Autopropaganda: alexa
Moderador: Petiso
-
- Entrades: 3075
- Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
- Ubicació: a l'extranger
- Status: Desconnectat
Re: Autopropaganda: alexa
"Ni té rival".javinglish ha escrit:La feina ben feta no te fronteres.
...
Espero que seguim pujant en aquest rànquing!
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

oi tant,d'aixo pots estar ben segur,tant es aixi que des de webs menors es veuen forçats a agafar ripejos d'aqui (entre ells alguns meus) i li treuen el segon audio li fan una recompresio i el penjan com si fos la setena meravella,pero ull,que a mi si mes no no m'enfada al contrari em falaga i es un honor que qui no sap mes des d'aquestas webs menors agafi ripejos meus,si es creuen que em fan mal van equivocats,sempre he pensat que als curts de ment se'ls ha d'ajudar i em penso que per la web de totsrucs en general tambe es una cosa bona que una web menor que nomes saps que fer autobombo vagi al darrera de totsrucs,en el fons es digne de llastima pero aixi es la realitatr5004 ha escrit:"Ni té rival".
i potser un dia totsrucs arribi al top 10....qui sapPetiso ha escrit:I som els 41ens !! (grr, ahir la nit estàvem al lloc 40).

-
- Entrades: 21316
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Hola !Petiso ha escrit:Doncs casualment he descobert aquest "ranking", que es el top 1000 d'alexa de dominis .cat ... i estem MOLT ben situats:
http://serversiders.com/toplist/alexa/cat
I som els 41ens !! (grr, ahir la nit estàvem al lloc 40). I veient webs que tenim per sota (super3, uvic, lamalla, icatfm, etc) no està gens malament.
O sigui, som la 41ena web .cat mes visitada ..... no està gens malament
Adéu !
Doncs fa un moment que he vist una bona colla d'usuaris (30) connectats al fòrum, a part de constatar que ni que som en època de vacances, el mes d'agost i tal, doncs que continuem des de fa dies en el lloc "36" d'aquest ranking
I bé doncs per tenir-ne constància ho deixo escrit aquí.

Fins aviat !

Moltes gràcies!
-
- Entrades: 21316
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Hola !
De nou no me'n puc estar de dir-ho i avui n'he fet un "retrato" i tot doncs... TotsRucs.cat al lloc número 29 !!!
P.D. Entrada 8000, ja m'ho dic jo mateixa: que flooder que sóc XD! 
De nou no me'n puc estar de dir-ho i avui n'he fet un "retrato" i tot doncs... TotsRucs.cat al lloc número 29 !!!

Moltes gràcies!
-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
uauuuu, millor que les bicis de l'Hereu
Felicitats a tots!!!

Felicitats a tots!!!
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]