrades: 32
Membre des de: dg. maig 27, 2012 21:49
Status: Desconnectat

Sincronització audio/video

#1

Entrada Autor: Indi » dg. maig 27, 2012 22:21

Bones,

sóc nou en totsrucs i estic flipant per la quantitat del material i la qualitat. També m'ha sorprès molt el veure pel·lícules amb l'àudio en català, quan li al dvd, ni al bluray hi son. Aleshores, voldria fer dos preguntes:

- on traieu l'àudio d'una pel·lícula no emesa per la tele i que no hi ha audio en el dvd/bluray?
- com sincronitzeu un àudio (quin programari) emès per la tele amb una font, per exemple dvd?

Gràcies



Avatar de l’usuari

McFlai
Entrades: 149
Membre des de: ds. maig 05, 2012 5:43
Status: Desconnectat

Re: Sincronització audio/video

#2

Entrada Autor: McFlai » dl. maig 28, 2012 15:46

Indi ha escrit:Bones,

sóc nou en totsrucs i estic flipant per la quantitat del material i la qualitat. També m'ha sorprès molt el veure pel·lícules amb l'àudio en català, quan li al dvd, ni al bluray hi son. Aleshores, voldria fer dos preguntes:

- on traieu l'àudio d'una pel·lícula no emesa per la tele i que no hi ha audio en el dvd/bluray?
- com sincronitzeu un àudio (quin programari) emès per la tele amb una font, per exemple dvd?

Gràcies

Hola i benvingut! apendre a ripejar mola, no depens de ningú per a fer el que et doni la gana amb els videos, si vols apendre jo t'ajudaré si tens cap dubte, sense problema :D

- on traieu l'àudio d'una pel·lícula no emesa per la tele i que no hi ha audio en el dvd/bluray?

De entrada en Bluray que jo sapiga encara no ha surtit cap amb áudio català.. o si? no ho sé, però si ha sortit algun no seran molts.. no.. si no s'ha emés mai per la TV, ni l'áudio ha surtit mai en DVD, llavors l'única possibilitat que queda és extraure l'áudio d'un VHS.. sinó no se m'ocorre com..

- com sincronitzeu un àudio (quin programari) emès per la tele amb una font, per exemple dvd?


per a fer els muntatges en .avi xvid el preferit és el VirtualDub, per a muntatges HD en .mkv el mkvtoolkit, jo vaig fer un tutorial sobre com ripejar en mkv, el tens aquí: http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=34&t=11176 però ningú semblar interessar-s'hi.. :? en la secció "manuals" segur tobaràs ajuda per a fer-ho amb els dvdrip.

fins ara!

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Sincronització audio/video

#3

Entrada Autor: Petiso » dl. maig 28, 2012 16:45

Amplio la resposta del McFlai:
- Els àudios dels DVD's, sinó de la TDT, o TV o VHS .... no tenim res més :-(

- Per sincronitzar (si hi ha diferencies de temps, etc), et recomano el cooledit pro, que permet ajustar mes que el VisrtualDub.
Aquí tens un manual, ni que falten les imatges, ho haig d'arreglar:
http://web.totsrucs.cat/index.php?pagin ... ronitzacio

Adéu !
Imatge Imatge


Autor del tema
Indi
Entrades: 32
Membre des de: dg. maig 27, 2012 21:49
Status: Desconnectat

Re: Sincronització audio/video

#4

Entrada Autor: Indi » dj. juny 07, 2012 0:17

Moltes gràcies per la resposta. Igualment, ara que m'heu guiat buscaré eines lliures per fer el mateix. He trobat audacity, però no ho he provat.

Respon