Hola nois i noies,
He vist que en la sèrie "l'home dels lleons" demaneu als compartidors que retirem la versió antiga de l'incoming. Jo tinc la versió vella -i estic descarregant la nova amb molta més definició- de "Monster" i de "La memòria dels Cargols", hem de fer el mateix amb aquestes?, deixem les dues si no dieu res?.
Gràcies d'antuvi!
Vlad
Retirar repeticions
Moderador: Petiso
-
- Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
- Status: Desconnectat
Re: Retirar repeticions
La de l'home dels lleons l'he substituit per la nova versió, així que la vella s'elimina.
De les altres dues sèries que comentes n'hi ha dues versions, i jo, personalment, deixaria a l'incomming la de més qualitat, que suposo que és la que la gent es baixarà més. Ara bé si les de menor qualitat encara tenen peticions de descàrrega i tens disc pots deiar les 2 versions
a10!
De les altres dues sèries que comentes n'hi ha dues versions, i jo, personalment, deixaria a l'incomming la de més qualitat, que suposo que és la que la gent es baixarà més. Ara bé si les de menor qualitat encara tenen peticions de descàrrega i tens disc pots deiar les 2 versions

a10!
-
Autor del tema - Entrades: 221
- Membre des de: dl. ago. 11, 2008 10:44
- Ubicació: Valaquia
- Status: Desconnectat
Re: Retirar repeticions
Gràcies Conrad, en principi deixaré les dues fins que les noves estiguin completes .... a menys que algú altre vulgui fer un altre suggeriment.

Passa i deixa part de la felicitat que portes amb tu ....