Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
-
Autor del tema
Txus
- Entrades: 1625
- Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
- Ubicació: I'm fucking Matt Damon
-
Contacta:
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Txus » dc. maig 23, 2007 20:37
Doncs això, teniu pensat passar-vos a l'alta definició si no us hi heu passat ja? Personalment, encara continuaré amb el DVD fins que em garantitzin un format vencedor en tota aquesta guerra, que espero sigui l'HD-DVD i no la nova imposició de Sony.
El que tinc clar és que el dia que m'independitzi, abans tindré un LCD de 50'' i un bon equip de so que no pas un forn o una rentadora
Per cert, ha caigut a les meves mans una caràtula de Blu-ray la qual he catalanitzat com faig amb les caràtules de DVD, però no sé si penjar-la o no. Creieu que algú la utilitzaria com les de DVD? O encara és massa aviat?
-
Ayu
- Entrades: 2518
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
- Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Ayu » dc. maig 23, 2007 21:00
Jo fins que no hi hagi un format "guanyador" (per dir-ho d'alguna manera), no tinc previst fer el pas.
Jo més que esperar, crec que ens quedarem amb l'HD-DVD.
Sobre la caràtula, ara mateix dubto que algú la faci servir, però hi ha molt frikisme en aquest món, així que no es pot descartar. Tot i així, encara que ara no es faci servir, jo la penjaria, sempre hi ha d'haver una primera, i per què no ara? Disponible per al futur hi continuarà estant.
-
Sedmikrasky
- Entrades: 844
- Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
- Ubicació: forbidden snowflake
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Sedmikrasky » dc. maig 23, 2007 21:40
Ayu ha escrit:Jo fins que no hi hagi un format "guanyador" (per dir-ho d'alguna manera), no tinc previst fer el pas.
Jo més que esperar, crec que ens quedarem amb l'HD-DVD.
Ostres, la setmana passada vam estar parlant d'això a Noves Tendències Cinematogràfiques

I si, s'haurà d'esperar com acaba la batalla, de la mateixa manera que en els anys setanta va existir la batalla entre el Beta i el VHS (gràcies a que les
majors van adoptar aquest sistema). Amb quin sistema ens acabarem quedant? Doncs suposo que amb el que acabin apostant la majoria de les distribuïdores per motius diversos
Fins aviat!!!
[hide]
Txus ha escrit:El que tinc clar és que el dia que m'independitzi, abans tindré un LCD de 50'' i un bon equip de so que no pas un forn o una rentadora
La roba sempre la pots portar a casa dels teus pares

[/hide]
-
Autor del tema
Txus
- Entrades: 1625
- Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
- Ubicació: I'm fucking Matt Damon
-
Contacta:
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Txus » dj. maig 24, 2007 13:16
L'altre dia vaig poder veure una reprodució d'una pel·lícula de Blu-ray en una Sony Bravia de 50''... i què voleu que us digui. Sí, es veia molt bé, però a mi em poseu aquesta pel·lícula al costat d'un DVD en una tele de 32'' CRT i crec que no en veuria la diferència.
Això sí, com l'avenç tècnic és imparable, i el DVD ja comença a tenir data de caducitat, si m'haig de mullar i decantar-me per un dels dos formats d'alta definició em quedo amb l'HD-DVD, l'estàndard aprovat pel DVD Fòrum, sense protecció regional i amb navegació molt més bona que el Blu-ray. L'invent aquest de la Sony per vendre PS3 no em convenç gens ni mica.
-
xordi
- Site Admin

- Entrades: 4422
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: xordi » dj. maig 24, 2007 20:35
Txus ha escrit:L'altre dia vaig poder veure una reprodució d'una pel·lícula de Blu-ray en una Sony Bravia de 50''... i què voleu que us digui. Sí, es veia molt bé, però a mi em poseu aquesta pel·lícula al costat d'un DVD en una tele de 32'' CRT i crec que no en veuria la diferència.
Totalment d'acord en això!
Txus ha escrit:Això sí, com l'avenç tècnic és imparable, i el DVD ja comença a tenir data de caducitat, si m'haig de mullar i decantar-me per un dels dos formats d'alta definició em quedo amb l'HD-DVD, l'estàndard aprovat pel DVD Fòrum, sense protecció regional i amb navegació molt més bona que el Blu-ray. L'invent aquest de la Sony per vendre PS3 no em convenç gens ni mica.
Jo també sóc partidari del HD-DVD, jo he vist en centres comercials pel·lícules amb els dos formats i prefereixo el HDDVD (també pq tinc la xbox 360 i li puc enxufar un reproductor), però vaja si totes les companyies volen una (l'HD-DVD), xq Sony ha de treure la seva com va fer amb la guerra beta-vhs? I clar pensant que vendran tropecents millons de ps3 es pensen que ho tindran més fàcil per imposar-se en aquest mercat. Xq si la gent vol una videoconsola, no la vol xq puguin reproduir pel·lícules (es el que penso jo).