Capitol 5x4 de Nip Tuck

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
vicanna1
Entrades: 4
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 11:25
Ubicació: Maresme
Status: Desconnectat

Capitol 5x4 de Nip Tuck

Entrada Autor: vicanna1 » dc. nov. 05, 2008 12:36

Hola, fa una mica de temps que estic agafant alguns capítols de series, crec que puc ajudar una mica, tinc un capítol per compartir de Nip Tuck 5ª Temporada que no el teniu penjat, me ofereixo a compartir-ho , es el 5X04- DAWN BUDGE II.avi
ed2k://|file|5X04-%20DAWN%20BUDGE%20II. ... RUB3KZ2PHF|/

Si no es correcte el que faig, prego mel comuniqueu, ja que no sabia on publicar-ho.
Gracies.
P.E. perdoneu el meu català de anar per casa

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Re: Capitol 5x4 de Nip Tuck

Entrada Autor: axis » dc. nov. 05, 2008 12:42

vicanna1 ha escrit:Hola, fa una mica de temps que estic agafant alguns capítols de series, crec que puc ajudar una mica, tinc un capítol per compartir de Nip Tuck 5ª Temporada que no el teniu penjat, me ofereixo a compartir-ho , es el 5X04- DAWN BUDGE II.avi
ed2k://|file|5X04-%20DAWN%20BUDGE%20II. ... RUB3KZ2PHF|/

Si no es correcte el que faig, prego mel comuniqueu, ja que no sabia on publicar-ho.
Gracies.
P.E. perdoneu el meu català de anar per casa
benvingut/da vicanna1

tota ajuda sempre es benvinguda :wink:

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dc. nov. 05, 2008 12:44

Hola vicanna1 !

Primer de tot, benvingut a TotsRucs ! I gràcies pel capítol.

Sobre el capítol, quin format te ?? Vull dir, està gravat de TV ? TDT ? VHS ? Has afegit l'àudio a un HDTV ?
La versió que estem fent aquí a TotsRucs, agafem l'àudio en català i el fiquem a un vídeo en angles de més qualitat.

Per un altre ocasió, lo millor que pots fer es parlar amb el qui porta el projecte, i veure com pots col·laborar. Si encara conserves l'àudio, potser li pots passar i que faci el muntatge, d'aquesta manera tots els capítols tindran qualitat i característiques semblants.

Adéu !
Imatge Imatge

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma

Entrada Autor: Linus » dc. nov. 05, 2008 15:27

Benvingut/da vicanna1! :D
Imatge

Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...

Entrada Autor: Oliana » dc. nov. 05, 2008 19:52

Petiso ha escrit:Hola vicanna1 !

Primer de tot, benvingut a TotsRucs ! I gràcies pel capítol.

Sobre el capítol, quin format te ?? Vull dir, està gravat de TV ? TDT ? VHS ? Has afegit l'àudio a un HDTV ?
La versió que estem fent aquí a TotsRucs, agafem l'àudio en català i el fiquem a un vídeo en angles de més qualitat.

Per un altre ocasió, lo millor que pots fer es parlar amb el qui porta el projecte, i veure com pots col·laborar. Si encara conserves l'àudio, potser li pots passar i que faci el muntatge, d'aquesta manera tots els capítols tindran qualitat i característiques semblants.

Adéu !
Bé, no és ben bé així. Els episodis de Tuck els estem fent en xordi i jo en DVBrip (amb les mateixes característiques que fèiem amb la T2 d'Herois).

Benvinguda vicanna1: Gràcies i ara mateix el poso a baixar. Si està tot correcte el posarem junt amb els demés, i si no ens posarem en contacte amb tu per a fer que sigui igual als altres.

Altre cop, gràcies.

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dc. nov. 05, 2008 19:58

Uis perdo .... pensava que feien HDTV ..... sorry.
Imatge Imatge

Respon