Em presento

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
SuperRuc
Entrades: 3
Membre des de: dj. juny 26, 2008 20:51
Status: Desconnectat

Em presento

#1

Entrada Autor: SuperRuc » dv. juny 27, 2008 10:49

Bon dia.

Fa temps que us segueixo baixant Herois, Doctor Who, Polònia, entre moltes altres sèries, que sense vosaltres no podria veure en Català. Ifins fa poc no m'han enredat per entrar a col·laborar amb TotsRucs.

Pels que no em coneixeu (soc amic del axis) porto el nick SuperRuc a l'emule. Per qüestions de feina, estic vivint fora de Catalunya, i també per qüestions de feina disposo d'un grAAAAAn ample de banda. Un dia xerrant amb l'axis em va proposar de compartir la connexió amb tots vosaltres, i com que feia temps que ja us coneixia, no vaig dubtar en dir que si. La resta ja la coneixeu.

Ah, estic rebent molts missatges d'agraïment per l'emule, gràcies a tots! I doneu les gràcies tambè a la gent de TotsRucs, que son collonuts.



Avatar de l’usuari

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: Em presento

#2

Entrada Autor: Txus » dv. juny 27, 2008 11:17

O sigui que gràcies a tu he tingut unes baixades d'alguns fitxers increïblement ràpides. Un parell de pel·lícules se'm van baixar en un moment. Gràcies!!
Imatge

Avatar de l’usuari

Laithenea
Entrades: 2605
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
Ubicació: bcn
Status: Desconnectat

Re: Em presento

#3

Entrada Autor: Laithenea » dv. juny 27, 2008 11:33

¡Hola SuperRuc!

Gràcies per "prestar-nos" el teu graaaan ample de banda, el SuperRuc va genial :)

Avatar de l’usuari

Messi20
Entrades: 2263
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:34
Status: Desconnectat

Re: Em presento

#4

Entrada Autor: Messi20 » dv. juny 27, 2008 12:05

Benvingut SuperRuc! I míl gràcies per aquest ample de banda, la veritat és que facilita molt les coses :wink:

a10!
Imatge


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Em presento

#5

Entrada Autor: axis » dv. juny 27, 2008 21:22

SuperRuc ha escrit:Bon dia.

Fa temps que us segueixo baixant Herois, Doctor Who, Polònia, entre moltes altres sèries, que sense vosaltres no podria veure en Català. Ifins fa poc no m'han enredat per entrar a col·laborar amb TotsRucs.

Pels que no em coneixeu (soc amic del axis) porto el nick SuperRuc a l'emule. Per qüestions de feina, estic vivint fora de Catalunya, i també per qüestions de feina disposo d'un grAAAAAn ample de banda. Un dia xerrant amb l'axis em va proposar de compartir la connexió amb tots vosaltres, i com que feia temps que ja us coneixia, no vaig dubtar en dir que si. La resta ja la coneixeu.

Ah, estic rebent molts missatges d'agraïment per l'emule, gràcies a tots! I doneu les gràcies tambè a la gent de TotsRucs, que son collonuts.
hola superRuc,ahir vaig veure un usuari que s'havia registrat amb aquest nick pero no em vas dir que eras tu :P ,benvingut

jo com molta mes gent tambe et vull agrair la teva generositat en cedir part del teu ample de banda (ens deixa 100 mb de pujada/1 GB de baixada) per ajudar a distribuir arxius en catala d'aquesta web,no dubtis que ens has fet un regal fantastic,pero a mes has aconsseguit altra cosa,des de que has aparegut tu la gent que compossa aquesta web treballa amb mes il-lusio i ganes que abans,ens has proporcionat unes einas que fan que la gent sapigue que el seu treball sera escampat al ciberespai molt rapid i no cal dir que aixo ens omple d'orgull,distribuir cultura en catala sempre ho es :wink:

espero i desitjo llegir-te sovint per aqui,crec que parlo en nom de molts si et dic que aquesta web ara ja tambe es casa teva :D

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21214
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: Em presento

#6

Entrada Autor: naroatna » ds. juny 28, 2008 11:01

Hola SuperRuc, sigues molt i molt benvingut! :D

Moltes gràcies pel teu ajut i que per molts i molts d'anys puguem ser companys amb els mateixos afanys! :lol:

I també Moltes Felicitats a tots els que estimem el català perquè ara gràcies a la teva Super-fabulosa col·laboració en podrem gaudir amb millor fluïdesa des d'aquesta magnífica Web! :wink:
Imatge

Moltes gràcies!


spk2010
Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
Ubicació: Baix Montseny
Status: Desconnectat

Re: Em presento

#7

Entrada Autor: spk2010 » ds. juny 28, 2008 15:42

Moltes gràcies i molt benvingut!!
naroatna ha escrit:Hola SuperRuc, sigues molt i molt benvingut! :D

Moltes gràcies pel teu ajut i que per molts i molts d'anys puguem ser companys amb els mateixos afanys! :lol:

I també Moltes Felicitats a tots els que estimem el català perquè ara gràcies a la teva Super-fabulosa col·laboració en podrem gaudir amb millor fluïdesa des d'aquesta magnífica Web! :wink:
[Offtopic]Naroatna, a l'agost haig de fer de padri de casament, em podries esciure el vers 8) !!![/Offtopic]
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]

Avatar de l’usuari

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Re: Em presento

#8

Entrada Autor: Linus » dg. juny 29, 2008 18:24

Molt benvingut SuperRuc, i moltes gràcies! :mrgreen: :D
Imatge

Avatar de l’usuari

noseke
Entrades: 193
Membre des de: dl. des. 31, 2007 16:03
Status: Desconnectat

Re: Em presento

#9

Entrada Autor: noseke » dv. jul. 04, 2008 16:13

Doncs demano disculpes, jo creia que era un servidor web i no algú, ho sento molt :(

A part de disculpes moltes gràcies :mrgreen:


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Em presento

#10

Entrada Autor: axis » dv. jul. 04, 2008 21:57

noseke ha escrit:Doncs demano disculpes, jo creia que era un servidor web i no algú, ho sento molt :(

A part de disculpes moltes gràcies :mrgreen:
aaaah.....aquest jovent 8)

Avatar de l’usuari

kacerolaman_1
Entrades: 49
Membre des de: dc. jul. 16, 2008 9:47
Ubicació: Espluges de Llobregat
Status: Desconnectat

Re: Em presento

#11

Entrada Autor: kacerolaman_1 » dj. jul. 17, 2008 7:22

Gracies SuperRuc... Jo no en savia res i vaig flipar quan vaig veure com es baixaven els Apm i els Zona Zaping...increible....en uns minuts ja estaven.. Moltissimes gracies.


enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
Status: Desconnectat

Re: Em presento

#12

Entrada Autor: enfotimada » dc. ago. 06, 2008 12:25

noseke ha escrit:Doncs demano disculpes, jo creia que era un servidor web i no algú, ho sento molt :(

A part de disculpes moltes gràcies :mrgreen:
Ostres!. Jo també :oops: Ara, buscant la manera de pujar-hi fitxers, he descobert que és una persona generosa i altruista qui ens ajuda a descarregar tan ràpid. Em sap greu haver-te confós. Gràcies SuperRuc.
Tal faràs, tal trobaràs.

Respon