Grans videos del Youtube

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
Respon
Avatar de l’usuari

luarmi
Entrades: 68
Membre des de: dv. nov. 09, 2007 21:13
Ubicació: Com el Vallès no hi ha res
Status: Desconnectat

#61

Entrada Autor: luarmi » dl. des. 10, 2007 9:12

Al Gore o Palomino??



Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#62

Entrada Autor: Petiso » dt. des. 11, 2007 19:04

Uou .... IM-presionante ..... sense paraules .... ufff ..... arf ...... :oops: :oops: :shock: :shock: :shock: :roll: :roll: 8) 8) .........



I no es veu RES !!! :shock: :shock: ..... la tovallola sempre a puesto ....
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

amirro
Entrades: 1756
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 18:38
Status: Desconnectat

#63

Entrada Autor: amirro » dt. des. 11, 2007 21:25

IM-Pechonante!!!!!!!!!!!!!!! xD
Molt bo Petiso el vídeo!
Salut!

PD: [freak-flooder-sortit]contador de reproducció: 75 vegades... :lol: :shock: [/freak-flooder-sortit]
Imatge
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#64

Entrada Autor: Petiso » dt. des. 11, 2007 22:18

[freak-flooder-sortit]comptador de pauses: overflow ERROR!![/freak-flooder-sortit]
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

#65

Entrada Autor: xordi » dv. gen. 11, 2008 20:00


Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14655
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

#66

Entrada Autor: r5004 » dt. feb. 05, 2008 11:06

La gent quan sent que alguna cosa és gratis...
En dues paraules... Pe nós
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#67

Entrada Autor: Petiso » dt. feb. 05, 2008 11:21

Doncs si .... pe-nos ......

I si "'empenyessin" per agafar-ne un ...... però no, se'ls emporten a grapats. Per que volen tants paraigües ??

Adéu!
Imatge Imatge


Sake
Entrades: 269
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:23
Ubicació: Dins d'un got
Status: Desconnectat

#68

Entrada Autor: Sake » dt. feb. 05, 2008 12:04

Ja em diràs, que en fas de 20 paraigues? XDDD Una tenda de campanya com a mínin.. xD bé, alguna utilitat li trobariem en plan bricomania...


Salut!

PD: Una antena wifi de 2000 metres d'abast per robar el wifi a tot el poble muahahahahah xD

Avatar de l’usuari

amirro
Entrades: 1756
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 18:38
Status: Desconnectat

#69

Entrada Autor: amirro » dt. feb. 05, 2008 14:13

XD En quin país vivim, aquí la gent veu un carretó i ala! tos a sobre aviam que podem pillar...
En fi, que ja se sap a les fires...
Salut!
Imatge
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari

Monky D.Luffy
Entrades: 60
Membre des de: ds. set. 29, 2007 20:14
Status: Desconnectat

#70

Entrada Autor: Monky D.Luffy » dc. feb. 06, 2008 20:10

jajajajja pero que hi ha una dona que agafa com 20 paraigues ella sola!!! :shock: :shock: :shock: jjajajjaja

Jo vaig a un local catalanista (perquè hi ha futbolin i és a prop de casa) on a vegades fan propaganda de xerrades que hi fan, més d'un cop ja els hi he dit que hi posin al cartellet si veniu es regala cerveza gratis i que quan s'ompli ho desmenteixin xDD però de moment encara no m'han fet cas...
Imatge

Avatar de l’usuari

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

#71

Entrada Autor: Txus » dl. feb. 11, 2008 21:34

[/code]
Imatge

Avatar de l’usuari

amirro
Entrades: 1756
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 18:38
Status: Desconnectat

#72

Entrada Autor: amirro » dl. feb. 11, 2008 21:50

Simplement espectacular, sense paraules... Bueno sí, que portava temps volent-lo posar aquí per a que el veiésiu... : p
Salut!!

[hide]PD: El vídeo és de Metallica, per cert... ; p[/hide]
Imatge
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14655
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

#73

Entrada Autor: r5004 » dt. feb. 12, 2008 11:57

Quina feina que té aquest radar!!!
Font
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#74

Entrada Autor: Petiso » dt. feb. 12, 2008 12:08

Que fuer .......

El que trobo curós .... es que el flash te activat l'opció d'"ulls vermells" .... no ho entenc :-p

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

barenaked
Entrades: 198
Membre des de: dj. ago. 30, 2007 22:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:
Status: Desconnectat

#75

Entrada Autor: barenaked » dc. feb. 13, 2008 14:33

Bufa... Per mi que és el de la B-20 a l'altura de Santa Coloma, pot ser? S'ha d'anar a 80 km/h des de la nova COLLONADA de llei (pel medi ambient diuen... sóc el primer en anar en compte en reciclar, gastar poca aigua i poca llum, però ara, per tocar els collons i esbombar-los els estudis, penso anar a 80 si, però amb 3a, o 2a, si el cotxe em deixa. :P )

Avui vinc de classe cremat... a primera hora del matí m'han multat per passar per l'arcén amb la moto a la ronda de dalt (alçada vall d'hebron)... sé q no s'ha de fer, però AVUI!!! AMB LA SITUACIÓ DE CONGESTIÓ GENERAL EXTRAORDINÀRIA que hi havia s'havien de dedicar a MULTAR a qui passés per l'arcén???
La cosa ha anat així, per qui tingui curiositat:
"Circular por el arcén sin causa de emergencia" diu el paper (evidentment en castellà, segurament és q no saben com escriure arcén en català ... jo tampoc). Però de fet jo si que n'hi he donat una de causa, i us juro que no és cap excusa (igual que li he dit a ell): m'ha agafat un atac d'alèrgia a mig túnel de la ronda de dalt, just abans de l'altura de Vall d'Hebron, i tenia el bigoti i l'espai entre el casc i la boca ple de mocs, i dels espessos, mentre anava deixant anar esternuts... com que la sortida que havia d'agafar era la següent (cap a Av. Vallcarca), he tirat per l'arcén, per poder sortir de la ronda més ràpid i parar i mocar-me. Prèviament havia intentat (com totes les altres motos) passar entre cotxes (no anaven ni a 20km/h QUAN ES MOVIEN), però entre els esternuts i els mocs no atinava gaire i m'ha fet por (a més, un cabró ha arrencat sobtadament i m'ha enganxat la cama, que no ha sigut res, però m'ha fet mal una estona).

Total, que quan faltava poc per la sortida dues motos ben lluents de la guàrdia urbana m'han encès la sirena i m'han fet parar (i a darrera meu ha arribat un altre motorista al qui li han fet el mateix). Sembla que al poli local no li han satisfet les meves explicacions, perquè quan he acabat de parlar, em diu "ara ja et pots mocar" i mentre em mocava ha omplert el maleït paper groc. Li he dit clarament que no em semblava just que un dia com avui, amb el trànsit HORRORÓS que hi havia, es dediquéssin a posar aquest tipus de sancions, però clar, he reflexionat amb veu alta sobre que "no serveix de res que ara discuteixi amb l'autoritat, que sempre té la raó, oi?" i he afegit "evidentment recorreré la multa"...

Quan he arribat a classe (un quart d'hora tard per culpa de la urbana, és a dir, que ja m'han robat l'import de la multa i una tercera part del preu de la classe: classe particular de baix elèctric de 45 minuts de durada, és a dir, cara) estava tant enrabiat que li he ensenyat la multa al profe i ens hem cagat tots dos amb la nefasta polícia local de bcn.
Que torni la millor ràdio nordamericana...

Volem... "WKRP In Cincinnati"!!!

Respon