Era al revésPetiso ha escrit:
Es pot dir mes clar, però no mes alt ..... o era al revés???
Salut!
Gerard
Moderador: Petiso
Era al revésPetiso ha escrit:
Es pot dir mes clar, però no mes alt ..... o era al revés???
hola juma1959juma1959 ha escrit:pensando en lo que decis, de que hay pocas fuentes.
tal vez ase podrian reforzar con otros sistemas de compartir
por ejemplo rapid, Mega, torrens, etc...
tal vez cuando alguien en este foro te lo pide, ponerlo como amigo en emule y dale paso, si te lo pide poner a compartir una serie que ya no compartias.
no se, hacerlo un poco mas personal.
si alguien me pide una serie y la tengo, si lo veo en emule lo pongo como amigo y se lo descargara mas rapido.
en este momento estoy compartiendo:
-Catalunya des de l'aire
-Catalunya des de l'mar
-Els Pirineus des de l'aire
y menos tres capitulos todas las demas fuentes son completas
gracias por vuestro esfuerzo.
fijate en esta grafica juma1959juma1959 ha escrit:yo me referia a que si tienes muchos GB para compartir al final no funcionan ninguno, en cambio como solo comparto "Catalunya des de l'aire" y logicamente los ficheros que tengo en descarga el ritmo de compartir es muy bueno.
Petiso ha escrit:Hola !
Estic indignat (per variar ). Porto uns dies revisant l'estat de les coses que he penjat, i me trobat que la gran majoria de fitxers o tenen molt poques fonts o jo soc l'única font completa. Però de cada fitxer he enviat de 2 a 3 vegades.
Per exemple, pel·lícules de 700 megues, en porto pujades 1500, vol dir que com a mínim hi tindrien que haver 3 fonts completes (contant-me a mi), i ara mateix estic mes sol que un mussol.
El problema principal és, que els ripejadors tenim mes material del que podem mantenir al disc dur i del que podem pujar.
Per tant, o ajudeu i compartiu una mica més, o les coses deixaran de funcionar. Els fitxers es moriran, i ningú podrà baixar-se res.
Es lo únic que us demanem, que quan us baixeu alguna cosa, la deixeu tot el temps que pugueu a la carpeta incoming. I si ho trèieu del incoming, compartiu al emule les carpetes on ho teniu classificat (si no saps fer-ho, pregunta que ja t'explicarem com es fa). Tampoc costa res, abans de treure-ho del emule, revisar quanta gent ho té, gravar les coses que te mes gent i deixar les coses que te menys gent.
I sent una mica egoista, si teniu moltes coses al emule, trèieu primer les d'altres idiomes, i deixeu les coses en català. Els fitxers en angles i castellà no solen tenir aquests problemes ja que son molta gent.
Adéu !
primer de tot,moltes gracies pel teu oferiment d'ajuda len,sens dubte en messi20 i aliga pendran bona nota,cada vegada hi ha mes gent com tu que es conscient que cal compartir per el be de tothomLen ha escrit:Hola a tothom.
Veig que no sóc l'únic que té problemes d'espai al disc.
Possibles solucions per compartir:
- Fer coneixer la web, conec algú que buscava la sèrie Allo, allo i només la trobava en Anglès o Castellà, li vaig facilitar la web i diu que se la mirara, tothom podria fer el mateix.
- Anar reciclant la informació, és a dir, compartir unes sèries un temps i després unes altres, així no deixariem sols els que pujen les sèries.
- Comprar i ampliar el disc dur. En mesura del possible.
Per cert, he vist que necessiteu diferent ajuda, jo us podre ajudar de manera esporàdica tot i que no se programar (ja m'agradaria), però si que puc intentar acomplir almenys en els tres punts que he comentat.
A veure si aconseguim que com a mínim les sèries i documentals puguin sobreviure.
Salut.