Mor l'actor Català Llàtzer Escarceller

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Mor l'actor Català Llàtzer Escarceller

#1

Entrada Autor: shinnosuke » dt. oct. 26, 2010 22:15

Barcelona

Mor als 96 anys l'actor Llàtzer Escarceller


L'actor Llàtzer Escarceller ha mort aquest dimarts als 96 anys i després de deixar més de 80 pel·lícules. Escarceller és conegut per ser l'avi del programa de TV3 "Filiprim". L'actor es va estrenar al món de la faràndula el 1975, quan va començar a aparèixer en papers teatrals, televisió i cinema.


Nascut a Ribes de Freser el 1914, als 44 anys es va establir a Barcelona, on es va guanyar la vida amb una parada de venda de pipes i caramels al moll. L'any 1975, el director de cinema Francesc Betriu el va veure i el va contractar per a un paper a la pel·lícula "Furia española".

Des de llavors es va dedicar a la seva carrera artística, sobretot amb papers còmics a la televisió, el teatre i el cinema. A més de TV3, també va passar per Televisió Espanyola, a l'"Un, dos, tres" i va representar papers secundaris en més de 80 pel·lícules. Escarceller estava molt vinculat a Pepe Rubianes gràcies a la sèrie "Makinavaja".

El 29 de setembre del 2008, familiars, amics i companys de feina li van fer l'últim homenatge.

Font 3cat24.cat


En pau descansi avi, el nostre avi de " filiprim "



Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14654
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Mor l'actor Català Llàtzer Escarceller

#2

Entrada Autor: r5004 » dc. oct. 27, 2010 10:13

Una llàstima. :(
DEP
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo
Status: Desconnectat

Re: Mor l'actor Català Llàtzer Escarceller

#3

Entrada Autor: aliga » dc. oct. 27, 2010 18:49

Quines bones tardes que havia pasat veient el filiprim!
Descansi en pau.

Salut a tothom
Imatge Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

LAW
Entrades: 1658
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 14:37
Status: Desconnectat

Re: Mor l'actor Català Llàtzer Escarceller

#4

Entrada Autor: LAW » ds. nov. 06, 2010 12:47

Jo vaig tenir sort de veure'l actuar en l'espectalcle de Pepe Rubianes (un altre gran Mestre q ns va deixar), Rubianes Solamente. Vaig disfrutar d'allò més i m'hagues agradat veure l'altre que preparava de: La Sonrisa Etiope. Ja c q aki s parla d'en Llàtzer, xo com anava relacionat amb en Rubianes ho he volgut dir.
Els amants de One Piece teniu una pàgina al face, uniu-vos a la tripulació:
[url]https://www.facebook.com/TrafalgarLaw80?ref=hl[/url]

Respon