tema subtitols

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Pocatraça
Entrades: 84
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 21:36
Status: Desconnectat

tema subtitols

#1

Entrada Autor: Pocatraça » dc. oct. 29, 2008 13:02

Bones
Algunes distribuidores son tan maques elles que no posen els subs en català i deixant només l'audio. Ja se que aquí es tracte de posar material en català però ni que sigui forma extra-oficial posar altres. Quedaria genial posar els subs en anglès i castellà en cas d no ser-hi el català.
A mi m'agrada mirar moltes pel·lícules en VO i els subs son molt més que una ajuda. No vull ser el pessat del subs o "subpessat", cosa no necessariament dolenta, i que va a cada fil demanant i tal. Però és que si no acabo baixant-me varies versions.



Avatar de l’usuari

Vlad
Entrades: 221
Membre des de: dl. ago. 11, 2008 10:44
Ubicació: Valaquia
Status: Desconnectat

Re: tema subtitols

#2

Entrada Autor: Vlad » dv. nov. 14, 2008 17:51

Hola pocatraça, totalment d'acord amb tu en el tema dels subs, i ho he escrit en altres llocs del fòrum, ja estan apareixent algunes coses en aquest sentit aquí (Plaga Final, Oh Jerusalem! ...) dit això que siguin en català que per trobar-los en castellà ja hi han altres llocs
Imatge

Passa i deixa part de la felicitat que portes amb tu ....


alovse
Site Admin
Site Admin
Entrades: 1036
Membre des de: dj. maig 31, 2007 15:59
Ubicació: Barcelona
Status: Desconnectat

Re: tema subtitols

#3

Entrada Autor: alovse » dv. nov. 14, 2008 20:33

Si vols descarregar-te subtitols en d'altres idiomes (principalment anglès) aquesta pàgina és un cercador de subtitols: http://metasubs.com/

Si vols ajudar a traduir-ne al català passat per aquí: http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=8&t=1084
Albert


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: tema subtitols

#4

Entrada Autor: axis » dv. nov. 14, 2008 23:29

acabo de ripejar els primers subtitols que publicare no se quan per que vaig de cul i nomes puc dir una cosa

[hide]LA MADRE QUE PARIÓ AL QUE INVENTÓ LOS SUBTITULOS......QUINA MERDA!!![/hide]

ei vlad,si t'animes a fer subs avisa'ns

Avatar de l’usuari

Vlad
Entrades: 221
Membre des de: dl. ago. 11, 2008 10:44
Ubicació: Valaquia
Status: Desconnectat

Re: tema subtitols

#5

Entrada Autor: Vlad » ds. nov. 15, 2008 12:12

Sí que vull fer-ho si, fa uns mesos que tinc descarregada una sèrie molt bona "John Adams", sobre el segon president d'Estats Units, però es veu tota la Revolució Americana, la tinc en versió original i els subtítols en .srt i en castellà, crec que una bona contribució a tot el que m'ha donat tots rucs serie aportar aquesta sèrie amb subtítols en català, però quan he llegit al Fòrum tot el que he d'aprendre m'he posat a suar fred. Hi ha també el tema que tinc un problema de temps greu ... però suposo que això no és un problema només meu. Havia pensat que si per festes em donen una setmana de vacances la podia esmerçar en això. No és un compromís, de moment no puc agafar-lo, però m'agradaria i crec que és un deute que tinc.
Imatge

Passa i deixa part de la felicitat que portes amb tu ....

Respon