[ed2k] Nadal a 3 Bandes (2008)

Còmics, llibres, jocs, etc.

Moderador: Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

[ed2k] Nadal a 3 Bandes (2008)

#1

Entrada Autor: xordi » ds. des. 27, 2008 14:10

"Nadal a 3 bandes" compleix quinze anys amb una edició especial en què s'escolliran les 10 millors caramboles de les més de 200 que han convertit el programa en un clàssic del Nadal català. En aquesta edició, el Josep M. Farràs, el Mestre Parera i la presentadora habitual, la Mercè Sierra, viatjaran per la història del programa en un DeLorean, el cotxe de la pel·lícula "Retorn al futur". L'altre repte del programa serà aconseguir la macrocarambola dels 15 anys a la font màgica de Montjuïc.



Avatar de l’usuari

Dende
Entrades: 261
Membre des de: dl. abr. 30, 2007 16:46
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nadal a 3 Bandes (2008)

#2

Entrada Autor: Dende » dv. gen. 02, 2009 14:59

El programa em va semblar molt trist, realment qui el va veure que el jutgi. I de la "macrocarambola" ja ni en parlem, no val la pena, em sembla.
Això si, val a dir que s'han estalviat diners, no n'han gastat ni un! És una llàstima perquè era dels pocs programes que es podien mirar cada any i m'agradaven.

A veure l'any que ve amb què ens sorprenen.
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nadal a 3 Bandes (2008)

#3

Entrada Autor: xordi » dv. gen. 02, 2009 15:17

També tinc la mateixa opinió, esperavem algo per l'estil de tots els anys i fan un mix de tots els que havien fet fins llavors... Per aixo millor no fer res...


Sergi-
Entrades: 71
Membre des de: dv. des. 19, 2008 9:48
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nadal a 3 Bandes (2008)

#4

Entrada Autor: Sergi- » dv. gen. 02, 2009 17:00

Penso el mateix que vosaltres la veritat es que em va decepcionar molt, al fer 15 anys del programa m'imaginava que farien algo especial com fer una carambola posant espelmes d'aniversari sobre el billar o alguna cosa per l'estil com sempre fan imitant successos que han passat durant l'any sobre el billar com van fer l'any passat amb lo de l'ave i els esvorancs que va ser molt divertit pero res de res. Esta bé veure un resum dels altres anys pero ostres que els i costava dedicar un tros de programa el 2008. Espero que l'any que ve tornin a fel com sempre i que no el deixin de fer per que es un programa mític de TV3 i del nadal català.

Respon