Nova aplicació: COSA

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

r5004
Entrades: 14713
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Nova aplicació: COSA

Entrada Autor: r5004 » dt. març 13, 2018 10:01

naroatna ha escrit:
dl. març 12, 2018 15:24
Petiso ha escrit:
dl. març 12, 2018 13:59
Doncs fa un temps que vaig intentat solucionar els problemes del cosa, i ara sembla que ja està estable:
- És pot veure la programació a 1 setmana vista.
- Guarda la programació antiga :-)
Moooooltes gràciesssss Petiso !!!!! :D
+1 Imatge Imatge

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

lizgon
Entrades: 101
Membre des de: dl. des. 18, 2017 19:29

Entrada Autor: lizgon » ds. des. 29, 2018 12:49

Hola, he detectat un error en la programació d'avui de TV3 a https://cosa.totsrucs.cat/ comparant-ho amb la de la web oficial https://www.ccma.cat/tv3/programacio/canal-tv3/
Imatge

Imatge
lizgon l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 09, 2019 14:36, en total s’ha editat 1 vegada.

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16306
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dt. gen. 01, 2019 20:07

Mersi!

T'explico:

Antigament, el COSA agafava la informació de TV3 cada cop ... però TV3 ens va "banejar" i vaig haver de fer-ho "semi-automatic".

Ara fa poc (1 o 2 mesos), TV3 ens ha tornat a "banejar" .... així que desde aleshores ho faig de forma "manual.

Cada dia actualitzo la programació del dia, i les que puc de dies posteriors.

Això fa, que algun dia, si TV3 modifica la programació després de jo haver-la actualitzat, o abans de que jo hagi actualitzat la del dia, pot haver algun error. Errors que normalment son de hora d'inici/final .... +/- 5minuts.
Imatge Imatge

lizgon
Entrades: 101
Membre des de: dl. des. 18, 2017 19:29

Entrada Autor: lizgon » dt. abr. 09, 2019 14:36

Hola Petiso, volia informar-te de més errors que he detectat :/
Fa temps vas dir que ara ho feies manual perquè TV3 et va banejar (i no pots fer-ho automàtic)

Em preocupen en especial aquests errors ja que al final el que utilitzo per saber emissions antigues (i no tan antigues) és la teva aplicació, i si hi ha informacions que no s'ajusten a la realitat puc recopilar informació falsa sense adonar-me'n i aquesta hemeroteca d'emissions de TV3 té petites informacions que no són certes que posen en dubte la credibilitat (ja sé que les diferències són mínimes però existeixen i no haurien d'existir, per això em preocupa)

Pel que sé de 00:00 a 06:00h la web de la programació no té la informació bé, per lo que aquest horari per a extreure informació sobre la programació hauria de quedar descartat (això ho deus saber ja, no t'explico res de nou :lol: ). L'altre motiu és el que ja em vas explicar de que potser fan canvis de programació dies o hores més tard de quan tu recopiles la informació, per tant estaria bé fer una repassada quan els dies s'aproximen per a comprovar que la informació extreta uns dies abans és la que es la mateixa que hi ha uns dies després a la web de la programació i evitar aquests errors d'informació, si s'agafa info de amb molts dies d'antelació és possible (però molt poc probable per sort) que hi hagi després canvis i que aquests canvis no s'actualitzin a http://cosa.totsrucs.cat/ i es mantingui una infromació errònia.

PD: he detectat més errors, canvis de programació vaja (perquè recordo que abans estava com està a la COSA)
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
EDIT: Ja he vist que tots els errors han estat rectificats :D

Lluis_Cat
Entrades: 6
Membre des de: ds. maig 21, 2022 20:04

Entrada Autor: Lluis_Cat » dg. nov. 27, 2022 10:26

No sé si encara s'està mantenint al dia, però voldria dir que potser caldria canviar que a partir del 10 d'octubre d'aquest any sortís SX3 en comptes de CS3.

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dg. nov. 27, 2022 21:18

Ho haig de canviar! Però com surten igualment :-p

De fet, per TV3 internament segueix sent CS3 :shock:
Lluis_Cat ha escrit:
dg. nov. 27, 2022 10:26
No sé si encara s'està mantenint al dia, però voldria dir que potser caldria canviar que a partir del 10 d'octubre d'aquest any sortís SX3 en comptes de CS3.
Imatge Imatge

Lluis_Cat

Entrada Autor: Lluis_Cat » dl. nov. 28, 2022 5:34

Petiso ha escrit:
dg. nov. 27, 2022 21:18
Ho haig de canviar! Però com surten igualment :-p

De fet, per TV3 internament segueix sent CS3 :shock:
Lluis_Cat ha escrit:
dg. nov. 27, 2022 10:26
No m'estranya, no fan mai les coses bé xD. Igual que la programació a partir de mitjanit es bugueja o es descuiden moltes descripcions...

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dl. nov. 28, 2022 13:33

També és raro que la programació a partir de les 22h sigui la del online!
Lluis_Cat ha escrit:
dl. nov. 28, 2022 5:34
No m'estranya, no fan mai les coses bé xD. Igual que la programació a partir de mitjanit es bugueja o es descuiden moltes descripcions...
Imatge Imatge

GammaTeruo
Membre des de: ds. set. 08, 2012 1:38

Entrada Autor: GammaTeruo » ds. gen. 07, 2023 1:11

Hola!

Confirmo que de 12 a 6, o de 2 a 6 aprox, la programació fa el boig. De fet, tenia moltes ganes de veure i gravar la peli de Mr Link, ja que no està en BR ni en català, i m'apareixia pel dia 5, vespre abans de Reis, i la van fer el dia anterior. Balla molt. No sabia que ho feies manual, quina feinada, moltes gràcies! Com @lizgon, també faig servir la recerca per veure quan es va emetre quelcom, o per consultar capítols ,etc. Anava a dir que es podria fer servir la hemeroteca de la Vanguardia, però si el canvi és del mateix dia (atemptat, guerra, etc), tampoc queda reflexat en els seus PDFs. O sigui que fas la mateixa feina tu sol i gratis ;)

Durant molt de temps havia oblidat el nom del servei de COSA, i em barruntava algo d'un ruc, però no hi queia. El vaig fer servir fa anys però després ho vaig abandonar. Ara ja no se'm oblida ;)

Bona feina!!!

Camel3XL
Entrades: 10
Membre des de: dt. nov. 01, 2022 12:52

Entrada Autor: Camel3XL » dl. feb. 27, 2023 22:05

Bones, Petiso. Et volia avisar que he tingut alguns errors amb la COSA. Estava buscant un capítol de "Pingüins de Madagascar" anomenat "La venjança del doctor Bufanàs" i em sortia tot bé. Quan he intentat canviar de pàgina, s'ha crashejat i redirigit a la pàgina principal. No em deixa veure les pàgines.

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dl. feb. 27, 2023 23:28

Doncs no se que dir-te, no he pogut trobar/reproduir l'error.

L'únic que se m'ocorre és que fa un temps vam ficar un anti-hackers després d'uns atacs ... potser has fet algun reload estrany i la web s'ha pensat que estaves fent algo malament ... a saber.
Imatge Imatge

Lluis_Cat

Entrada Autor: Lluis_Cat » dt. jul. 16, 2024 20:42

Petiso ha escrit:
dl. feb. 27, 2023 23:28
Doncs no se que dir-te, no he pogut trobar/reproduir l'error.

L'únic que se m'ocorre és que fa un temps vam ficar un anti-hackers després d'uns atacs ... potser has fet algun reload estrany i la web s'ha pensat que estaves fent algo malament ... a saber.
Hola, a mi també em passa de tant en tant, que només em deixa veure la primera pàgina de resultats quan cerco alguna cosa.
Aquí tens un enllaç d'una cerca que he estat fent avui, per veure si ho pots reproduir: http://cosa.totsrucs.cat/index.php?day= ... F3c+aix%ED

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dt. jul. 16, 2024 23:34

Ho reviso!
Imatge Imatge

Pallacus
Entrades: 10
Membre des de: dj. set. 12, 2024 22:12
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Pallacus » dj. set. 12, 2024 22:19

Bona nit.
Tinc una pregunta per en Petiso.
Volia fer un front per consultar la programació i no trobo enlloc l'API de TV3, o no la se trobar...
Compartir es vida.

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dj. set. 12, 2024 23:24

No hi ha api ...... directament agafo les pàgines HTML i extrec la informació amb expressions regulars :lol:

Ara bé, antigament en cada consulta ho agafava directament de la web de TV3, fins que em van vanejar ... ara només ho agafo UNA vegada de TV3 i ho guardo en una base de dades, i d'allí al cosa.
Imatge Imatge

Respon