Us visito sempre que puc. Si pot ser, a diari, encara que siguin un parell de minuts. M'agrada el projecte de Totsrucs amb el P2P català i el valoro de forma molt positiva. A més, veig que teniu molt bon rotllo i tinc la impressió que us ho passeu pipa, tot i que el curro que teniu, que deu ser considerable.
Bé, jo tinc capturadora, però la uso molt poc, molt menys del que voldria. Temps enrere, aprofitava i em grabava tot allò que no podia veure per horaris primer d'estudis, després de feina i quan tenia temps ho muntava i ho veia. Si, sabia capturar i muntar, però ja us aviso que lo justet i sempre tirant de manuals. Així doncs, amb aquest tema poc us podria ajudar (per no dir gens) com a mínim ara per ara. Potser en un futur...
On si crec que us podria ser més útil és en la web. No es que tingui gaires coneixements (alguna cosa d'HTML), però sí he manejat alguna que altra base de dades catalogant informació, indexant i classificant-la. No ho sé si aquest és el lloc per fer-ho, però a part de presentar-me i dir-vos que intentaré passar pel fòrum quan pugui (si m'hi voleu, clar) m'ofereixo a donar-vos un cop de mà com a col·laborador web! en cas que accepteu, ja em direu com ho porteu i quina metodologia de treball feu servir.
Bé, ja em direu alguna cosa, OK?