Em presento,
soc el Xander i he arribat aquí buscant continguts en català.
La meva més sincera enhorabona per tot el treball que esteu fent, i tot el material que teniu.
¡¡Brutal!!
Si que he tingut una mica de problemes en descarregar per Chrome, i després de provar diversos navegadors, el guanyador ha estat el Firefox. Aquest sí que obre els enllaços ed2k directament al emule.
Ens llegim!!
Salut.
Hola a tothom!
Moderador: Petiso
Re: Hola a tothom!
Benvingut!
Els navegadors basats en Chromium estan "capats" per agafat els enllaços ed2k, però hi ha un fil al sub-fòrum de suport on hi vaig posar una solució que sembla que en alguns navegadors ha deixat de funcionar, però en d'altres segueix anant bé.
En tot cas, sigues actiu i dona les gràcies a la gent que s'ho curra per a que tinguem disponible tant contingut en català.
Els navegadors basats en Chromium estan "capats" per agafat els enllaços ed2k, però hi ha un fil al sub-fòrum de suport on hi vaig posar una solució que sembla que en alguns navegadors ha deixat de funcionar, però en d'altres segueix anant bé.
En tot cas, sigues actiu i dona les gràcies a la gent que s'ho curra per a que tinguem disponible tant contingut en català.