¡Problema greu amb l'Entreteniment Digital en Català!

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
Monstrumo
Entrades: 75
Membre des de: dg. maig 06, 2007 16:01
Ubicació: Alistairgrew
Contacta:
Status: Desconnectat

¡Problema greu amb l'Entreteniment Digital en Català!

#1

Entrada Autor: Monstrumo » ds. nov. 28, 2009 22:55

Si vull català = emule, i... dd = castella.... Aixo es un problema greu. Haurieu de pujar en DD com Megaupload per exemple.
Es que em desespero molt usan el Emule! Per quin motiu no les penjeu en DD?
Animelliure ha fet un esforç i ara no nomes usan el emule sino que tambe ofereix anime en dd (per exemple, jo acabo de borrar tots els meus elinks ara mateix de Blue Dragon per baixar-ho en DD desde Animelliure)
Inclús McAnimelliure i el Rincondelmanga (castellans) tambe es puja en catala (i dd 100%)
El que pasa es que TotsRucs te continguts unics (que no es troba enlloc mes) i clar... tot emule... i em fot....
Per exemple "Penjat per tu" no esta enlloc en DD, nomes aqui, pero es que es va MOLT lent.
Que em podeu dir al respecte? Ei, que ho feu de puta mare, pero nomes estic dient que me pasat a la versió castellana algunes vegades (pelis,series) perque estava en DD!!! No us estic indicant que hi ha un problema?
Jo crec que ningú fa servir l'emule a aquestes alçades. L'emule va ser molt gran quan no existia encara els servidors de hosting. Ara esta desfasat. Espero que m'escolteu, pero si conseguisiu fer aquest canvi (si mes no una part) serieu els putos amos.



Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: ¡Problema greu amb l'Entreteniment Digital en Català!

#2

Entrada Autor: Ayu » dg. nov. 29, 2009 0:17

Doncs aquí, com a animelliure, cadascú publica les coses pel mitjà que creu més convenient. Vaja, que això no és cosa de totsrucs, és cosa de cada usuari.

El gran què de l'emule és el fet de compartir.
Tu mateix comentes que "Penjat per tu" va molt lent, però com a mínim podem dir que va.
Si estigués en DD possiblement els arxius ja haguessin caducat o els haurien tret per restriccions de copyrights. No és que anés lent, sinó que directament no aniria.

I el fet de compartir a l'emule implica que les coses per aquest mitjà vagin més ràpid. Som conscients que el món està ple d'usuaris que només acabar de baixar una cosa deixen de compartir-la, però per sort gairebé sempre hi ha algú que comparteix.

També comentar que discrepo completament quan dius que "ningú fa servir l'emule a aquestes alçades" i "Ara està desfasat". Pensa que si realment fos així, seria un mètode que directament no existiria, però no és així ni de bon tros. Personalment, crec que l'emule té corda per estona i no m'estranyaria que morís més tard que molts d'aquests servidores de descàrrega directa.
La prova és que quan es penja alguna cosa "important" en DD, enseguida s'han d'anar repujant parts o l'arxiu complet perquè s'ha eliminat o el que sigui, i abans no apareix una ànima caritativa que hagi aconseguit aquell fitxer (i encara el conservi (sobretot quan es tracta de parts, que si l'ha de fer de nou ja s'han de repujar totes les parts)) poden passar dies (contant que es fa una repujada), els suficients per baixar-ho per emule quatre vegades i continuar trobant 300+ fonts.

Bé, això és la meva opinió personal.

Sobre el que exposes només dir el que ja he dit, que no és cosa de totsrucs sinó de cada usuari en particular (i si la majoria trien emule per alguna cosa serà); i afegir que no veig que sigui un problema.
"Entenc" que pugui ser """""molest""""" per la gent que vol les coses immediatament, però en cap cas un problema. I si fos un problema, no crec que aquest fos cosa de la distribució.
Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: ¡Problema greu amb l'Entreteniment Digital en Català!

#3

Entrada Autor: Petiso » dl. nov. 30, 2009 1:50

No puc estar mes d'acord amb l'Ayu ........ i ja es estrany !!

A TotsRucs, no tenim un sistema de pujada/descarrega prestablert, cadascú fa servir el que vol ......
Això si, jo soc partidari del emule !!

Per exemple, jo estic compartint al emule fitxers amb data del 2004 ...... de fa mes de 5 anys !!! I amb paciència, te'ls podràs baixar per l'emule.

T'asseguro, que si d'aquí 5 anys ..... NO te podràs baixar en DD cap dels fitxers que ara hi han en DD.

Adéu !
Imatge Imatge


lluna.
Entrades: 350
Membre des de: dt. juny 26, 2007 21:48
Status: Desconnectat

Re: ¡Problema greu amb l'Entreteniment Digital en Català!

#4

Entrada Autor: lluna. » dl. nov. 30, 2009 14:27

Soc fan del emule :wink:

Respon