Anims Petiso!

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
Status: Desconnectat

Anims Petiso!

#1

Entrada Autor: DeivitTustei » ds. oct. 14, 2006 19:01

Ep! Xafardejant per la teva pàgina he vist que t'havien diagnosticat aixo de la "Paralisis de Bell". M'ha fet gràcia perquè jo també ho vaig tenir fa uns anys. És veritat que també vaig començar notant gustos raros a les coses. Ara cada vegada que noto un gust raro, m'acolloneixo :lol: :lol: . Conyes a part, la veritat és que és bastant molest, i al principi fa bastanta ràbia.
Tranquil que és una qüestió de temps!

A millorar-se! :wink:



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: Petiso » dg. oct. 15, 2006 0:03

Gracies pels anims :-)

La veritat tot i que al principi va ser motl dur, basicament per la distancia, ja que estava fora de casa, ara ja estic molt millor. Ja he recuperat un alt % de movilitat i suposo que en poques setmanes ja estara del tot. Ara segurament (comtu dius) lo pitjor es el gust, esta tot soso :-p

A tu quan de temps et va durar? cap "sequela" ?

Adeu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: DeivitTustei » dg. oct. 15, 2006 0:43

Doncs em devia durar ben bé 3 o 4 mesos. Això si, fort fort, un parell de setmanes.
Seqüeles... em van espantar dientme que potser no acabaria de moure-ho mai bé del tot.. però la veritat és que no m'ha quedat cap seqüela. Bé, a vegades si tanco l'ull molt fort un nervi em tiba tota la cara i em queda tota la part dreta travada durant uns segons. Nosé si és culpa d'això pero toca molt els collons.
Per cert, nosé si mires El Cor de la ciutat, però durant una bona temporada a en Beni (l'actor Santi Ibañez) només l'enfocaven des d'una banda perquè l'altre la tenia immobilitzada. Curiós :D .

Respon