TV3HD deixa d'estar en proves?
-
Autor del tema - Entrades: 2518
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
- Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
- Status: Desconnectat
TV3HD deixa d'estar en proves?
Ahir a la nit vaig veure que al TV3HD feien la programació normal de TV3 enlloc de la seva pròpia com han fet fins ara. Avui al matí he vist que continuaven amb TV3 normal.
També he vist que han posat ja les pistes de subtítols (sense subtítols, això sí...) i els altres canals d'àudio. El que no m'he fixat és si encara sortia el "en proves" sota el logo del canal...
Vaja, això, ha deixat d'estar en proves ja? La programació que faran al 3HD serà la mateixa que a TV3?
Si és així, espero que TV3 es dediqui a emetre en HD de debò i que no faci reescalats de la seva programació normal (lamentablement ahir a la nit no era així, era un reescalat filtrat bastant dolent...). Personalment prefereixo un canal amb programació alternativa i exclusiva en HD, encara que estigui basada en reposicions i repeticions, que tenir el mateix canal amb un reescalat horrible...
També he vist que han posat ja les pistes de subtítols (sense subtítols, això sí...) i els altres canals d'àudio. El que no m'he fixat és si encara sortia el "en proves" sota el logo del canal...
Vaja, això, ha deixat d'estar en proves ja? La programació que faran al 3HD serà la mateixa que a TV3?
Si és així, espero que TV3 es dediqui a emetre en HD de debò i que no faci reescalats de la seva programació normal (lamentablement ahir a la nit no era així, era un reescalat filtrat bastant dolent...). Personalment prefereixo un canal amb programació alternativa i exclusiva en HD, encara que estigui basada en reposicions i repeticions, que tenir el mateix canal amb un reescalat horrible...

-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Re: TV3HD deixa d'estar en proves?
En aquests moments estan emetent el mateix que a TV3.
Sembla que han posat 3 pistes d'àudio, però la resolució continua sent 1440x1080 pixels.
Les pistes d'àudio son:
Català E-AC3 (5.1) 256 Kbps
VO AC3 (1.0) 96 Kbps
AD E-AC3 (1.0) 64 Kbps
Sembla que han posat 3 pistes d'àudio, però la resolució continua sent 1440x1080 pixels.
Les pistes d'àudio son:
Català E-AC3 (5.1) 256 Kbps
VO AC3 (1.0) 96 Kbps
AD E-AC3 (1.0) 64 Kbps
Codi: Selecciona’ls tots
General
ID : 101 (0x65)
Complete name : D:\3HD.ts
Format : MPEG-TS
Format/Info : Advanced Video Codec
File size : 87.0 MiB
Duration : 1mn 28s
Overall bit rate : 8 232 Kbps
Video
ID : 191 (0xBF)
Menu ID : 813 (0x32D)
Format : AVC
Format/Info : Advanced Video Codec
Format profile : High@L4.0
Format settings, CABAC : Yes
Format settings, ReFrames : 4 frames
Codec ID : 27
Bit rate : 7 405 Kbps
Width : 1 440 pixels
Height : 1 080 pixels
Display aspect ratio : 16:9
Frame rate : 25.000 fps
Color space : YUV
Chroma subsampling : 4:2:0
Bit depth : 8 bits
Scan type : Interlaced
Scan order : Top Field First
Bits/(Pixel*Frame) : 0.190
Stream size : 78.1 MiB (90%)
Color primaries : BT.709-5, BT.1361, IEC 61966-2-4, SMPTE RP177
Transfer characteristics : BT.709-5, BT.1361
Matrix coefficients : BT.709-5, BT.1361, IEC 61966-2-4 709, SMPTE RP177
Audio #1
ID : 192 (0xC0)
Format : E-AC-3
Format/Info : Audio Coding 3
Codec ID : 6
Bit rate mode : Constant
Bit rate : 256 Kbps
Channel(s) : 6 channels
Channel positions : Front: L C R, Side: L R, LFE
Sampling rate : 48.0 KHz
Compression mode : Lossy
Delay relative to video : -848ms
Stream size : 2.70 MiB (3%)
Language : Catalan
Audio #2
ID : 194 (0xC2)
Format : AC-3
Mode extension : CM (complete main)
Bit rate : 96.0 Kbps
Channel(s) : 1 channel
Channel positions : Front: C
Bit depth : 16 bits
Delay relative to video : -616ms
Stream size : 1.01 MiB (1%)
Language : v.o
Audio #3
ID : 196 (0xC4)
Format : E-AC-3
Bit rate : 64.0 Kbps
Channel(s) : 1 channel
Channel positions : Front: C
Delay relative to video : -848ms
Stream size : 693 KiB (1%)
Language : a.d
Language, more info : Reserved
Text
ID : 233 (0xE9)-100
Format : Teletext
Language : Catalan
-
Gràcies Oliana!
Aquest migdia he estat mirant una estona i confirmant el que deia, que la programació no és en HD, sinó que és reescalada, el filtre és algo millor que el que vaig veure ahir (clar que ahir era alguna cosa antiga que també pot ser que es veiés pitjor per això : P), però l'entrellaçat es veu molt i fa molt mal efecte...
Per si no n'hi havia prou amb la mitja resolució HD (els 1440 enlloc de 1920 per estalviar ample...)...
Vaja, que mentre no ho gravin tot en HD i ho facin tot/la gran majoria en HD, millor que segueixin amb canal dedicat a coses realment en HD.
Aquest migdia he estat mirant una estona i confirmant el que deia, que la programació no és en HD, sinó que és reescalada, el filtre és algo millor que el que vaig veure ahir (clar que ahir era alguna cosa antiga que també pot ser que es veiés pitjor per això : P), però l'entrellaçat es veu molt i fa molt mal efecte...
Per si no n'hi havia prou amb la mitja resolució HD (els 1440 enlloc de 1920 per estalviar ample...)...
Vaja, que mentre no ho gravin tot en HD i ho facin tot/la gran majoria en HD, millor que segueixin amb canal dedicat a coses realment en HD.

-
Perdoneu per ratllar amb el tema, creia que interessaria a més gent : P
Ho acabo de veure a les notícies, diuen que a partir de dilluns ja faran programació normal (mentida perquè ja ho fan mínim des de dimecres que ho vaig veure XD) i que les coses que seran en HD "real" (recordem la falsa resolució...) a sota el logo sortirà el text "Alta definició" i que quan no ho posi serà resolució estàndard adaptava (reescalat, vaja)...
Suposo que cada cop aniran fent més coses en HD i menys en SD, però trobo molt malament el marcar-la... ara que per fi ens treiem el cartellet de proves n'haurem d'aguantar un altre... personalment preferiria que marquessin les coses en SD (encara que siguin la majoria) o que simplement per a aquestes desaparegués el HD del logo.
Vaja, que tants anys de proves per acabar fent el que han fet antena3, telecinco i lasexta sense tanta punyeta ni autobombo (l'especialitat de tv3 els últims anys), posar la programació normal amb una merda de reescalat.
Ah, sí, com a cosa "positiva", els subtítols ja funcionen. Això sí, si volen els fan més grans que dues línies ocupaven gairebé mitja pantalla...
Ho acabo de veure a les notícies, diuen que a partir de dilluns ja faran programació normal (mentida perquè ja ho fan mínim des de dimecres que ho vaig veure XD) i que les coses que seran en HD "real" (recordem la falsa resolució...) a sota el logo sortirà el text "Alta definició" i que quan no ho posi serà resolució estàndard adaptava (reescalat, vaja)...
Suposo que cada cop aniran fent més coses en HD i menys en SD, però trobo molt malament el marcar-la... ara que per fi ens treiem el cartellet de proves n'haurem d'aguantar un altre... personalment preferiria que marquessin les coses en SD (encara que siguin la majoria) o que simplement per a aquestes desaparegués el HD del logo.
Vaja, que tants anys de proves per acabar fent el que han fet antena3, telecinco i lasexta sense tanta punyeta ni autobombo (l'especialitat de tv3 els últims anys), posar la programació normal amb una merda de reescalat.
Ah, sí, com a cosa "positiva", els subtítols ja funcionen. Això sí, si volen els fan més grans que dues línies ocupaven gairebé mitja pantalla...

Ei, que a mi m'interessen aquestes coses!Ayu ha escrit:Perdoneu per ratllar amb el tema, creia que interessaria a més gent : P
...
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
- Site Admin
- Entrades: 1036
- Membre des de: dj. maig 31, 2007 15:59
- Ubicació: Barcelona
Totalment d'acord... per posar coses reescalades millor no fer-ho, i el HD fer-ho amb 1920!Ayu ha escrit:Per si no n'hi havia prou amb la mitja resolució HD (els 1440 enlloc de 1920 per estalviar ample...)...
Albert
-
- Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
Em temo lo pitjor !!
Els maleïts banners i rètols i finestrestes dient el que faràn a continuació!!
Espero que per el capítol de Polseres Vermelles, respectin l'emissió i no posin cap banner molest, però veient que aniràn en sèrio......... em temo lo pitjor

Els maleïts banners i rètols i finestrestes dient el que faràn a continuació!!
Espero que per el capítol de Polseres Vermelles, respectin l'emissió i no posin cap banner molest, però veient que aniràn en sèrio......... em temo lo pitjor

-
Evidentment, quan surten rètols i demés, també surten. A no sé quin programa ha sortit un "demà al 3xl".
Però això no és el pitjor. El pitjor d'un canal HD és que no sigui HD i suposo que serà la tònica que seguiran tots els canals...
Però això no és el pitjor. El pitjor d'un canal HD és que no sigui HD i suposo que serà la tònica que seguiran tots els canals...

-
Ayu !!!
No em fotis que ja han començat a emetre banners i rètols d'aquests que emprenyen moltíssim????????
Em fotaràn la gravació de la sèrie a l'aire!!!!!!!
Demà ja estic trucant a TV3 jajaajajaaja i em queixarè durament!!!!
No em fotis que ja han començat a emetre banners i rètols d'aquests que emprenyen moltíssim????????
Em fotaràn la gravació de la sèrie a l'aire!!!!!!!
Demà ja estic trucant a TV3 jajaajajaaja i em queixarè durament!!!!
-
Sí, i amb això de que quan és contingut realment en HD posen "alta definició", cada cop van canviat el logo perquè no se'n recorden de posar-ho. Primer sense logo, després el de 3HD normal, després el de TV3 normal, després amb el "alta definició"... i el mateix es repeteix cada cop que posen una banda d'aquelles "informatives", que no saben ni quin logo han de posar...
Però bé, oficialment encara estan en proves i no comencen l'emissió fins dilluns. No t'estranyi que sigui aquesta la seva resposta : P
Però bé, oficialment encara estan en proves i no comencen l'emissió fins dilluns. No t'estranyi que sigui aquesta la seva resposta : P

-
És molt facil.
Que s'estiguin quiets amb els bànners i rètols d'aquests i que només és dediquin a canviar el logo, no veuen aquesta gent que tot és més feina que han de fer?
Dibuixa retolar, programar animar és molta feina i són molts rètols que han de fer.
I no diguem del Canal Super 3 per què aquests si que són ja molt molestos, ens hem de queixar durament, a mi em fotaràn la sèrie del canal TV3HD a l'aire, tota la sèrie totalment com si fos 'original' i ara me l'embrutaràn amb aquests rètols fastigosos......
miraré TV3HD i TV3 normal a la vegada a veure si en veiés algún...
Avui no passo, i trucu per queixar-me si en veig algún.
Que s'estiguin quiets amb els bànners i rètols d'aquests i que només és dediquin a canviar el logo, no veuen aquesta gent que tot és més feina que han de fer?
Dibuixa retolar, programar animar és molta feina i són molts rètols que han de fer.
I no diguem del Canal Super 3 per què aquests si que són ja molt molestos, ens hem de queixar durament, a mi em fotaràn la sèrie del canal TV3HD a l'aire, tota la sèrie totalment com si fos 'original' i ara me l'embrutaràn amb aquests rètols fastigosos......
miraré TV3HD i TV3 normal a la vegada a veure si en veiés algún...
Avui no passo, i trucu per queixar-me si en veig algún.
-
He estat veient TV3 i TV3HD a la vegada, al PC i a la tele, i al canal TV3HD per ara, per ara no han emès cap finestreta animada d'aquelles que fan nosa ni rètols ni res, sembla que ho voldràn respectar, ja que el canal 'mare' és TV3 i TV3HD es una opció si ho vols veure amb una mica més de qualitat...
Espero que dilluns no posin cap bànner....
Si encara oficialment estàn en proves, ho deuen programar tot perquè també surti a TV3HD, espero que no!!
Salut!!!
Espero que dilluns no posin cap bànner....
Si encara oficialment estàn en proves, ho deuen programar tot perquè també surti a TV3HD, espero que no!!

Salut!!!
-
Ahir sortien, ja t'ho dic jo. També ahir funcionaven els subs i avui no, així que...

-
Tens raó, si la pel·lícula del migdia, els subtítols no han funcionat, hauràn tingut problemes.
Doncs espero que no surti cap banner molest, si en veig algún, trucaré per queixar-me i dir que això molesta i que embrutaria moltíssim el canal emetent aquests bànners molestos, no tenen cap altre cosa que fer que embrutar el canal amb bànners.....
Salut.!
Doncs espero que no surti cap banner molest, si en veig algún, trucaré per queixar-me i dir que això molesta i que embrutaria moltíssim el canal emetent aquests bànners molestos, no tenen cap altre cosa que fer que embrutar el canal amb bànners.....
Salut.!
-
Doncs acabo de veure un maleït bànner a TV3HD, a la pel·lícula ' esfera ' ...
Ja començem a embrutar el canal TV3HD, ja s'ho podien estalviar....
grrrrr ja m'han fotut a l'aire la sèrie de Polseres Vermelles ...... tot esgarrat.!!!
Ja començem a embrutar el canal TV3HD, ja s'ho podien estalviar....
grrrrr ja m'han fotut a l'aire la sèrie de Polseres Vermelles ...... tot esgarrat.!!!