[ed2k] T'estimo si he begut (Dagoll Dagom-La Brutal-T de Teatre) DvbRip 2022

Còmics, llibres, jocs, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

[ed2k] T'estimo si he begut (Dagoll Dagom-La Brutal-T de Teatre) DvbRip 2022

#1

Entrada Autor: Ferriol » dt. maig 03, 2022 10:45

T'estimo si he begut
Imatge
Dades tècniques:
Any: 2022
Durada: 112 minuts
Mida: 2,5 Gb
Resolució: 1920x1080


DIRECCIÓ: David Selvas
INTÈRPRETS:
Mamen Duch
Rosa Gàmiz
Mercè Martínez
Marta Pérez
Carme Pla
Marc Rodríguez
David Selvas

SINOPSI:
"T'estimo si he begut" és un espectacle amb cançons, que parteix del llibre de l'escriptora Empar Moliner, amb retrats entre còmics i amargs de la vida moderna, que ella mateixa ha adaptat al teatre. Aquestes històries esbojarrades fascinen per la seva singularitat i estan protagonitzades per personatges gens carismàtics ni agraciats, però molt còmics.
E-links:

Imatge
T'estimo si he begut


Salut i sort
Imatge

Avatar de l’usuari

bgta
Entrades: 78
Membre des de: dt. set. 21, 2010 1:16
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] T'estimo si he begut (Dagoll Dagom-La Brutal-T de Teatre) DvbRip 2022

#2

Entrada Autor: bgta » dv. maig 06, 2022 12:53

MLTISIMES GRACIES!


GammaTeruo
Entrades: 6
Membre des de: ds. set. 08, 2012 1:38
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] T'estimo si he begut (Dagoll Dagom-La Brutal-T de Teatre) DvbRip 2022

#3

Entrada Autor: GammaTeruo » dc. maig 11, 2022 22:41

Bona nit. Fa anys vaig descobrir una petita aplicació que permetia baixar videos de TV3. Al cap del temps va desaparéixer però ara faig servir la web de Metelidrissi, que crec és del mateix autor. Porto bastants mesos fent cerca de películes, documentals, i obres de teatre etc interessants per baixar només pel fet de que estan en català, per la situació que passa el nostre idioma. Us conec de fa molts anys, i sempre he pensat que a la web li falta una versió de descàrregues per torrent.

Doncs sense saber-ne massa, he decidit crear un primer torrent d'aquesta obra de teatre amb el fitxer original sense modificar baixat de TV3 i oferir-lo a nivell de prova. No sóc expert en crear torrents però s'ha afegit al uTorrent amb un parell de trackers per defecte. M'he baixat una app per Android per descarregar torrent i l'he afegit, i ha començat a baixar!

Abans de pujar el torrent voldria saber si la proposta és ben rebuda. Tinc bastant de baixat dels últims mesos, podria crear torrents i pujar-los a cada fil creat, i si no hi ha fil ja veurem què fem. Tot està fet per lasana afició de compartir apart de fer córrer el català a Torrent.

Espero els vostres comentaris!!!


GammaTeruo
Entrades: 6
Membre des de: ds. set. 08, 2012 1:38
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] T'estimo si he begut (Dagoll Dagom-La Brutal-T de Teatre) DvbRip 2022

#4

Entrada Autor: GammaTeruo » dv. maig 13, 2022 19:45

Hola de nou.

Com que no ho comenta ningú, he pujat el torrent a MEGA perquè el pogui baixar qui volgui. Jo me l'estic baixant al mòbil i amb 4G va a uns 100/200kB/s, he intentat posar molts trackers actius de 2022 però potser falta alguna cosa més perquè vaig més ràpìd. SI activo el wifi del mòbil, baixa f**lladísim.

Bé, això és una prova, però sobretot m'agradaria que algú comentés el que pensi. Tinc bastant material baixat que coincideix amb les releases d'aquesta web, i podria crear torrents d'aquests fitxers. Deixaré el PC obert tot el cap de setmana a veure si s'anima ningú.

Com m'agrada la primera cançó d'aquest musical! I quina veu la Rosa Gámiz!!!

https://mega.nz/file/Cd13xbqC#ZC9ELGGoB ... CIeiTFypyw


Autor del tema
Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] T'estimo si he begut (Dagoll Dagom-La Brutal-T de Teatre) DvbRip 2022

#5

Entrada Autor: Ferriol » dj. maig 19, 2022 9:22

Hola GammaTeruo,
No tinc cap problema perquè distribueixis el material per Torrent. :wink:
L'únic problema que veig és que com has pujat la versió Web de ccma, ara hi ha dos arxius iguals, però diferents.
Si algú el comparteix per eMule li donarà un hash diferent del d'aquest post. :?
Salut i sort
Imatge


Autor del tema
Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] T'estimo si he begut (Dagoll Dagom-La Brutal-T de Teatre) DvbRip 2022

#6

Entrada Autor: Ferriol » dj. maig 19, 2022 18:57

Per baixar vídeos de ccma també tens aquesta web :wink:
https://videostv3.vercel.app/
Salut i sort
Imatge


GammaTeruo
Entrades: 6
Membre des de: ds. set. 08, 2012 1:38
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] T'estimo si he begut (Dagoll Dagom-La Brutal-T de Teatre) DvbRip 2022

#7

Entrada Autor: GammaTeruo » ds. gen. 07, 2023 1:28

No la coneixia! I permet baixar subtítols, la que he fet servir fins ara, obra del mateix usuari que va crear un programari fa anys per baixar vídeos i que el va anar actualitzant fins on va poder, no deixa baixar subs.

Gràcies!!

Respon