[ed2k]T'odio amor meu - Dagoll Dagom (1995)

Còmics, llibres, jocs, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

[ed2k]T'odio amor meu - Dagoll Dagom (1995)

#1

Entrada Autor: Ferriol » dl. maig 11, 2020 10:48

T'odio amor meu - Dagoll Dagom (1995)(IPTV)

Imatge

El musical fa una mirada entre amarga i divertida del món, dels sentiments i de les relacions de parella, des del punt de vista femení. Amb el text basat en els relats de Dorothy Parker, el guió és de Joan Lluís Bozzo, Anna Rosa Cisquella i Miquel Periel. En l'apartat musical, les cançons són de Cole Porter, arranjades per Joan Vives, a la direcció musical de l'obra.

En aquest espectacle, les dones lluiten contra el pas del temps, l'intenten dissimular, busquen la química de la bellesa i de la felicitat; reinventen l'amor, esperen el timbre del telèfon i la visita d'algú que les estimarà, aquesta vegada, de veritat. Esperen sempre. Orgulloses i humiliades. Sempre crispades, enfurismades, lúcides, enfonsades, patètiques, sublims o lamentables, esperen, desesperen i arrenquen rialles, a vegades dolorides, altres alliberadores. I mentre esperen, canten. Canten i ballen perquè la música és la mesura més exacta del seu sentiment.



Fitxa artística

Guió: Joan Lluís Bozzo, Anna Rosa Cisquella i Miquel Periel (basat en els relats de Dorothy Parker)
Cançons: Cole Porter
Traducció i adaptació lletres: Joan Lluís Bozzo i Joan Vives
Direcció musical i arranjaments: Joan Vives
Escenografia i vestuari: Isidre Prunés i Montse Amenós
Coreografia: Ramon Oller
Disseny so: Toni Vila
Disseny il·luminació: Ignasi Morros
Imatge: Perico Pastor
Direcció: Joan Lluís Bozzo
Ajudant de direcció: Miquel Periel
Producció executiva: Anna Rosa Cisquella
Repartiment: Nina, Mont Plans, Montse Pérez, Òscar Mas, Carme Cuesta, Pep Anton Muñoz, Victòria Pagès i Carlos Gramaje.

Font: https://www.ccma.cat/premsa/el-musical- ... a/3007273/


Dades tècniques:
Mida: 1,67 GB
Contenidor: avi
Resolució: 640x506 1.534kbps
Codec video: XVID
Àudio català: AC3 2.0

T'odio amor meu - Dagoll Dagom (1995)


Salut i sort
Imatge

Respon