[ed2k] Supercopa d'Espanya 2009
Moderador: Petiso
[ed2k] Supercopa d'Espanya 2009
Dades del rip
Dades del rip
r5004 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 25, 2009 11:43, en total s’ha editat 1 vegada.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
- Entrades: 3075
- Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
- Ubicació: a l'extranger
- Status: Desconnectat
Re: [ed2k] Supercopa d'Espanya 2009
Afegida la tornada al Camp Nou.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
- Entrades: 179
- Membre des de: dc. des. 19, 2007 15:55
- Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat
Moltíssimes gràcies per penjar els partits del 1r títol del Barça. Que jo vaig anar al Camp Nou a veure la tornada i si manté i millora aquest joc, el divendres podem aconseguir el 2n.
-
- Entrades: 179
- Membre des de: dc. des. 19, 2007 15:55
- Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat
Al final has pogut capturar la final de la supercopa d'europa?
Gràcies!
Gràcies!
El partit va durar més del previst i la meva captura està tallada (tinc fins al minut 111:04), però en Petiso volia gravar la peli que feien després i té la part final del partit... així que si tot va bé, farem un muntatge amb els dos trossos.Sergi_elcor ha escrit:Al final has pogut capturar la final de la supercopa d'europa?
Gràcies!

-
- Entrades: 3075
- Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
- Ubicació: a l'extranger