[DD] [Soft] VisualDivx de Vicente Rico

Còmics, llibres, jocs, etc.

Moderador: Petiso

Radagast
Entrades: 274
Membre des de: dj. oct. 19, 2006 19:01
Status: Desconnectat

Entrada Autor: Radagast » ds. des. 30, 2006 16:59

xordi ha escrit:Digueu-me incult :P, però per què serveixen els scripts?
En el cas del Visualdivx serveixen per treure l'informació de les pagines webs. Pots veure la definició d'script aqui

Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge

Radagast
Entrades: 274
Membre des de: dj. oct. 19, 2006 19:01

Entrada Autor: Radagast » ds. des. 30, 2006 19:31

Josep M. ha escrit:Ara només cal que tingui unes bones opcions d'importació i exportació, i també una mica més varietat d'scripts.
I potser, algun dia, algú s'animi a fer una web en català amb la informació de les pel·lis i les sèries, perquè a través d'un script puguem recuperar-la i no haguem de fer-ho en espanyol o anglès...
Moltes gràcies pel programa, Vicente.
Josep M. aquestes webs ja existeixen, tosrucs es una, nomes cal fer un script que agafi l'informació de totsrucs per exemple.
Una cosa que es podria fer també per facilitar la feina de l'script (que de fet pagines com Culturalia, IMDB o Cineol ho fan) es estructurar la informació. Jo vaig proposar fa un temps fer unes plantilles o generadors de fitxes per a la publicacio d'elinks, en un altre forum del que soc membre ho fan servir. Aixi es mes facil fer l'script.
De fet, no nomes Vicenrico els ha de fer, tothom que vulgui els pot de fer.
M' he mirat l'script de culturalia de Vicenrico i sembla molt mes facil de fer que els de l'Ant Movie. Nomes has d'obrir l'script amb el bloc de notes per poder veure'l, i compara'l amb la pagina de recerca de Culturalia, segur que hi comprenes moltes coses de l'script :wink:

Vicenrico, quin llenguatge fas servir als scripts? Em sembla veure alguna cosa de HTML
Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge

Autor del tema
vicenrico
Entrades: 10
Membre des de: ds. des. 16, 2006 18:09

Entrada Autor: vicenrico » ds. des. 30, 2006 23:00

Es que abans , a la versio 0.72 del programa, portava molts scripts, pero els vaig haver de treure precisament perque volia fer els scripts mes facils del fer. Com aixo ja quasi l´he aconseguit, doncs ara es tracta nomes, com be deia Radagast, d´anar fent els scripts de les planes que es vulguin, com per exemple aquesta.

El llenguatge que s´utilitza es el "castella" de Cervantes. :-D

Se que sembla una broma, pero no ho es. De fet, per fer mes facil de fer els scripts, i que so sigui una feina de programadors, he fet el llenguatge d´scripts com si fos el llenguatge que parlen habitualment. Es clar que esta enfocat a parsejar els commandos HTML, pero es molt facil d´utilitzar, com be deia de nou Radagast.

Tenen una sintaxi tipus:

Busca ("Sinopsis"), etc.... i permet acotar les paraules dintre del mateix HTML perque el programa reconegui el que ha d´anar a buscar.
Vicente Rico

spk2010
Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
Ubicació: Baix Montseny

Re: [DD] [Soft] VisualDivx de Vicente Rico

Entrada Autor: spk2010 » dj. març 05, 2009 17:35

Estic fent un script per a agafar la sinopsis en català de les pel·licules publicades a la web de TotsRucs. El programa es molt bo, però el que jo vull classificar es les pelis que tinc en català, ja que moltes no sè ni quin es l'argument.

El deixo aqui per a qui el vulgui probar. Es per a la versio 0.85 del VisualDivX.

De moment només omple els camps:
  • -Títol
    -Títol original
    -Categoria
    -Any
Els camps Director, Productor, Guionista i Sinopsi es posa tots junts al camp Sinopsi.
CA_TotsRucs.rar
(789 Bytes) S’ha baixat 110 vegades
apa, adéu!!!
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]

Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...

Entrada Autor: Oliana » dj. març 05, 2009 18:03

spk2010 ha escrit:...

De moment només omple els camps:
  • -Títol
    -Títol original
    -Categoria
    -Any
Els camps Director, Productor, Guionista i Sinopsi es posa tots junts al camp Sinopsi.
CA_TotsRucs.rar
apa, adéu!!!
I no podries fer un script que anés al IMDB per agafar-ne la caràtula?

spk2010
Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
Ubicació: Baix Montseny

Entrada Autor: spk2010 » dj. març 05, 2009 18:19

el programa ja en porta d'scripts per a les caratules, però com el titòl de la peli està en català no les troba.
A veure si al la proxima modificacio de la BD de la web en petiso hi afegeix també un camp per a la caratula... (podria ser tan sols un enllaç amb la imatge que solem posar al forum)
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]

Autor del tema
vicenrico
Entrades: 10
Membre des de: ds. des. 16, 2006 18:09

Entrada Autor: vicenrico » dv. març 06, 2009 18:02

Crec que el millor que podeu fer es , quan pujeu alguna pel.licula, feu el portable i ho poseu junt a la pel.licula. Llavors, la gent es baixa el portable amb tota la informacio i no te que escriure res, ni fer servir els scripts. Simplement, importa el portable i ja tindreu tota la informacio.

Si voleu mes informacio, sobre que es un portable:

[url]http://www.visualdivx.org/es/node/28#portables[/url]
Vicente Rico

Respon