La llei Sinde

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.

Autor del tema
surreak
Entrades: 110
Membre des de: ds. des. 13, 2008 12:37
Status: Desconnectat

La llei Sinde

#1

Entrada Autor: surreak » dt. des. 21, 2010 12:26

Suposo que ja n'esteu al cas, però jo la veritat és que no gaire, i avui m'he assabentat que és el dia que es decidirà si s'aprova o no.
Pel que entès, aquesta llei obligaria a moltes pàgines de descàrrega a tancar (entre les quals, suposo, s'hi inclou TotsRucs). M'agradaria que m'expliquéssiu una mica millor en què consisteix tot plegat (per no pecar d'ignorant), i com penseu que ens afectarà.



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: La llei Sinde

#2

Entrada Autor: Petiso » dt. des. 21, 2010 13:32

Doncs, es un tema complex .....

En resum, la llei Sinde el que preveu es poder tancar les webs SENSE que hi hagi denuncia ni passar per un jutge.

Ara be, malgrat tot, TotsRucs es una web "minoritària", comparat amb les grans webs de DD o streaming españoles. Així que espero que no es fixin amb nosaltres i passin de llarg.
Elwe a animelliure ha escrit:Per a qui l'interessi el tema teniu més informació a:
Preguntas y respuestas sobre la 'ley Sinde' (El País) (Del 20 de desembre)
Desmontando paso a paso la Ley Sinde (Antonio Delgado) (Del 17 de desembre)
Adéu !
Imatge Imatge


spk2010
Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
Ubicació: Baix Montseny
Status: Desconnectat

Re: La llei Sinde

#3

Entrada Autor: spk2010 » dt. des. 21, 2010 13:55

A més, crec que no es el mateix tenir un arxiu en una carpeta compartida de l'aMule, que fragmentar un arxiu en parts de menys de 100MB (IMPORTANT AIXÒ, que amb arxius de mes de 100MB, els que posen pelis a compartir a megaupload no reben diners) i pujar-lo expressament a un servidor.

Adéu!
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]


Autor del tema
surreak
Entrades: 110
Membre des de: ds. des. 13, 2008 12:37
Status: Desconnectat

Re: La llei Sinde

#4

Entrada Autor: surreak » dt. des. 21, 2010 14:07

Esperem que sigui així. A mi, TotsRucs no em sembla minoritària, perquè segurament és la web més gran de Catalunya dins el sector. Però entenc, en relació a les grans webs espanyoles, aquesta no és pas gaire gran. Espero que s'ho mirin tot a gran escala, i no pas a petita.
Pel que sembla, també serà la DD la més afectada, que no pas l'emule (la qual cosa també potenciaria l'oblidat emule en l'etern debat DD vs. emule).
I per últim, doncs, els fansubs no es deurien veure afectats, pel fet de ser molt petits, suposo.

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: La llei Sinde

#5

Entrada Autor: Petiso » dt. des. 21, 2010 14:20

Última hora: han aplaçat la votació per que CAP partit apart del PSOE donava suport a la votació, per tant hagués sortit que no.

Ara se la deuen estar xupant mútuament per veure si algú dona suport ......
Imatge Imatge


Autor del tema
surreak
Entrades: 110
Membre des de: ds. des. 13, 2008 12:37
Status: Desconnectat

Re: La llei Sinde

#6

Entrada Autor: surreak » dt. des. 21, 2010 15:25

Coi, ja és gaire lícit, això?
Si s'havia de fer la votació i sortira que no, pos perfecte, votació tancada, no?
Per què ho han aplaçat?

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: La llei Sinde

#7

Entrada Autor: Petiso » dt. des. 21, 2010 17:02

surreak ha escrit:Coi, ja és gaire lícit, això?
No massa ..... però es lo que te fer les lleis :-p
surreak ha escrit:Si s'havia de fer la votació i sortira que no, pos perfecte, votació tancada, no?
Per què ho han aplaçat?
Per intentar convèncer algú que voti amb ells. O sigui, t'ofereixo això si em votes això que si. Però tots els partits polítics han vist lo impopular que es, i sembla ser que cap vol votar que si.

I sembla ser ..... que vol convencer a CiU a canvi d'acords econòmics ..... esperem que NO cedeixin al xantatge.
El PSOE fuerza el retraso de la votación para salvar la 'ley Sinde'

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

Re: La llei Sinde

#8

Entrada Autor: lopere » dc. des. 22, 2010 11:32

Petiso ha escrit:En resum, la llei Sinde el que preveu es poder tancar les webs SENSE que hi hagi denuncia ni passar per un jutge.

Ara be, malgrat tot, TotsRucs es una web "minoritària", comparat amb les grans webs de DD o streaming españoles. Així que espero que no es fixin amb nosaltres i passin de llarg.
Jo sóc membre de TotsRucs des de fa poc, però em sembla que he anat captant-ne l'esperit. Voldria dir en veu alta un pensament que tinc:

Malgrat que sembla poc probable que ens tanquin la web, jo crec que no ens hauriem de confiar.Hi ha molta gent que, pel sol fet de ser una web catalana, els cauria la salivera si la puguéssin tancar de cop, sigui minoritària o majoritària. Sospito que aquest està sent el cas de Rucatalà, que algú els està tocant els dallonses. Sí o no?

El fòrum és un sistema excelent per a comunicar-nos, penjar links, etc. però si tanquen la web "de cop i purràs" ens trobaren en calçotets/calces i costarà molt reorganitzar-nos i tornar-nos a comunicar de manera eficaç, que és el que "ells" volen. Em sembla que hauriem de tenir preparat un plan "B" per si de cas. Si no ens veiem en la necessitat d'aplicar-lo, collonut! però que no ens agafin per tontos o per ingenus.

Jo no sé com es pot fer un camí alternatiu perquè no sé gaire informàtica. El sistema Facebook no m'agrada perquè és massa públic, tothom pot veure les coses, encara que hi posis restriccions. No sé si crear una altra web paralela? No en tinc ni idea

De tota manera no estic tranquil, jo només tinc contacte directe per email amb un ruc i una somera, i en som 3163!

lopere

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: La llei Sinde

#9

Entrada Autor: Petiso » dc. des. 22, 2010 12:11

Doncs al final ahir la nit NO es va aprovar la llei Sinde!

Hem guanyat una batalla ... però no la guerra (que segur que l'any que bé ho tornen a provar o s'inventaran alguna altre cosa).


Lopere, confiats no ho estem .... al revés, estem semrpe atents com va tot. I el pla B, doncs tranquil que el dia que passi (si passa mai), ja ens en sortirem :-p

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

Re: La llei Sinde

#10

Entrada Autor: lopere » dc. des. 22, 2010 13:41

Gràcies per la resposta Petiso. M'alegro molt que no s'hagi aprovat la parida aquesta.

Ja m'imagino que no esteu dormint pel que fa a aquest tema. Havia posat això del pla "B" perquè no vull perdre el contacte amb el grup de TotsRucs, ara que us he trobat. Sou gent sana.

Per altra banda, hi ha gentussa al país veí, i també al nostre, amb molt mala llet contra la nostra llengua i cultura!!

Salut!
lopere

Avatar de l’usuari

Asseguratòrix
Entrades: 902
Membre des de: dv. maig 15, 2009 11:37
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

Re: La llei Sinde

#11

Entrada Autor: Asseguratòrix » dc. des. 22, 2010 13:58

Em sembla que som tants els afectats (i n'hi alguns de molt espavilats) que segur que anirem trampejant.
Al menys per un temps...
A més els governs tenen un inconvenient:
Que per fer lleis potents contra internet s'han de posar tots d'acord. :P

Avatar de l’usuari

Ermesenda
Entrades: 1657
Membre des de: ds. gen. 31, 2009 12:46
Status: Desconnectat

Re: La llei Sinde

#12

Entrada Autor: Ermesenda » dc. des. 22, 2010 22:29

lopere ha escrit:Sou gent sana.
No te'n refiïs gaire d'això. Aquí hi ha gent molt estranya... com jo mateixa que sóc morta de fa molt-

Avatar de l’usuari

lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

Re: La llei Sinde

#13

Entrada Autor: lopere » dj. des. 23, 2010 2:11

Si, si, el març de l'any que ve farà 953 anys que ets morta. Deus tenir un ordinador molt antic, que funciona amb llenya!!!
:?
lopere

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: La llei Sinde

#14

Entrada Autor: Petiso » dt. gen. 25, 2011 16:38

Tornen a l'atac ..... aquest cop amb l'acord de CiU i PP ............
http://www.20minutos.es/noticia/938275/ ... do/senado/

Aquí els "petits" canvis ...
http://www.20minutos.es/noticia/938609/ ... nde/igual/

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Asseguratòrix
Entrades: 902
Membre des de: dv. maig 15, 2009 11:37
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

Re: La llei Sinde

#15

Entrada Autor: Asseguratòrix » dt. gen. 25, 2011 16:47

Ja cal que ens calcem!

Respon