Crida a la col·laboració - Manteniu les fitxers a l'emule

Fòrum general de TotsRucs

Moderador: Petiso

Avatar de l’usuari

Vlad
Entrades: 221
Membre des de: dl. ago. 11, 2008 10:44
Ubicació: Valaquia
Status: Desconnectat

Re: Crida a la col·laboració - Manteniu les fitxers a l'emule

#16

Entrada Autor: Vlad » ds. nov. 15, 2008 12:24

Gràcies a totes i tots pels ànims .... i si m'agradaria aprendre a ripejar, de fet el que m'agradaria és col·laborar amb subtitòls, de moment no puc per temps (com podeu seguir pel fòrum vaig esmerçar totes les vacances d'agost només per configurar bé la somera ... limitat que és un), però quan tingui de nou forces dies lliures m'agradaria esmerçar-los en això .... espero que no sigui l'agost proper .... a més amb els incentius que dieu :shock:


Imatge

Passa i deixa part de la felicitat que portes amb tu ....


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Crida a la col·laboració - Manteniu les fitxers a l'emule

#17

Entrada Autor: axis » ds. nov. 15, 2008 15:22

Vlad ha escrit:Gràcies a totes i tots pels ànims .... i si m'agradaria aprendre a ripejar, de fet el que m'agradaria és col·laborar amb subtitòls, de moment no puc per temps (com podeu seguir pel fòrum vaig esmerçar totes les vacances d'agost només per configurar bé la somera ... limitat que és un), però quan tingui de nou forces dies lliures m'agradaria esmerçar-los en això .... espero que no sigui l'agost proper .... a més amb els incentius que dieu :shock:
tota ajuda sempre es benvinguda per petita que sigui vlad,aixi que nomes et podem dir gracies :wink:


sisku
Entrades: 1
Membre des de: dv. juny 12, 2009 11:07
Status: Desconnectat

Re: Crida a la col·laboració - Manteniu les fitxers a l'emule

#18

Entrada Autor: sisku » dv. juny 12, 2009 11:25

Hola, he descobert la pàgina amb interés i voldria col.laborar.
El problema es el següent no tinc ni idea de com moure´m en els forums (no se si estic publicant al lloc correcte, per començar) ni del que s'ha de fer per pujar o compartir arxius, apart de penjar-los a "compartidos".
El cas es que actualment disposo d'una sèrie en cat que no he vist que tingueu: Farscape, quatre temporades completes i la pel.licula però sol en anglés. No l'estic compartint, pel volum, però potser em podeu ensenyar algún truc o donar-me indicacions.
El problema es que sol estic connectat a la feina, línia de 3Mb (compartida amb la feina), sesions de 10 o 11h (esporadicament 36h), 5 dies laborables...
Potser son massa problemes, accepto suggeréncies, consells, ajuda...

Avatar de l’usuari

kivar
Entrades: 692
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Re: Crida a la col·laboració - Manteniu les fitxers a l'emule

#19

Entrada Autor: kivar » dg. març 14, 2010 0:51

Feia temps que no tenia internet i ja no feia servir l'emule.
Jo intento tenir un disc dur amb les descàrregues completes que fique en DVDs per a seguir compartint-les fins que no em quedi espai. Sé com fot no tenir fonts d'una cosa que desitges veure, així que les sèries o arxius que menys font tenen, intento tenir-les disponibles per que a la gent no li passi com a mi alguns cops.
Compartint episodis de LABERINT, NISSAGA, ONE PIECE, DR WHO...
Si algun dia voleu algun episodi, sisplau poseu-vos en contacte.


Jupiter
Entrades: 22
Membre des de: dg. gen. 04, 2015 1:09
Status: Desconnectat

Re: Crida a la col·laboració - Manteniu les fitxers a l'emule

#20

Entrada Autor: Jupiter » dg. gen. 04, 2015 2:31

Bona nit,

Pel que fa a la meva situació personal, he de enfatitzar que mai trec els arxius de la carpeta "Incoming" un cop es descarreguen, m'agrada compartir i el que es més important per mi, ajudar a difondre la filosofia p2p. Sempre he volgut tornar l'esforç que fan les persones anònimes amb la puja i la posterior posada en comú dels arxius. Perqué d'aquesta manera, possibiliten el sosteniment de la nostra llengua en el món digital.

En el meu cas, l'única raó que em pot portar a no compartir un arxiu en un moment donat, és la manca d'espai al meu disc dur. Si bé, veient el meu ritme actual d'emmagatzematge d'arxius, m'haure de fer amb un núvol d'aquests que venen.... perqué sino estic totalment venut, la veritat sigui dita.


currigra
Entrades: 70
Membre des de: dg. des. 20, 2015 18:37
Status: Desconnectat

Re: Crida a la col·laboració - Manteniu les fitxers a l'emule

#21

Entrada Autor: currigra » ds. nov. 12, 2016 10:33

Es pot crear un disc dur extern que sigui l'incoming de l'emule, podríeu explicar-m'ho com fer-ho?


Tenebres
Entrades: 73
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 10:39
Status: Desconnectat

Re: Crida a la col·laboració - Manteniu les fitxers a l'emule

#22

Entrada Autor: Tenebres » ds. nov. 12, 2016 20:48

currigra ha escrit:Es pot crear un disc dur extern que sigui l'incoming de l'emule, podríeu explicar-m'ho com fer-ho?

1) Connecta el disc dur extern al PC, crees una carpeta (o no) en aquell disc dur.
2) A l'emule a preferencies(options), a la pestanya "Directoris", pots configurar la ruta al teu disc d'ur per als fitxers incoming.


Zoraks
Entrades: 9
Membre des de: ds. maig 08, 2021 8:20
Status: Desconnectat

Re: Crida a la col·laboració - Manteniu les fitxers a l'emule

#23

Entrada Autor: Zoraks » dt. set. 21, 2021 21:52

Bones,

Veig que fa temps que no hi ha moviment aquí però recentment he comprat un nas i la idea és omplir-lo de contingut perquè no es perdi i tenir fonts...de moment només hi ha un disc de 5tb però ni caben 4...

En fi, ripejar no en sé (falta de temps bàsicament,de tot se'n aprèn) però si us puc ajudar a mantenir arxius i compartir estic disposat.

Salut!


Makoqui
Entrades: 2
Membre des de: dt. maig 28, 2013 21:02
Status: Desconnectat

Re: Crida a la col·laboració - Manteniu les fitxers a l'emule

#24

Entrada Autor: Makoqui » dl. març 28, 2022 10:59

Bon dia a tothom, estic intentant baixar la darrera temporada de la sèrie A DALT I A BAIX, però porto més d'una setmana intentant-ho i és impossible; algú la té descarregada ?, gràcies.

Respon